מעוניינים לשכור רכב? טיפים לנהיגה נכונה ברכב שכור

נערכים לחתונה של קרוב משפחה ומעוניינים לשכור רכב לכבוד היום החגיגי? החופשה המשפחתית כבר מוכנה וכל שנותר הוא למצוא את הרכב המתאים ביותר? או אולי אתם בכלל רוצים להחליף את הרכב הישן שלכם בהשכרת רכב לטווח ארוך?

לא משנה מהי הסיבה בגללה אתם רוצים לעבור לנהיגה ברכב שכור, הצעד המתקדים ואולי גם החשוב ביותר הוא ביצוע סקר שוק מקיף. השכרת רכב יכולה להיות משתלמת ונוחה הרבה יותר מרכישה של רכב חדש, אך לפני שאתם ממהרים לבחור בחברת השכרה ולחתום על החוזה חשוב להקפיד על כמה כללים חשובים.

בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם כמה טיפים מרכזיים לנהיגה ברכב שכור. רגע לפני שנצלול לפרטים, חשוב לנו לציין כמה מהיתרונות הבולטים של השכרת רכב.

רכב שכור – מדוע זה כל כך משתלם לנו?

מה עדיף – קנייה או השכרת רכב? ברור לכולנו כי התשובה לכך אינה חד משמעית, והיא תלויה כמובן גם בסיטואציה וגם בצרכים האישיים של כל נהג. עם זאת, במקרים רבים דווקא השימוש ברכב שכור טומן בחובו לא מעט יתרונות.

חיסכון כלכלי – טיפולים שוטפים במוסך, הכנה לטסט השנתי ותשלום אגרות, תאונות ותיקונים בלתי צפויים, וכמובן הוצאות הדלק הן רק חלק מההוצאות שלנו על הרכב הפרטי. מלבד אלו, אל לנו לשכוח כמובן גם את ירידת הערך הדרמטית שהרכב סופג מדי שנה, והרי לנו מתכון מנצח לרכישת רכב במחיר גבוה ומכירה בהפסדים די משמעותיים?

מהי האלטרנטיבה? השכרת רכב לתקופה ארוכה. כך תוכלו להיפרד מהוצאות התחזוקה השוטפות, הטסט השנתי וכמובן מקניית הרכב ולנסוע בראש שקטן ברכב השכור.

נוחות מירבית – אתם יכולים לבחור מבין מגוון אינסופי של רכבים את הרכב השכור שישרת את הצרכים האישיים שלכם. רכבי יוקרה שמתאימים לבילוי וחגיגה משפחתית, השכרת ג’יפ או טנדר לצורך מעבר דירה, לימוזינות, רכבים מסחריים וכמובן גם רכבים לחופשה משפחתית קצרה או ארוכה. נוחות הבחירה שלכם היא שם המשחק.

ביטוח רכב – במעמד החתימה על חוזה ההשכרה אתם גם מקבלים את הביטוח לרכב. היתרון הוא שבמקרה בו צריך להפעיל את הביטוח אתם יכולים לתת לסוכנות השכרת הרכבים להתעסק עם הבירוקרטיה.

שקט נפשי – ולסיום, אולי היתרון החשוב ביותר הוא השקט הנפשי שלכם. בחירה נכונה של רכב שכור משתלם שמתאים בדיוק לצרכים שלכם יכול לתרום לכם לא רק מבחינה כלכלית אלא גם לשקט הנפשי שלכם.

טיפים לנהיגה ברכב שכור

חוזה להשכרת רכב שכור – מזל טוב! בחרתם את הרכב אותו אתם רוצים להשכיר. הגיע השלב להתקדם לחתימת חוזה ההשכרה. בשלב זה כדאי לוודא שאתם מבינים את כל הסעיפים על מנת למנוע אי נעימויות בעתיד. מלבד הפרטים הטכניים של מחיר ההשכרה הסופי ומדיניות החזרת הדלק, עליכם לוודא שאתם מבינים את הסעיפים הקטנים שיכולים לחסוך לכם הוצאות מיותרות.

מדיניות החזרת הרכב באיחור, הוספה של נהג נוסף (חשוב במיוחד בהשכרת רכב לתקופות ארוכות), אביזרים נוספים שהוספתם במעמד הרכישה ואתם מחוייבים לשמור עליהם וכן הלאה..

ביטוח הרכב – במעמד החתימה על חוזה ההשכרה תצטרכו גם לבחור בביטוח הרכב. כל חברת השכרות עובדת עם חברת ביטוח אחרת שמציעה פוליסות שונות. הטיפ הכי חשוב יהיה לבחור ביטוח רכב שיכסה אתכם מכל הכיוונים. זה לא אומר בהכרח שהביטוח שאתם בוחרים צריך להיות היקר ביותר. מצד שני, אתם רוצים לוודא שבמקרה של נזק לרכב, או פגיעה בנפש חס וחלילה לא תצטרכו לשלם סכומי עתק.

חשוב מאוד לשים לב לסעיפים מרכזיים כמו למשל אלו הנוגעים לגובה ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה, או סעיפים הנוגעים לנהג צעיר או נהג חדש.

באופן כללי, שוק ביטוח הרכבים מציע שלושה סוגי ביטוח עיקריים: CDW – כיסוי של פגיעות חלקיות (נזקי פח למשל), כיסוי נגד גניבות, ו- TPL – ביטוח צד ג’.

מלבד אלו, כמובן שיש את ביטוח החובה – כשמו כן הוא, חובה לכל מי ששוכר רכב.

ההמלצה שלנו היא להוסיף לביטוח הסטנדרטי כיסויים במידת הצורך ובהתאם לצרכים שלכם. אם אתם מטיילים עם הרכב תקופה ארוכה – ביטוח שמשות או ביטוח פגיעה בצמיגים יכול לשרת אתכם נאמנה.

מעורבות בתאונת דרכים – הדבר הראשון שעליכם לעשות במידה והייתם מעורבים בתאונה עם הרכב השכור הוא ליצור קשר מיידי עם סוכנות ההשכרה. לאחר אומדן הנזק, ובהתאם לסוג הפוליסה אותה בחרתם, ייתכן ותאלצו לשלם דמי השתתפות עצמית. ומה בנוגע לכל הבירוקרטיה עצמה מול המוסך ומול חברת הביטוח?

את כל זה אתם יכולים להשאיר כמובן לחברת ההשכרה.

דגשים נוספים – מה קורה במקרה ואיבדתם את מפתחות הרכב השכור? מהי מדיניות הדלק ומה קורה במידה ולא עמדתם בה? כמה כסף תשלמו במקרה של איחור בהחזרת הרכב? כל אלו הן שאלות חשובות שאתם צריכים לברר לפני השכרת הרכב.

חברת אביב בעלת ניסיון רב שנים בתחום הליסנג והשכרת רכב. לרשותינו צי רכבים במגוון דגמים חדישים – החל מכלי רכב פרטיים, ג’יפים ומסחריות בכל גודל ועד רכבי יוקרה מפוארים.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בפייסבוק או דרך האתר ואנחנו כבר נדאג למצוא למצוא עבורכם את הרכב המשתלם והטוב ביותר.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן