כל מה שצריך לדעת לפני שמשכירים רכב בישראל

ישראלים רבים מעדיפים להנות מהשירות של חברות להשכרת רכבים, ולנטוש את האופציה המוכרת של קנייה ומכירת רכבים. הסיבות לכך הן מגוונות ותלויות כמובן גם בהעדפות האישיות ובצרכים של כל אחד מאיתנו.

עם זאת, היום כבר ברור לכולם שרכב מושכר הוא פתרון ניוד אידיאלי עבור רבים, הם מבחינת העלות הכלכלית והן מבחינה פרקטית ונוחות השימוש.

אם גם אתם שוקלים לבחור בשירותיו של רכב מושכר, כדאי לכם לעשות הכנה מקדימה בבית וללמוד טיפה יותר לעומק על עולם השכרת הרכבים לפני שאתם פונים לחברת ההשכרה.

איזו מסלולי הצעה מוצעים במסגרת ההשכרה? מה חשוב לדעת בנוגע לתעריפי השירות? כיצד לבחור חברה להשכרת רכב? ומהם הפרטים הקטנים שחשוב לעבור עליהם לפני ההשכרה?

השכרת רכב בישראל

מסלולי השכרה ותעריפי שירות

אם בעבר היה נהוג להשכיר רכב רק למטרות ארוכות טווח (רכב עבודה למשל) או לחופשות ארוכות בארץ ובחו”ל, היום שוק השכרת הרכב בארץ מציע מגוון מסלולי השכרה. אתם יכולים לבחור רכב מושכר בהתאם לצרכים שלכם, לתקציב האישי ולכל העדפה אחרת שיש לכם.

מסלול ארוך טווח – מסלולים אלו מתייחסים בדרך כלל לרכב שמושכר לתקופות ארוכות של חודש ומעלה. לעיתים, ההשכרה יכולה להיות גם לכמה שנים. המקרים הללו לא נדירים, בהתחשב בעובדה שיותר ויותר ישראלים מעדיף להתנייד באופן יומיומי עם רכב שכור ולא להתעסק עם ביטוחים, תקלות ותחזוקה שוטפת של רכב פרטי.

תעריפי השירות של מסלולים ארוכי טווח יהיו בדרך כלל נמוכים יותר בהשוואה למסלולים קצרים יותר. כמו כן, מדיניות התשלומים על פי רוב תהיה גלובלית (כלומר תשלום פר חודש / שבוע) ולא על בסיס שעתי/יומי.

מסלול השכרה קצר טווח – המסלול הזה מציע רכב מושכר על בסיס יומי או שעתי. בין אם מדובר בהשכרת רכב למטרת פגישת עסקים חדש פעמית, טיול של כמה ימים ברחבי הארץ או לכבוד אירוע חגיגי כמו חתונה, זהו המסלול האידיאלי עבורכם. התעריפים אמנם יקרים יותר (בדרך כלל) מתעריפי מסלול ארוך טווח, אך אתם עדיין יכולים להנות משקט נפשי ומחווית נהיגה בכל רכב שאתם מעוניינים בו.

מסלול לנהגים חדשים/צעירים – המסלולים הללו נבדלים ממסלולים רגילים בגלל האופי השונה של הנהג הצעיר. מבחינת ביטוח, לנהגים חדשים או צעירים קיימות פוליסות ביטוח אחרות ויקרות יותר.

נהגים צעירים (בגילאי 21-25) ייאלצו לשלם עמלות נוספות, כתלות בתנאי החברה.

למרות זאת, העסקה עדיין יכולה להיות משתלמת אם מסתכלים על התמונה הכוללת.

חלק מהדרכים להוזלת החבילה היא על ידי בחירת רכב ידני במקום אוטומטי, קביעת מדיניות דלק חסכונית וכן הלאה.

איך לבחור חברת השכרה?

ראשית, ניתן לומר שחברות ההשכרה האמינות והמקצועיות יחזיקו, לרוב, צי גדול ומגוון של רכבים מושכרים. לפני שאתם בוחרים חברה השכרה, בדקו אילו סוגי רכבים היא מציעה.

אם אתם מעוניינים ברכב מושכר לפגישות עסקים או אירועים חגיגיים, תצטרכו לבחור בשירותיה של חברה להשכרת רכבי יוקרה או לימוזינות.

בחברות הגדולות והמקצועיות תינתן לכם האפשרות לבחור בין מגוון מסלולים, כולל מסלולים ארוכים בהם תוכלו לבחור רכבים שישרתו אתכם לאורך כל ימות השנה.

למה עוד חשוב לשים לב כשבורחים חברת השכרה? בדקו האם קיימים מסלולים אטרקטיביים לנהגים צעירים, מהם תעריפי ההשתתפות העצמית עבור כל סוגי הביטוח, וכמובן מהו התעריף של השכרת הרכב פר יום (במקרים של השכרה לטווח קצר).

רכבים עם נפחי מנוע קטנים יהיו זולים באופן די משמעותי מרכבים מפוארים ומשפחתיים. בכל מקרה, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף באינטרנט או בחברות עצמן, כדי לקבל את ההחלטה המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית.

לצד ההיבט הכלכלי, חשוב שתבחרו בחברת השכרה עם רקורד ואמינות. בסופו של דבר, אתם משכירים רכב ועולים איתו על הכביש – אתם וגם החברה צריכים לנהוג באחריות ולדאוג לתקינות ולבטיחות של הרכב המושכר.

השכרת רכב – דגשים נוספים

  • רכב מושכר יכול לשמש לכל מטרה – רכב מסחרי למעבר דירה (חיסכון משמעותי של עלויות ההובלה), יום צילומים לפני חתונה, פגישת עסקים, נשף סיום, רחב חלופי במקרים של תקלה ברכב הפרטי ועוד. רכב מושכר יכול לשמש אותנו למגוון רחב של מטרות שלפעמים אנחנו לא מעלים על הדעת אפילו.
  • רכב בעיר – גרים בעיר ומתלבטים או לרכוש רכב או לבחור ברכב מושכר? הנה כמה יתרונות להשכרת רכבים:
    שוק רכבים תחרותי, בשילוב עם ירידות ערך משמעותיות שחווה שוק הרכב בארץ גורם לרבים לפנות לשוק השכרת הרכב.
  • תקלות, טיפולים שוטפים ועוד – הכל יורד מעל הגב שלכם.מדיניות גמישה של השכרת הרכבים מאפשרת לכם לשנות את המסלול בו אתם נמצאים בהתאם לשיקולים הכלכליים והנוחיות שלכם.למידע נוסף על השכרת רכב לחצו כאן

לפני סיום, נדגיש כי לפני שאתם משכירים רכב בישראל מומלץ לקרוא בעיון את החוזה שלכם מול חברת ההשכרה ולהתייעץ עם מומחים בתחום במקרה של התלבטות. הקפידו לבדוק את תעריפי הביטוח, גובה ההשתתפות העצמית במקרה של נזק או תאונה, מדיניות הדלק ואת הגבלת הקילומטראז’.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן