לא לצילומי חתונה בלבד – כל הסיבות להשכרת רכב יוקרה

כאשר מדברים על השכרת רכב יוקרה, האסוציאציה הראשונה שעולה במחשבה היא פעמים רבות צילומי חתונה.

אתם יודעים – שמלה לבנה, חוף ים, זר פרחים, זוג חייכן ו.. לימוזינה כמובן. מסתבר שרבים משכירים רכבי יוקרה, עבור אירועים חד פעמיים מסוגים נוספים וגם עבור מטרות מתמשכות שונות. אלה כמה מהסיבות הבולטות לכך:

עבור השלמת התמונה

אם כבר משקיעים סכומים גדולים, באירוע או ביוזמה כלשהי אחרת, מדוע שלא להשלים את התמונה עם השכרת רכב יוקרה? השקעתם לא מעט בכל הפרטים הקטנים, אז ברכב לא? אכן, כפי שאמרנו – זה לא רק לצילומי חתונה (אם כי גם שם הרכב “משלים את התמונה”, עם ובלי מרכאות)!

השכרת רכב ליום החתונה

עבור הנוחות

אי אפשר להתחרות עם רכב יוקרה מבחינת הנוחות. מדובר בדרך כלל ברכב מרווח מהרגיל, עם כיסאות איכותיים ונוחים במיוחד. הוא גם יכלול מיזוג עוצמתי ותקין – נקודה חשובה במזג האוויר הישראלי. יש לא מעט תסריטים שבהם הנוחות הזו תתקבל בברכה. למשל, אם אתם מסיעים אורח של החברה לאחר טיסה ארוכה במיוחד. כמובן, זה יכול להיות נחמד ושימושי, גם כשאתם בדרך לאירוע הגדול שלכם ואתם מעוניינים להגיע אליו רעננים ככל האפשר.

עבור הראש השקט

כאשר שוכרים שירותי נהג פרטי יחד עם רכב היוקרה, אפשר להוריד מעל כתפיכם דאגות רבות. במילא, סביר שתהיו עמוסים מאוד לא רק לקראת האירוע, אלא גם במהלכו. כך שלהיבט “הראש השקט” בדרך, יש בדרך כלל ערך מוסף משמעותי מאוד. לא תצטרכו לדאוג להכנת הרכב, מבחינת ניקוי, מילוי דלק, חניה או טיפול בתקלות ולא תצטרכו לנהוג ולנווט.

עבור שלל התוספים

אחד המאפיינים הבולטים של רכבים אלה, הוא האבזור המגוון והמתקדם שאיתו הם יכולים להגיע. מדובר על ערך מוסף פונקציונאלי לפי בחירתכם, דוגמת חיבור אינטרנט, טלוויזיה או מקרר. פרטים אלה, ניתנים להתאמה לפי דרישותיכם המיוחדות. האם ניתן לשכור רכב שמותר לעשן בו? האם תהיה פרטיות בדמות הפרדה בין אזור הנהג לאזור הנוסעים? כל זאת ועוד, אפשר לתאם מראש עם חברת ההשכרה.

בכדי להיכנס לשגרה

פעמים רבות, רכבים מסוג זה נשכרים עבור מי שרגילים לנסוע “בסטייל” ובנוחות, יותר מהרגיל. אלה “הסעות VIP” עבור אומנים למשל, שם הרכב יכלול חלונות כהים ונהג מקצועי ודיסקרטי, שדובר את שפתם. בעולם העסקים, אלה יכולים להיות גם משקיעים, לקוחות או שותפים של העסק, אשר יש להסיע ממקום למקום. לדוגמא, משדה התעופה או אליו.

בכדי לצאת מהשגרה

לרובנו לא מזדמן לנסוע ברכבים כאלה בחיי היום יום. לכן, כאשר שוכרים רכב כזה, הדבר מהווה שבירת שגרה מיוחדת במינה. ניתן לנצל זאת, למשל כהפתעה עבור מישהו או אולי כמתנה חד פעמית. לדוגמא: עבור חובב מכוניות, שתמיד חלם ליהנות מנהיגה ברכב מתקדם במיוחד .

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן