למה כדאי להשכיר רכב 7 מקומות?

מתכננים לצאת לטיול משפחתי? החלטתם לבחור טיול שתמיד רציתם עם חברים? נהדר. כשהגעתם לשלב הביצוע, בוודאי שאלתם את עצמם בכמה רכבים כדאי לנסוע, האם כדאי לסמוך על החבר שתמיד משאיר אתכם עם סימן שאלה לגבי הרכב שלו עד הרגע האחרון או פשוט להתארגן מראש ולהבטיח שאתם נוסעים ברכב מרווח שישפר עוד יותר את החוויה מהטיול?

רכב משפחתי רגיל, יכול להכיל בין ארבעה לחמישה אנשים, וגם אז – לעתים מדובר בחוויה לא נעימה משום שהרכב פשוט צפוף עבורכם. במקום לסבול במהלך הנסיעה – אולי כדאי להכין את עצמכם קצת קודם ולבחור בהשכרת רכב 7 מקומות מחברה שמתמחה בתחום?

השכרת רכב 7 מקומות

אז למה כדאי לשכור רכב 7 מקומות?

אם תכננתם טיול עבור חמישה בני משפחה או חברים ויותר, כדאי מאוד שתקראו את המשך המאמר. הרכב הפרטי שלכם לא יוכל לספק את אותה חוויה ובטח שלא להכיל את מספר האנשים. לכן, במקום לשלם מחיר כפול על דלק ולהיות בקשר רציף עם שאר החברים כדי לדעת באיזה כביש לפנות, אפשר למצוא פתרון קל ופשוט.

השכרת רכב 7 מקומות שמתחלקת בניכם ויוצרת לא רק נוחות מרבית, אלא גם חסכון משמעותי בזמן וכסף. לא פעם נתקלנו במצב שבו לקוחות הגיעו למשרד וביקשו לשכור שניים או שלושה רכבים עבור ששה או שבעה אנשים (בעיקר זוגות). אחרי שראו שמדובר ברכבים אמינים ובחיסכון משמעותי בעלויות ההשכרה והדלק, הם החליטו ללכת על השכרת רכב אחד. הם חסכו יותר ממחצית בעלות ההשכרה וכן מאות שקלים עבור הדלק.

אילו יתרונות יש לרכב כזה?

אחד היתרונות הגדולים בהשכרת רכב 7 מקומות הוא בדרך כלל גם תא מטען רחב יותר, שיכול להכיל את כל הציוד שרציתם לקחת אתכם, כזה שרכב פרטי לא יוכל להכניס לתוכו. אם אתם מעוניינים להעביר ציוד רב, תוכלו לקפל בקלות את המושב האחורי ולפנות מקום עבורו.

רכב כזה יוכל לשמש אתכם גם להובלת מטען ממקום אחר לאחר, כך שהוא מתאים ומיועד גם עבור אנשים שצריכים להוביל רהיט מסוים או פריט שלא הייתם חושבים לקחת אם היה מדובר ברכב רגיל. אם חזרתם מהטיול ויש לכם עוד זמן עד המועד של החזרת הרכב, תוכלו לנצל אותו גם להובלת רהיט שהזמנתם או ציוד שרציתם להעביר ממקום אחד לאחר ודחיתם את זה משום שלא רציתם לשלם לחברת הובלה עבור פריט אחד.

רכב 7 מקומות מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, כך שאם יש לכם 3 ילדים ויותר, כולם יוכלו להכנות מנוחות מקסימלית ומרכב מרווח, שינעים לכם את זמן הנסיעה. הוא חשוב מאוד גם להורים שלא רוצים לשמוע תלונות על צפיפות מאחור. כמו כן, רכב כזה מתאים במיוחד עבור מושבי בטיחות כמו בוסטר וכדומה, שבמקום להגדיל עוד יותר את רמת הצפיפות ברכב, נכנסים מאחור מבלי לתפוס עוד מקום.

יתרון משמעותי נוסף הוא איכות וצורת הנהיגה של הלקוח. כשתשכירו רכב כזה, תבינו עד כמה הנהיגה מקלה על הטיול שאתם רוצים לערוך. המרווח עבור הנוסעים הרבים ברכב, הוא לא פחות חשוב עבור היום המהנה שתכננתם. כמו כן, ברוב הרכבים כלול אבזור ברמה גבוהה, כזה שיוכל לשפר עוד יותר את חווית הנהיגה שלכם.

כמובן, השכרת רכב תמנע מכם טרחה מיותרת בארגון הטיול שלכם. לא תצטרכו לסמוך על חבר קרוב שיאסוף אתכם, או שאחד מהחברים שלכם יודיע ברגע האחרון שהרכב שלו תקול. תוכלו לקבל את הרכב בסניף או עד הבית, כך שהחוויה שלכם תתחיל ברגל ימין.

מיותר לציין שרכב כזה הוא גם חזק יותר על הכביש ועמיד בפני מכשולים רבים.

רגע, איזה רישיון צריך בשביל נסיעה ברכב כזה?

נסיעה ברכב 7 מקומות לא צריכה רישיון מיוחד, אלא רישיון נהיגה רגיל, שמאפשר כיום הסעה של 9 אנשים – כולל הנהג.

כמה זה עולה לנו ומה כדאי לבדוק?

ממוצע המחירים בשוק עומד על 350-450 שקל ליום השכרה, עבור מרבית הדגמים. כמובן שיש יוצאים מן הכלל.

למה לבחור בנו?

אביב השכרת רכב היא חברה אמינה המעניקה שירותי השכרת רכב למוסדות, עסקים ומפעלים ונותנת שירותים לפרטיים ולתיירים לפי צורך. החברה מחזיקה מגוון רחב של כלי רכב חדישים ומתוחזקים בגדלים שונים: החל מרכבים קומפקטיים ועד לרכבי יוקרה, השכרת רכב 7 ו-9 מקומות אמין, וכן רכבי מנהלים שונים אותם ניתן לשכור לכל אירוע. את רכבי החברה ניתן להשכיר מפרק זמן של חצי יום ועד שנה ומעלה.

חברת אביב השכרת רכב דואגת לספק לכם שירותי השכרת רכב בארץ בהתאם לצרכים שלכם. אצלנו ניתן לשכור רכב לכל תקופת זמן הנחוצה לכם, כאשר כל כלי הרכב תקינים ושמורים במצב טכני מעולה. כן, החברה שלנו מקפידה על רמת הניקיון והבטיחות שלכם.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנחנו כבר נדאג למצוא למצוא עבורכם רכב 7 מקומות במחיר המשתלם עבורכם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן