שיהיה מקום לכולם – לכן שוכרים רכב 7 מקומות

השכרת רכב 7 מקומות זו אפשרות מצוינת. בין אם אתם מטיילים עם קבוצה גדולה, או שיש לכם הרבה מזוודות. רכבים אלו נוטים להיות מרווחים יותר ויכולים להכיל בהם יותר אנשים. כמו כן, הם מעולים עבור טיולים בשבתות שמצריכים הובלת ציוד קמפינג.

ככל שהשכרת רכבים לצורך טיולים הופכת לאפשרות שכיחה, מכוניות 7 מושבים הופכות פופולריות יותר ויותר. רכבים אלו מציעים גם את הגמישות המרחבית עם נוסעים אחרים, וגם מקום למטען ולחפצים האישיים שלהם. מאז ומתמיד, רכבים להשכרה היו אופציה פופולרית עבור מטיילים, אבל הם בדרך כלל מציעים כמות מוגבלת של מקום. זה לא צריך להדאיג אתכם כשיש לכם רכב עם 7 מקומות ישיבה, אתם והנוסעים מסודרים.

רכב 7 מקומות להשכרה באביב השכרת רכבים

למה רכבי 7 מקומות מעולים לטיולי שבת?

הסיבה לכך שהשכרת רכב עם 7 מושבים טובה לטיולים היא שהרכב מספיק מרווח גם לנוסעים וגם למזוודות. אבל זו לא הסיבה היחידה. מעבר לכך שיש יותר מרחב בתא הנוסעים, הרכבים האלו בדרך כלל גם בעלי יכולות טובות יותר בשטח.

לרוב יהיה מדובר ברכבי 4X4 שמסוגלים לכבוש תוואי שטח קשוחים במיוחד. אם טיול בשבת בשטח עם המשפה מרגיש לכם כמו רעיון כיפי, אז השכרת רכב 7 מקומות זה עבורכם. דמיינו את עצמכם נוסעים ומטיילים בין הרים וגבעות, כאשר כל המשפחה יושבת בצורה מרווחת ועושה כיף חיים.

כמה עולה השכרת רכב 7 מקומות?

השכרת רכב עם שבעה מושבים היא מושלמת עבור חופשות, טיולים ובילויים משפחתיים קטנים. אתה יכול למתוח את התקציב שלך על ידי השכרת רכב שמתאים לך ולאנשים שאיתם אתה מטייל, אבל בד”כ המחירים הם די אטרקטיביים. מדובר לרוב בעלות מתומחרת לפי יום, וזה לא אמור לעבור את עשרות השקלים הבודדים (ליום).

כאשר שוכרים רכב גדול במיוחד כמו רכב שטח או מיניוואן, הדבר האחרון שאתה רוצה לדאוג לגביו הוא הנוחות של כולם במהלך הנסיעה. כמו כן, תרצו להימנע מהשכרת שני רכבים ולשלם עבור שני דמי שכירות. וזה בעצם מה שמאפשר לכם רכב עם 7 מקומות ישיבה – לצמצם עלויות. קחו בחשבון, אם מדובר ברכב 7 מקומות יוקרתי, העלויות יכולות להגיע ל-100 ₪ – 150 ₪ ומעלה ליום השכרה.

כדאי לשכור רכב 7 מקומות היברידי?

זה אולי לא נראה כמו עניין גדול, אבל אם אתה מחפש לחסוך כסף – זה פתרון שיכול לעזור לך. תוכל לחסוך כסף כי תהיה פחות צריכת דלק, אבל קחו בחשבון שלא בכל מקום יש עמדות טעינה של רכבים היברידיים.

דבר נוסף שחשוב לזכור הוא שמבחר רכבי 7 מקומות היברידיים הוא די מצומצם. אין הרבה דגמים היברידיים שמציעים 7 מקומות, ככה שבמקרים אלו יהיה עדיף לשכור רכב דיזל או בנזין. אם חברת ההשכרה מציעה לכם רכב היברידי, בדקו מה טווח הנסיעה של הדגם שהציעו לכם.

הילדים רבים בטיולי שבת? אולי חסר להם מרחב אישי

אם אתם מתכננים טיול מחוץ לעיר ולא רוצים לשכור רכב כמו VAN, אז גם השכרת רכב עם 7 מושבים היא אופציה. כאשר מטיילים עם קבוצת חברים, השכרת רכב עם 7 מושבים יכולה להיות רעיון טוב מפאת המרחב האישי.

לא פעם ילדים קטנים נוטים לריב אחד עם השני במהלך טיולים של מס’ ימים. אם אתם שוכרים רכב עם 7 מקומות ישיבה, אתם יכולים לתת לכל אחד מהילדים את המרחב האישי שלו או שלה. מה שנקרא: “ילדים שקטים זה שקט להורים”.

אילו פיצ’רים כדאי שיהיו ברכב השכור?

כדאי לחפש חברת השכרה המציעה קישוריות Wi-Fi ו/או בלוטות’ בחינם במכוניות שלהן. תכונות אלו יכולות להיות מועילות מאוד בעת ניווט באזורים עמוסים, או ניווט באמצעות מפות GPS. כמו כן, כמובן שחשוב לוודא שלרכב יש את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם הרכב.

ישנן מערכות בטיחות כמו בקרת סטייה מנתיב, התראות בפני הולכי רגל ותמרורים, נהיגה אוטונומית, בלימה אוטונומית ועוד. אלו פיצ’רים שיכולים להפוך את הטיול שלכם לבטוח הרבה יותר, מהנה ורגוע.

איזה רכב 7 מושבים כדאי לשכור?

יכול להיות קשה למצוא מכונית עם 7 מושבים, וכאן אתה צריך לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר. כשאתם מחפשים חברת השכרת רכב 7 מקומות לכל מטרה, בצעו השוואת מחירים. נסו לחפש את העסקאות הטובות ביותר, תוך שאתם משווים בין הצעות מחירים שתקבלו מחברות שונות.

כמו כן, הקפידו לוודא מה הצרכים שלכם במונחים של כמה אנשים ייסעו אתכם, לפני שאתם שוקלים לשכור רכב שטח. כנ”ל לגבי רכב אחר עם יותר מושבים מהנדרש בסטנדרט. אגב, את השוואת המחירים תוכלו לבצע בקלות דרך גוגל. בסופו של דבר, השכרת רכב 7 מושבים מומלצת למגוון סיטואציות שונות. אם אתם בוחרים לשכור את הרכב, בחרו נכון את חברת ההשכרה עצמה. כך תוודאו שהעסקה צולחת על כל צדדיה.

 

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנחנו כבר נדאג למצוא למצוא עבורכם רכב 7 מקומות במחיר המשתלם עבורכם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן