מתי צריך להשכיר רכב מסחרי?

השכרת רכב בשנים האחרונות הפכה להיות פתרון פופולרי בקרב אנשים רבים ומשמשת נהגים בארץ במגוון רחב של מצבים. לרוב הבחירה האוטומטית תהיה רכב פרטי, יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם רכב פרטי לא יכול לענות על כל הצרכים שלנו ואז נצטרך לשקול להשכיר רכב מסחרי. מה זה רכב מסחרי, מה חשוב לדעת ובאילו מקרים זה הפתרון הנדרש? כל התשובות במאמר הבא.

מה זה רכב מסחרי ומה חשוב לדעת לפני שמשכירים אחד?

רכב מסחרי גדול משמעותית לעומת רכבים פרטיים, מה שהופך אותו לפרקטי למטרות שונות כמו הובלת דירות, ציוד או הסעות טיולים גדולים. יש מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שאתם משכירים רכב מסחרי, אחד מהם זה נושא הרישיון – כדי לנהוג ברכב מסוג זה תצטרכו רישיון נהיגה בתוקף מסוג C1.

דבר נוסף הוא כל נושא הבטיחות – אנשים שרגילים לנהוג על רכבים פרטיים לא תמיד מודעים למספר סוגיות, כמו לדוגמה חניה. רכב מסחרי לא יכול לחנות בכל מקום, לכן אם אתם מתכננים טיול, תבדקו אם במסלול שאתם הולכים לעשות ניתן להחנות רכב מסוג זה. פרט נוסף הוא נושא מגבלת משקל שרלוונטי בעיקר עבור אנשים שמתכננים לעשות הובלות: וודאו מול חברת ההשכרה שהרכב שאתם לוקחים אכן מתאים למטרה שלכם ושהתכולה שלכם לא חורגת במשקל, אחרת אתם מעמידים את עצמכם ואחרים בסכנה בטיחותית חמורה.

מתי כדאי להשכיר רכב מסחרי?

#1 מעבר דירה

מעבר דירה כרוך לרוב בהוצאות כספיות רבות שכוללות בעיקר את ההובלה. יותר צעירים ומשפחות מעדיפים במקרים רבים לבצע את ההובלה בעצמם, באמצעות השכרת רכב מסחרי ולהעביר את תכולת הדירה במחירים הרבה יותר משתלמים. חשוב לקחת בחשבון, שפתרון זה מתאים בעיקר עבור אנשים שלא צריכים להעביר תכולה גדולה של דירה – כיוון שרכב מסחרי הוא עדיין קטן ביחס למשאיות הובלה מקצועיות. תוכלו לשכור רכב מסחרי לפי שעה או לחילופין ליום שלם.

#2 הסעות לאירועים

יש לכם אירוע משמח בפתח? חתונה? בת/בר מצווה? בריתה? כמעט בכל הפקת אירוע משמעותי יש מספר אורחים שמעוניינים להגיע לחגיגה אך גרים באזורים מרוחקים. בשביל למנוע מהם להיגרר בתחבורה ציבורית לא נוחה או בטרמפים – תוכלו להשכיר רכב מסחרי לצורך הסעות לאירועים. מבחינת מחיר אתם יכולים להיות בטוחים שזו אופציה משתלמת יותר מהשכרת חברת הסעות פרטית.

#3 טיולים משפחתיים

אין כמו טיולים בסופי שבוע עם כל המשפחה והחברים! יחד עם זאת – בהרבה טיולים יכולות גם להתעורר גם בעיות ברכבים – מנוע שמתחמם פתאום, מצבר שהתרוקן או במצבים של טיולי שטח – כניסה עם הרכב לשטח מאתגר. אחד הפתרונות הפופולריים לבעיה זו היא השכרת רכב מסחרי מרווח עם מקום לכל החברים והמשפחה. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם יוצאים לטיול עם רכב מתאים וליהנות מחוויית נסיעה מהנה ובטוחה!

#4 שליחויות לעסקים

בעלי עסקים פעמים רבות צריכים להעביר סחורות וציוד בין סניפים או לחילופין במסגרת המשלוחים שהם מספקים ללקוחותיהם. במידה ומדובר בעסק חדש או לחילופין בפתרון זמני – תוכלו להיעזר בהשכרת רכב מסחרי כדי לבצע את המשלוח באופן עצמאי ומהיר. יש בעלי עסקים שיעדיפו לשכור רכב לתקופה ממושכת (למעלה מחודש) ויש שיעדיפו לפי הצורך, כלומר לפי שעה או ימים.

לסיכום,

במקרים רבים השכרת רכב מסחרי משתלמת הרבה יותר מפתרונות אחרים. לפני שאתם מגיעים לחברת השכרה, חשוב לבדוק איזה רכב אתם זקוקים והאם יש להם רכב מסחרי שעונה על כל הצרכים שלכם – מבחינת כמות הנוסעים, גודל תא מטען, משקל וכו’. בנוסף, קראו בעיון רב את חוזה ההשכרה ואת כל סעיפיו ולפני חתימה בדקו היטב את הרכב המושכר חיצונית ופנימית, אנחנו ממליצים גם לצלם כדי להימנע ממצבים לא נעימים. שתהיה נסיעה מהנה!

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן