רכב יוקרה או משפחתית רגילה – השכרת רכב ליום החתונה כך עושים את זה נכון

היום הגדול הגיע ומתחתנים? בין הסידורים, הארגונים וההתנהלות מול ספקים ונותני שירות, מצאתם לנכון גם להסתייע בחברת הסעות. וליתר דיוק, אם אתם קוראים את השורות האלו, כנראה בחרתם להסתייע בשירות הסעות VIP לחתונות, השכרת רכב לחתונה וכו’. הנה כל מה שצריך לדעת על כך.

החל מחודש מאי ועד אוקטובר, ברחבי הארץ מתקיימים אירועים רבים וחתונות. זו למעשה עונת החתונות הרשמית, במהלכה זוגות רבים מתקדשים תחת החופה ומתחילים חיים משותפים ביחד. וכדי להתחיל את החיים המשותפים ברגל ימין, חשוב שיום החתונה יעבור בשלום. דבר ראשון, תורידו מהכתפיים שלכם את הנושא של אחריות על הסעות. אם אתם צריכים השכרת רכב לחתונה או לסידורים לפני החתונה, אל תחשבו פעמיים, לכו על זה. באופן הזה, אתם תוכלו להתמקד ולהתרכז במה שבאמת חשוב – הכיף שלכם מהיום הגדול הזה.

השכרת רכב ליום החתונה

למה בכלל צריך לשכור רכב לחתונה?

השכרת רכב ליום החתונה היא אמנם המלצה חמה, אבל מתחתנים רבים רואים זאת בגדר חובה לכל דבר ועניין. מדוע? מכיוון שיום החתונה כולל המון סידורים וארגונים שונים, מה שמצריך מהחתן והכלה תזוזה מתמדת.

כשיש לכם רכב VIP שלוקח אתכם לכל מקום, אתם פטורים מלנהוג, פטורים מלמצוא חניה וכו’. אם אתם מורידים מעליכם את כל הנושא של הנהיגה ומציאת חניה, אתם תגיעו לשעת האירוע הרבה יותר רעננים. אתם תוכלו להתרכז אחד בשנייה, להתמקד ביום החתונה ובריגוש הגדול שנלווה אליו. ואם מדברים על ריגוש, בואו נדבר על רכבי יוקרה.

מתי בפעם האחרונה נסעתם ברכב יוקרה?

מתי הייתה לכם הזדמנות לנסוע ברכב יוקרה אמיתי, אולי אפילו לימוזינה? אירוע החתונה הוא הזדמנות מצוינת לנסוע ברכבים כאלו. ישנם רכבי יוקרה מסוגים שונים, כאשר כל אחד מהרכבים האלו מציע פיצ’רים משתנה.

בעוד שחלק מרכבי היוקרה כוללים בתוכם מקררי מיני בר, רכבי יוקרה אחרים יכללו אטרקציות אחרות. אם החלטתם ללכת על השכרת רכב לחתונה (יוקרה), אנחנו ממליצים בחום ליצור קשר עם חברת ההסעות. יהיה עדיף לקבל ישירות מחברת ההסעות את המידע שאתם צריכים.

איזה מידע אפשר לקבל מחברת השכרת רכב ליום חתונה?

למשל, תוכלו לבדוק אילו רכבים מציעה חברת ההסעות עבר השכרת רכב ליום החתונה. האם אפשרי לשכור לימוזינה קצרה? אולי לימוזינה ארוכה? כמו כן, מה המחירים של השכרת רכב לאירוע? כל זאת ועוד, תוכלו לבדוק מול חברת ההסעות עצמה.

אם אתם רוצים להתנהל נכון מבחינה צרכנית, אתם יכולים לברר באינטרנט מחירונים מסוגים שונים. באינטרנט תוכלו למצוא מידע כמו מחירון הסעות לחתונות, מחירון השכרת רכב לחתונה, מחירי השכרת רכב ליום ועוד.

עד כמה המחירונים באינטרנט משקפים מחירים אמיתיים?

בעוד שהמחירונים המפורסמים באינטרנט הם מחירונים מומלצים לצרכן, חשוב לקחת אותם בערבון מוגבל. זאת, מכיוון שהמחירים משתנים מחברה לחברה. המחירים משתנים בהתאם לסוגי הרכבים, סוגי השירותים שתקבלו, משך ותקופת ההשכרה, סוגי האבזור שיש ברכבים ועוד.

לאחר שהבנו כיצד כדאי להתנהל מבחינה צרכנית-אינטרנטית, בואו נדבר על הרכבים עצמם. כשאתם ניגשים לשכור רכב לחתונה, אתם יכולים לבחור ברכבים קצרים, ארוכים, גדולים וגם ענקיים (מישהו אמר HAMMER?).

השכרת רכב לחתונה עם מספיק מקום בתא הנוסעים

תיקחו בחשבון, ביום החתונה אתם עומדים ללבוש בגדים עם נפח מסוים. בואו נדבר לרגע על שמלת הכלה. לא פעם, שמלות הכלה מעוצבות עם נפח מסוים. כלות שלובשות שמלות כלה עם נפח, צריכות מקום בתוך הרכב.

אם כך, יהיה כדאי לשקול למשל השכרת לימוזינה לחתונה, השכרת לימוזינה ארוכה לחתונות וכו’. הלימוזינות הארוכות מספקות מספיק נפח פנימי בתא הנוסעים, אין שום בעיה. אם אתם רוצים ללכת על בטוח, אתם יכולים לשכור גם ג’יפים גדולים לחתונה.

השכרת ג’יפ יוקרה לחתונה או לימוזינה?

השכרת ג’יפ לחתונה תעלה לכם בערך כמו השכרת לימוזינה ארוכה לחתונה. בין אם תחליטו לשכור לימוזינה, רכב משפחתי או רכב יוקרה, אנחנו ממליצים לשכור אך ורק רכבים חדשים. אמנם אפשר לשכור רכב ענתיקה (וינטג’), אבל קחו בחשבון שהרכבים האלו בכל זאת רכבים ישנים.

לא מעט אנשים בוחרים לשכור רכבים קלאסיים של פעם, אבל אם חלילה הרכב נתקע בדרך לחתונה, זו לא סיטואציה מבורכת. אם כך, יחד עם כל הרצון לנסוע ברכב עתיק ומשוחזר, יהיה עדיף דווקא לשכור רכבי יוקרה חדשים.

השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבי חתונה

בין אם אתם מחליטים ללכת על השכרת רכב יוקרה לחתונה, ג’יפ, לימוזינה או רכב משפחתי, זכרו תמיד לערוך סקר שוק. בימים בהם האינטרנט נגיד לכל אדם ומציע המון מידע בחינם, אתם יכולים לערוך מחקר שוק של השוואת מחירים בין חברות הסעה לחתונות.

השוואת מחירים יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף, אם תבצעו אותה נכון. פשוט תבקשו מספר הצעות מחיר מכמה חברות השכרת רכב שונות, תשוו בין ההצעות ותבחרו בהצעה הנכונה לכם. אם במקרים מסוימים אפשרי לחסוך עשרות שקלים באמצעות סקר שוק, בפעמים אחרות אנשים חוסכים גם מאות שקלים.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנחנו כבר נדאג למצוא למצוא עבורכם את רכב היוקרה לחתונתכם במחיר המשתלם עבורכם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן