כיצד השכרת רכב תעזור למצב התחבורה והאקולוגיה בארץ?

גידול מתמיד במספר כלי הרכב העולים לכבישי ארצנו מדי שנה, עומסי תנועה תדירים בשעות השיא ותחבורה ציבורית בעייתית ולא יעילה עבור רוב הציבור, כל אלו ועוד הופכים את מצב התחבורה בישראל לבעייתי ומורכב ומשפיעים בצורה ישירה על איכות החיים ואיכות הסביבה של כולנו…כיצד אפשר לשנות את המצב? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר רעיונות.

כל אחד ואחת מאיתנו הנדרש לעלות על כבישי ארצנו, לוקח בחשבון את הסכנות והאתגרים הנלווים לדרך, החל מעומסי התנועה הכבדים והקלים בשעות השיא של היום, דרך מספר תאונות הדרכים המתרחשות מדי יום ועד לתשתיות התחבורה הבעייתיות הן בהיבט הציבורי (תשתיות תחבורה ציבוריות) והן תשתיות הכבישים שבחלקם עברו שינויים משמעותיים במהלך השנים האחרונות ועדיין הן לא מסוגלות להתמודד עם ריבוי מספר כלי הרכב ההולך וגדל משנה לשנה.

השכרת רכב מצמצמת את זיהום האוויר

כיצד ניתן להתמודד עם הגידול השנתי במספר כלי הרכב?

הבעיה המרכזית של התחבורה בישראל נובעת מהגידול המתמיד במספר כלי הרכב העולים מדי שנה לכביש. במהלך העשור האחרון, תעשיית כלי הרכב בישראל צמחה במימדים ובהיקפים גדולים במיוחד ומדי שנה עולים לכבישי ארצנו אלפי מכוניות חדשות והדבר גורם לעומסי תנועה בלתי נסבלים עוד. אחת מהדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם בעיית עומסי התנועה הנובעת עקב ריבוי כלי הרכב בכבישי ארצנו, הינה יוזמה לעידוד נסיעות משותפות למקום העבודה או השכרת רכב מטעם החברה האחראי להסעת עובדים למקום העבודה וממקום העבודה.

פעולה זו יכולה לשנות באופן משמעותי את מספר כלי הרכב הפרטיים הנעים בכבישי ארצנו ובכך לצמצם במידה כזו או אחרת את עומסי התנועה במהלך שעות השיא שהן בעיקר שעות הבוקר המוקדמות במהלכן רבים מאיתנו עושים את דרכם למקום העבודה ושעות אחר הצהריים המאוחרות במהלכן רבים מאיתנו מסיימים את יום העבודה ועושים את דרכן לבתיהם.

ככל שיותר ויותר חברות, ארגונים ועסקים גדולים ובינוניים בישראל, יעודדו את עובדיהם לבצע נסיעות משותפות למקום העבודה, כך תלך ותפחת כמות מספר כלי הרכב המשמשים את העובדים לצרכי הגעתם למקום העבודה ובכך למעשה ניתן יהיה להפחית בצורה מתמדת את עומסי התנועה בשעות השיא.

הפחתת השימוש ברכב הפרטי – כיצד?

על מנת לחולל שינוי מהותי במספר כלי הרכב העולים מדי יום לכביש, נדרשו שינוי משמועתי בהיקף צריכת השימוש בכלי רכב פרטיים. שינוי זה יכול להיות מיושם באמצעות עידוד לנסיעות משותפות באמצעות קמפיינים פרסומיים רחבי היקף ובאמצעות עידוד השכרת רכב בישראל לכל מטרה. השכרת הרכבים יכולה לסייע רבות לצמצום מספר כלי הרכב הנוסעים על הכביש, במידה יותר ויותר אזרחים יוותרו על השימוש הקבוע והתכוף שלהם בכלי הרכב הפרטים ויעברו לשימושים מצומצמים ברכבים פרטיים באמצעות השכרת רכבים למטרות שונות.

עידוד ענף השכרת רכב בישראל תגרום לכך שיותר ויותר אזרחים יוותרו על הצורך ברכישת רכב פרטי ויעברו לשימוש בכלי רכב שכורים בהתאם לצרכי השימוש הנחוצים להם. חברת אביב רנט הנמנית בין חברות השכרת הרכבים הגדולה והמובילה במדינה, מעמידה לרשותכם מגוון רחב של מסלולי השכרה המיועדים לכל צרכי הנסיעה האפשריים. מסלולי ההשכרה של החברה כוללים את כל סוגי הרכבים, לרבות, רכבים מסחריים לצרכי עבודה, רכבים משפחתיים לחופשות וטיולים, רכבים לנהגים צעירים ומסלולי השכרה של רכבים ב-95 ₪ ליום בלבד.

כמו כן, חברת אביב רנט מעמידה לרשות חברות, ארגונים ועסקים שונים במשק הישראלי פתרונות ייעודיים להשכרת רכבים באמצעותם ניתן לעודד כבר היום את נושא הנסיעות המשותפות של עובדי הארגון/החברה או בית העסק.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן