תאונת דרכים עם רכב שכור

מה עושים במצב של תאונת דרכים עם רכב שכור?

כל אחד ואחת ממשתמשי הדרך שבינינו, עלול למצוא את עצמו מעורב בתאונת דרכים כזו או אחרת, ואין זה משנה אם מדובר בתאונה אותה ביצענו עם כלי רכב הנמצא בבעלותנו הפרטית או עם כלי רכב אותו שכרנו מחברת השכרה כזו או אחרת.

במידה וגם אתם עתידים לשכור רכב בתקופה הקרובה, חשוב לנו שתדעו כיצד להתמודד במקרים של תאונת דרכים עם רכב שכור.

תאונת דרכים עם רכב שכור

תאונת דרכים עם רכב שכור- מה חשוב לדעת?

השכרת רכב מאפשרת לכם ליהנות מחוויית נהיגה נעימה ובטוחה וזאת לנוכח העובדה שרוב הרכבים העומדים לרשותכם בשוק השכרת רכב בישראל הינם רכבים המתוחזקים היטב על ידי חברות ההשכרה השונות. רכבים אלו מאובזרים במערכות בטיחות שונות היכולות לסייע לכם להתמודד עם מצבי חירום שונים במהלך הנסיעה.

יחד עם זאת, אתם עלולים למצוא את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים עם כלי הרכב אותו שכרתם ועל מנת להיערך למקרים אלו ועל מנת למזער נזקים חשוב לנו שתדעו מה צריך לבדוק לפני השכרת הרכב וכיצד עליכם לנהוג במקרה של מעורבות בתאונת דרכים עם רכב שכור.

בראש ובראשונה בדקו שהרכב אותו שכרתם מבוטח – המחיר אותו אתם נדרשים לשלם בגין השכרת הרכב כולל בתוכו גם את תעריפי הביטוח. יחד עם זאת, עליכם לוודא שבתא הכפפות ברכב אותו שכרתם מצויים כל פרטי הביטוח, לרבות, פרטי התקשורת עם החברה המבטחת.

בכל הנוגע לפוליסת הביטוח של רכב שכור, חשוב לנו לציין שהתנאי הראשון והבסיסי ביותר להפעלת הביטוח הינו קיום התנאים המופיעים בפוליסה, כאשר בכל פוליסת ביטוח לרכב שכור מצוין בפירוש מספר הנהגים המורשים לנהוג ברכב וגילם.

מה עושים במקרה של תאונה עם רכב שכור?

במידה ונקלעתם לתאונת דרכים עם נפגעים מחובתכם לדווח לכוחות ההצלה (מד”א) ומשטרת התנועה. במקרים אלו, אינכם רשאים להזיז את הרכב עד להגעת המשטרה לזירת התאונה. לאחר הטיפול בנפגעים ו/או במקרים בהם נקלעתם לתאונת דרכים ללא נפגעים, תדרשו להחלפת פרטים עם הנהגים האחרים המעורבים בתאונה, כאשר בין יתר הפרטים ההכרחיים אותם תדרשו למסור ולקבל נכללים: שם מלא ומספר תעודת זהות, כתובת מגורים ומספרי טלפון, פרטים מלאים אודות הרכב, פרטים מלאים אודות פוליסת הביטוח (שם חברה מבטחת, מספר פוליסה וכו’).

לאחר שמסרתם וקיבלתם פרטים, הינכם מחויבים לדווח לחברת ההשכרה על התאונה. וודאו שעומד לרשותם מוקד החירום של חברת ההשכרה ודווחו לנציג אודות נסיבות התאונה, מיקומכם וכדומה. במקרים בהם כלי הרכב אינו כשיר לנסיעה, הימנעו מהזזת כלי הרכב והמתינו במקום עד להגעתם של רכבי הגרירה ו/או הרכב החלופי העומד לרשותכם מטעם חברת ההשכרה.

במקביל, אנו ממליצים לצלם את הנזקים השונים שנגרמו לכלי הרכב ואף להעלות על הכתב את נסיבות התאונה. במידה והיו עדי ראייה לתאונה, אנו ממליצים לכם לפנות אליהם ולבקש מהם להוסיף בכתב את אשר ראו (תוכלו גם לצלם סרטון שלהם באמצעות הטלפון הנייד בו הם מוסרים את גרסתם לתאונה). במידת הצורך, דיווחים אלו ישמשו אתכם לצרכי הגשת תביעת נזיקין באמצעות עורך דין תעבורה.

חשוב לנו שתדעו: בכל רכב השכרה של חברת אביב השכרת רכב, תוכלו למצוא תיק עזרה ראשונה המיועד לצרכי הגשת עזרה ראשונה לנפגעי תאונות דרכים.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן