טיפים ודגשים לשוכרים רכב ליום החתונה

היום הגדול עומד להגיע. שכרתם אולם מפואר, השקעתם בעיצוב ובמנות ואולי גם שכרתם חברת הפקה. את הדרך לחתונה תעשו כמובן ברכב ששכרתם. אבל רגע, איך בכלל בחרתם איזה רכב ישרת אתכם בדרך ליום הגדול של חייכם? האם הרכב הזה מתאים לצרכים שלכם? האם כך ציפיתם לעשות את הדרך לחופה שלכם?

השכרת רכב היא לא תהליך פשוט, בעיקר כאשר מדובר בחתונה. לפניכם כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לעשות את הדרך ליום הגדול בצורה הכי טובה שיכולתם לחלום עליה.

שוכרים רכב ליום החתונה באביב השכרת רכב

חובה – רכב אמין מחברה אמינה

יום החתונה מהול לא רק בהתרגשות, אלא גם בלא מעט לחצים והתארגנויות. ביום שבו אתם אמורים לעשות את דרככם ממקום אחד לאחר, לערוך את הצילומים שלפני ולנסוע מהבית לבית המלון או ישירות לאולם, הדבר האחרון שתרצו להתעסק איתו הוא רכב תקול. בדרך כלל, נהוג לבחור ברכב מחברה אמינה שהושכר מחברה מוכרת מאוד בשוק. כך תדעו שהרכב טופל, עבור תחזוק שוטף ולא תצטרכו להכניס עוד נושא לטיפול ביום היקר שלכם.

בנוסף, חשוב מאוד שהרכב ששכרתם יהיה נוח, שהוא כולל מיזוג אוויר איכותי ולא כזה שרק אחרי כמה דקות ניתן להרגיש את הקירור ברכב. החתן והכלה יושבים פעמים רבות מאחור, כך שחשוב שיהיה לכם נעים ונוח, בעיקר במצב שבו הכלה מאופרת. ביום החשוב הזה, הייתם רוצים להגיע לאולם באותו מצב שבו יצאתם מהבית, חנות החליפות או סלון הכלות שלכם.

חשוב – רכב שמתאים לצרכים שלכם

פעמים רבות זוגות מחליפים ברגע האחרון את הרכב שלהם, משום שהם מבינים שהוא לא מותאם לנסיעה באזור בו הם רצו להצטלם. רכב ארוך מדי לעתים לא יוכל לעבור בסמטה צרה ואילו רכב נמוך וקטן מדי לא תמיד יעמוד במעמסה של צילומים באזור החוף.

בקיצור, לפני שאתם חותמים על הסכם השכירות, ודאו שאין מניעה להיכנס לאזורים שאתם רוצים לקראת היום הגדול. שימו לב גם לתא המטען. אם תקחו רכב קטן מדי, יכול להיות שהציוד שלקחתם לאולם לא ייכנס בתוכו. לכן, חשוב לקחת רכב עם תא מטען רחב ולא לסחוב את הציוד עליכם.

בנוסף, שימו לב לאבזור הפנימי של הרכב. זוגות רבים מעדיפים לקבל רכב עם חלונות כהים במהלך חודשי הקיץ כדי שהשמש לא תחדור לתוך הרכב. כמו כן, זוגות רבים מבקשים לוודא שהמערכת ברכב פועלת, כדי להנעים את הזמן במוזיקה שהם אוהבים.

מה עוד כדאי לבדוק?

לקחתם את הרכב? שימו לב שהרכב מכיל גם טנק דלק מלא. לא הייתם רוצים להתעסק במציאת תחנת דלק בדרך לאולם שלכם.

טיפ חשוב נוסף: אחרי שבחרתם מלווה לחתונה, שימו לב שהוא בעל רישיון לרכב שלקחתם. כמו כן, שהוא מבין ויודע איך לתפעל אותו. רכבי יוקרה, למשל, מכילים לא מעט מרכיבים שלא כל נהג מכיר.

נקודות חשובות נוספות

כשאנחנו רוצים לבצע השכרת רכב לחתונה ובכלל – לכל מטרה אחרת, אנחנו צריכים לבדוק לא רק את עניין המחיר. יש עוד כמה פרמטרים שבלעדיהם תוכלו לגלות, לפתע, ששכירות הרכב שלכם הפכה ליקרה במיוחד למרות המחיר עליו סיכמתם. הנה כמה נקודות שאתם צריכים לשים אליהם לב:

  1. האם יש הגבלת קילומטרז’? בבואכם לשכור את הרכב, צריך לשים לב גם לאותיות הקטנות. אם ביצעתם השכרת רכב לחתונה יום קודם החלטתם להישאר איתו עוד כמה ימים כדי לסיים את ההכנות, אך נאלצתם לנסוע למרחקים גדולים יחסית, כדאי שתבדקו היטב אם לא תשלמו יותר עבור הקילומטרז’.
  2. מה כוללת פוליסת הביטוח, האם גניבות מכוסות ומה גובה ההשתתפות העצמית? הרי לא הייתם רוצים להגיע למצב שבו אתם מגלים שמישהו פרץ לרכב החתונה שלכם במהלך האירוע. במקרה שהחברה לא ביטחה אותו כמו שצריך, תמצאו את עצמכם משלמים על הנזק.
  3. רמת התקינות, הניקיון והאבזור של הרכב – בטח נתקלתם לא אחת בחברות שמשכירות רכבים ומעבירות לכם ברגע האחרון רכב שאינו נקי, בעל אבזור שאינו מלא או בעיה במצבר. אם לא הייתם רוצים להיתקע עם הרכב ביום החתונה שלכם, כדי שתבדקו טוב איזה רכב אתם לוקחים.
  4. תשלומים לכבישי אגרה, תשלומי חניה וקנסות – מה קורה אם עברנו בכביש 6 בדרך לחתונה, או שפנסי הערפל לא עבדו בדרך לשם כי החברה לא דאגה לתחזוק הרכב? מי משלם את הקנס? לא הייתם רוצים להוסיף לחברה עוד מאות שקלים על טעות שלא אתם ביצעתם.
  5. רוב החברות מדקדקות מאוד בשעת החזרת הרכב, שכן כל חריגה יכולה לגרור קנס. נסו להגיע להסדר שבו אם תאלצו לאחר בשעה אחת, לא תשלמו עבור יום שלם. חשבו מראש מתי עליכם להחזיר את הרכב.

למה לבחור בנו?

אביב השכרת רכב היא חברה אמינה המעניקה שירותי השכרת רכב למוסדות, עסקים ומפעלים ונותנת שירותים לפרטיים ולתיירים לפי צורך. החברה מחזיקה מגוון רחב של כלי רכב חדישים ומתוחזקים בגדלים שונים: החל מרכבים קומפקטיים
ועד לרכבי יוקרה והשכרת רכב לחתונה, וכן רכבי מנהלים שונים אותם ניתן לשכור לכל אירוע. החברה מגלה גמישות ומתאימה את הרכב לצרכי הלקוח. את רכבי החברה ניתן להשכיר מפרק זמן של חצי יום ועד שנה ומעלה.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנחנו כבר נדאג למצוא עבורכם את הרכב ליום חתונתכם במחיר המשתלם עבורכם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן