לחיות כמו מיליונר – השכרת רכבי יוקרה

זה לא נדיר שאנשים שוכרים רכבי יוקרה כשהם רוצים לנסוע לאירועים מיוחדים, אולי אפילו כשהם מטיילים בחו”ל. כמו כן, השכרת רכב יוקרתי מתאימה מאוד גם לפוליטיקאים, אנשי עסקים ועוד. מחפשים לשכור רכב שמשדר מסר ברור של יוקרה? המידע הבא עבורכם!

אם אתה רק צריך רכב ליום אחד או יומיים, השכרה עשויה להיות הבחירה הטובה ( בטוח יותר מאשר לקנות אוטו). אם אתם יוצאים לחופשה ואין לכם זמן לעשות את כל ההכנות הנדרשות לפני הטיול, השכרת רכב גם כן תאפשר לכם להגיע בסטייל וללא טרדות מיותרות. ומה לגבי אירועים עסקיים, פגישות עסקים, נשפי ריקודים ועוד? השכרת רכבי יוקרה תהווה פתרון אידיאלי, ולו בזכות יתרונותיו הרבים של הרכב.

השכרת רכבי יוקרה

יתרונות של השכרת רכב יוקרה לאנשי עסקים

השכרה אידיאלית אם אין לכם חניה או שטח אחסון לרכב שלכם, מכיוון שהיא חוסכת מקום וכסף. אם אתם מחפשים הסעות אבל לא רוצים להתמודד עם ריצות בית ספר לילדים וסידורים אחרים, גם כאן השכרה עשויה להיות מועילה. ויחד עם תרחישי חיים פשוטים אלו, ישנן גם סיטואציות שמצריכות יציאה מאזורי הנוחות שלנו, כמו למשל פגישות עסקים.

כדי להיראות, להרגיש ולייצג את עצמם הכי טוב, אנשי עסקים בפעמים רבות שוכרים רכבי יוקרה. השכרת רכב יוקרה לאנשי עסקים מאפשרת להם להגיע עם הביטחון העצמי הנדרש כדי לסגור עסקאות.

השכרת רכב יוקרה עשויה להיראות כמו החלטה נכונה מבחינה כלכלית. אבל, במציאות, זו לא תמיד האפשרות הטובה ביותר. במיוחד במקרים בהם השוכר אינו מבצע מחקר שוק כראוי. טיפ מאיתנו, כשאתם צריכים השכרת רכבי יוקרה למיניהם, תמיד תערכו השוואת מחירים.

אנחנו נרחיב לגבי הנושא של השוואת מחירים בהמשך, אבל בואו כעת נדבר על מס’ טיפים שיכולים להפוך את השכרת הרכב למשתלמת יותר.

כמה טיפים שיהפכו את השכרת רכב יוקרה למשתלמת יותר:

10 טיפים להשכרת רכב יוקרה משתלמת

  1. השכרת רכב יוקרה מצריכה חיפוש אינטרנטי ובדיקת ציי הרכבים של החברות.
  2. בדקו רכב-רכב, ועדיף גם שתגיעו פיזית לחניוני חברת ההשכרה.
  3. אם אין לכם אפשרות להגיע לחברת ההשכרה כדי להתרשם מרכביה, בצעו בדיקה אינטרנטית באתר הבית שלה.
  4. תבדקו אילו סוגים של רכבי יוקרה משומשים בחברת ההשכרה.
  5. בדקו מאילו שנתונים הרכבים, האם הם ישנים או חדשים.
  6. מעבר להשכרה של רכב יוקרתי, בדקו אם יש שירותים נוספים בחברה (למשל השכרת רכב משוריין עם נהג אישי).
  7. בדוק אם אתה יכול למצוא חברה שמציעה תעריפים מוזלים לפרק זמן ממושך. חברות אלו עשויות להציע הנחות שנעות בין 10% ל-20%.
  8. בדקו אם רכבי היוקרה מגיעים עם פיצ’רים נוספים (למשל מקרר מיני בר).
  9. בדקו אם הצעת המחיר כוללת נהג אישי יחד עם השכרת הרכב.
  10. בצעו השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבי יוקרה.

יש הרבה סיבות לשכור רכב יוקרתי, חלקן כוללות:

זו הזדמנות עבורכם לטייל עם רכב מפנק במיוחד, ויש לכם את היכולת ליהנות ממגוון תכונות שמגיעות עם מכוניות היוקרה. כשאתם שוכרים רכב יוקרתי, אתם לא צריכים לדאוג לעלויות תחזוקה ובעיות אחרות שעלולות להתעורר עם הרכב הפרטי שלכם.

בסופו של יום, יש צורך לחקור את כל היתרונות והגורמים של השכרת רכב יוקרה לפני קבלת החלטה המתאימה לצרכים שלכם. האם תצטרכו רכב פרייבט יוקרתי? אולי השכרת SUV יוקרתי? מה לגבי השכרת לימוזינות? כך או כך, תגדירו את הצרכים שלכם מראש וכך תדייקו את השירות שתקבלו.

לכמה זמן ניתן לשכור רכב יוקרה ולאילו מטרות?

מכוניות יוקרה הן בד”כ פריט מותרות וככזה, מושכרות לרוב למספר ימים או שבועות. השכרת רכב היא בדרך כלל יעילה יותר מאשר להחזיק רכב. לא רק שהשכרה מפחיתה את הסיכון להיתקע ללא רכב, היא גם מאפשרת להשתמש בו למשך פרק זמן מוגדר מבלי לדאוג לאיחור לעבודה או להחמיץ אירוע חשוב.

השכרת רכב יוקרה מועילה לא רק לפרט (השוכר של הרכב), אלא גם לארגונים המציעים שירותים אלו. אם לחברה יש צורך בהסעות מאורגנות של אנשי עסקים חשובים, השכרת רכב יוקרה תאפשר להם לבצע את עבודתם נכון. זאת, במקום להחזיק צי של רכבים בחברה שמצריכים תחזוקה, טיפולים שנתיים, תשלומי טסט ואגרות, ביקורים במוסך, טיפול בבלאי טבעי של רכבים ועוד. זה יכול לעזור לחברה לחסוך כסף ולהגיע ליעדיה העסקיים מהר יותר.

טיפ אחרון – בדקו את הרכב לפני כניסתכם אליו

ישנם סוגים שונים של חברות המציעות השכרת רכבי יוקרה לחברות ופרטיים. חברות אלו מבטיחות שהמכוניות במצב טוב כשהן משכירות אותן, אבל בכל מקרה חשוב שתוודאו זאת בעצמכם. כאשר הרכב מגיע לאסוף אתכם, יהיה כדאי לבצע בדיקה זריזה מסביב לרכב ולראות אם יש כיפופים בפח, מכות בדלתות, שריטות, חלקי פלסטיק חסרים וכו’. כנ”ל לגבי תא הנוסעים. זאת, כדי שבתום תקופת ההשכרה של הרכב, חלילה לא יאשימו אתכם בנזקים לרכב.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנחנו כבר נדאג למצוא למצוא עבורכם את רכב היוקרה המשתלם עבורכם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן