השכרת רכב VS קניית רכב בעיר

אז מה עדיף; השכרה או רכישה?

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתחבטים בשאלת רכישת רכב או השכרת רכב…

בעבור אלו החלטנו לכתוב מאמר קצר אשר ישפוך מעט אור על נושא השכרת הרכב אל מול רכישה.

טרם תזמינו תור לדואר ישראל להעברת בעלות, הצטרפו אלינו לקריאה אודות נושא זה ובסיומו, אנו בטוחים שתוכלו לבצע החלט מושכלת יותר. מניעים…

מכירת רכב והשכרת רכב אצל אביב

היצע
תחרות בשוק ועודף היצע הן בשורות טובות עבור ציבור הצרכנים משום שזה שומר את החברות על קצות האצבעות שלהן והן דואגות ומקפידות לנסות לזכות בלקוח ולא לאבד אותו.

יתרון נוסף של קיומן של חברות השכרת רכב היא הזמינות עבור כל אלו הנזקקים לרכב מדי פעם ולא באופן קבוע ולמעשה אפשר לומר שחברת השכרת רכב בישראל מבטלת את הצורך באחזקת רכב באופן קבוע וצמוד.

הוצאות
כאשר יש בבעלותך רכב אתה מסב לעצמך הוצאות קבועות בעבור הרכב, בין אם מדובר על הוצאות אחזקה שוטפת הכוללות הוצאות דלק, ביטוח מקיף או ביטוח צד ג’ וכמובן ביטוח חובה, לבין אם מדובר על הוצאות בלתי צפויות המגיעות בעקבות תיקונים ותאונות.

כך או אחרת, אחזקת רכב משמעה הוצאה כספית בלתי מבוטלת וזו אינה כוללת את עלות רכישת הרכב מלכתחילה… כאשר אתה שוכר רכב, אתה מגיע לחברת השכרת רכב בארץ ומשלם בעבור ימי ההשכרה ובזאת העניין מסתיים. החכמים מבין השוכרים גם ירכשו לעצמם ביטוח מלא אשר מכסה אותם בעת קרות מקרה ביטוחי ומשם החיים בטוחים, הראש שקט והכיס מוציא X מחיר קבוע ובזאת הכל מסתיים.

עומסי כבישים
ישראל היא מדינה קטנה ועל כבישייה נוסעים המון רכבים. הגידול בכמות הרכבים הביא ליצירת פקקים גדולים וארוכים מאוד. כאשר יוצא אדם בשעות העומס (ומדובר בכ- 6 שעות ביום), הוא עתיד ועלול להיתקע בפקקים ולא למעט זמן.

אחזרת רכב משמעה בילוי זמן בפקקים אך את אלו ניתן לחסוך על ידי שימוש בתחבורה ציבורית או באמצעות השכרת רכב רק כאשר צריך וביתר הזמן להשתמש בתחליפים השונים על מנת להגיע לעבודה בקלות וביעילות.

תחבורה ציבורית
מדינת ישראל תומכת בתחבורה הציבורית ומאפשרת לכל תושבי המדינה ליהנות מתחבורה ציבורית. המדינה מניחה את התחבורה הציבורית על סדר היום באופן קבוע ותמיד מנסה לשפר ולהתייעל בנושא זה. אין ספק, שיש עוד המון מקום לשיפור אך אין ספק גם כי כל אחד ואחת מתושבי המדינה, יכולים לעשות שימוש בתחבורה הציבורית.

וכך, אנשים רבים יכולים להשתמש בתחבורה הציבורית באופן קבוע ולשכור רכב רק בעתות בהן נזקקים לרכב צמוד. עלויות התחבורה הציבורית אל מול אחזקת רכב שונה מאוד וגם לא מעט פעמים ישנה עדיפות לתחבורה ציבורים מאשר לבלות שעות על גבי שעות בפקקים (אותם ציינו לעיל). אם נסכם זאת, כאשר ניתן להשתמש בתחבורה בציבורית ביום יום, מוטב לוותר על אחזקת רכב צמוד, לחסוך את העלויות המיותרות ולשכור רכב כאשר צריך.

לסיכום….

הבנו כי לא תמיד רכישת רכב היא ההחלטה החכמה ביותר ובמיוחד באם מדובר על בית אב אשר אין לו צורך ברכב באופן קבוע או אפילו חנייה פרטית. הטיפ הכי חשוב שנוכל להעניק לכם על גבי שורות אלו הוא לגשת אל חברת השכרות רכב מקצועית, אמינה וכזו אשר שמה אתכם בראש סדר העדיפות וזה בא לידי ביטוי, הן בתנאי ההשכרה והן בעלויות ההשכרה.

אחת מהחברות הקיימות בישראל אשר עונה על קריטריונים אלו היא חברת אביב רנט הנחשבת לחברת השכרה במחירים נוחים לכל כיס ומצליחה להעניק שירות לקוחות יוצא דופן לטובה.

 

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן