נהג חדש עדיף לך רכב שכור

הורים רבים לילדים, שהוציאו זה עתה רישיון נהיגה ואף הספיקו להתגייס לצבא, רוכשים לילדיהם רכב, או חולקים איתם את הרכב המשפחתי שלהם, מבלי לקחת בחשבון את האופציה האולטימטיבית – השכרת רכב. רבים נוטים לטעון ולא בצדק כי השכרת רכב בישראל תהיה “זריקת כסף” אך מאמר זה יאפשר לכם לשבור את המיתוס וליהנות מיתרון ממשי.

השכרת רכב לנהג חדש באביב השכרת רכב

למה נכון לשכור לילד רכב

הילד שלכם, גדל כל כך מהר ואתם מתקשים להאמין שהגיע הזמן להפסיק ולהקפיץ אותו לחוגים וחברים, כי מהיום הוא נוהג בגפו למחוז חפצו. הורים, שיש ביכולתם הכלכלית לרכוש לילד רכב ממהרים לעשות זאת, אם כדי לא לחלוק עמו את רכבם ואם כדי לגרום לו אושר וסיפוק.

אין ספק כי רכישת רכב היא השקעה כלכלית שיורדת לטמיון, משום שבכל יום בו הרכב דוהר על הכביש (וגם אם הוא עומד בחניה), ערכו יורד בהתאמה, כך שבעוד מספר שנים, סביר שערכו ירד ביותר מחצי מהעלות אותה שילמתם. מעבר לירידת הערך, רכב נוטה ללקות בתקלות כאלו ואחרות ותיקונן מצריך הוצאה לא צפויה במוסך ולעיתים אף ההוצאות גבוהות מהצפוי. אם תבחרו לשכור רכב במקום לרכוש אחד, ילדיכם ייהנה לנהוג ברכב מבלי לדאוג לירידת הערך ברבות הזמן, או למספר הביקורים והעלויות במוסך. העלות אותה תתבקשו לשלם עבור השכרת הרכב, סביר שתשתווה ואף לעיתים תהיה פחותה מהסכום אותו תשקיעו ברכב קנוי ותאבדו בשל ירידת ערך.

באותו ההקשר, השכרת רכב עתידה להיות צעד חכם משום, שרכב שכור עתיד להיות בטיחותי יותר מרכב אותו תרכשו לילדיכם ולו בעקבות הסכום, שיש לכם להשקיע ברכישת הרכב. רכישת רכב דורשת את סכום הכסף במזומן, כך שעליכם לגייס אותו בו ברגע ולעיתים סיבה זו לא מאפשרת לבחור רכב חדש או רכב יוקרה, אלא להסתפק ברכבים משנתונים מוקדמים יותר ולעיתים בטיחותיים פחות. השכרת רכב היא עסקה כלכלית נוחה, המאפשרת חלוקה הגיונית של ההוצאה ומנגד ניתנת לכם האפשרות לבחור את הרכב הבטיחותי ביותר וגם היוקרתי ביותר אם תרצו לפנק את הילד שלכם. חיסכון בעלויות הוא בהחלט סיבה טובה לבחור רכב שכור על פני רכישת רכב שיעמוד בחניה, משום שהילד התגייס לצבא והוא סוגר כל שבת שנייה. אם תשכרו רכב תוכלו ליהנות ממנו בזמן שהילד בבית ולא לשלם עבורו אם הילד בצבא.

לילדיכם מגיע הטוב ביותר

לילדיכם מגיע הטוב ביותר, אז למה להסתפק בפחות מהטוב ביותר? השכרת רכב בהחלט תצליח להעניק לילד שלכם את הטוב ביותר הן מבחינה בטיחותית והן מבחינת נוחות. אם הילד מתבקש לחלוק עמכם את הרכב המשפחתי כשהוא יוצא שבתות מהצבא, סביר שלא תראו את הרכב בחניה ובמידה ולא תרבו להעניק לו את הרכב הרי שתגרמו לתסכולו. השכרת רכב, תאפשר לכם להשתמש כרגיל ברכבכם ומאידך להעניק לילדיכם את האפשרות לנסוע למחוז חפצו, בכל זמן נתון וביום בו הוא חוזר לבסיס, תפסיקו כליל לשלם עבור הרכב – להבדיל מרכב שישב בחניה ללא שימוש אז תמשיכו לשלם (בין היתר: תשלומי ביטוח וכדומה). קחו בחשבון כי ילדיכם הם נהגים חדשים , אך הם לא הספיקו לצבור מספיק ניסיון בזמן הקצר, שנהגו עד הגיוס וכדי שיצליחו לצבור ניסיון ולא ישכחו את מה שלמדו בשיעורי הנהיגה ועל מנת שלא יאבדו את ביטחונם, נכון לאפשר להם לנהוג כמה שיותר ואף לאפשר להם לנסוע לטיולים מחוץ לעיר (אתכם או עם חברים).

לסיכום – השכרת רכב לילדיכם עתידה להיות פתרון אולטימטיבי, שיחסוך לכם הוצאות מיותרות, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, יעניק לילדיכם את הביטחון והנוחות האולטימטיבית ויאפשר להם ליהנות מרכב זמין ושלהם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן