חסכו הוצאות על השכרת הרכב

השכרת רכב היא לכאורה פעולה פשוטה אותה מבצעים רבים במהלך כל ימות השנה, אך כדי לא להפסיד כסף עבור השכרת רכב לא חכמה, חשוב מעט להכיר את התחום ולהבין לעומק מהי השכרה וכיצד ניתן להוזיל בעלויות. כל השכרת רכב דורשת בדיקה, אך כל עוד תבינו אחת ולתמיד כיצד פועל התחום, הרי שלא תאלצו ללמוד את התחום בכל פעם שתבקשו לשכור רכב.

השכרת רכב לנהג צעיר

היה וביקשתם לשכור רכב, עליכם לענות לעצמכם על מספר שאלות וביניהם:

· לכמה זמן דרוש לכם הרכב – האם אתם מסתפקים ברכב למספר שעות בודדות, או שמא אתם זקוקים לו למספר ימים או שבועות.

· איזה סוג רכב אתם מחפשים, האם אתם רוצים לבצע השכרת רכב מסחרי או פרטי וכמה נוסעים יהיו ברכב, שהרי יכול מאוד להיות שתאלצו לשכור רכב פרטי בעל 9 מקומות כדי שיהיה לכם נוח.

· מי נוהג ברכב – האם אתם מבצעים השכרת רכב לנהג חדש או לנהג וותיק – דעו כי העלויות משתנות בהתאמה.

· מהי מטרת השכרת הרכב, האם אתם זקוקים לו לנסיעה לאירוע לטיול בצפון או שמא אתם עתידים להסיע חתן וכלה ביום חתונתם אזי תתבקשו לבצע השכרת רכב יוקרה.

לאחר שיש בידיכם את התשובות לשאלות אלו, רצוי שתבצעו סקר שוק ותבדקו כמה יעלה לכם הרכב אותו אתם רוצים לשכור בקרב מספר חברות שונות. קחו בחשבון כי העלות שתינתן לכם בעבור השכרת הרכב, היא עלות התחלתית, משום שעל המחיר אותו תקבלו תאלצו להוסיף את עלות הביטוחים, עלות הנסיעה לאיסוף והחזרת הרכב ועלות הדלק.

ככל שתקבלו יותר הצעות מחיר, כך תדעו להבחין במחיר הממוצע להשכרת הרכב ומפה תתחילו לארגן את המחשבות ולחשוב כיצד אתם יכולים לחסוך בעלויות כך שתוכלו לשכור את הרכב האולטימטיבי בעלות המינימאלית

מצעד הנקודות שחשוב לקחת בחשבון

השכרת רכב בישראל לנהג חדש, כמו גם השכרת רכב לנהג ותיק, היא אותה פרוצדורה וכל הנקודות אותן נציג בהמשך, תקפות לכל סוג רכב ולכל נהג. בבואכם לשכור רכב ובעת ובעונה אחת לשלם עלויות נמוכות ככל האפשר, כדאי שתיקחו בחשבון את הנקודות הבאות, רק כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שעשיתם ככל האפשר על מנת להשיג את הסכום הנמוך ביותר בעד התמורה אותה אתם רוצים לקבל.

ביטוח – המחיר שתקבלו יכול להיות מחיר התחלתי ורק שתגיעו לאסוף את הרכב, יגלו לכם כי אתם צרכים להוסיף עבור ביטוח. עוד במעמד השיחה שאלו האם המחיר כולל את עלות הביטוח ולא, תדרשו לדעת כמה עליכם להוסיף על מנת לבטח את הרכב, רק אז תוכלו לקבל אומדן מדויק יותר באשר להוצאה הצפויה עבור השכרת הרכב. קחו בחשבון שאתם יכולים לצאת עם הרכב ללא ביטוח מקיף, אך האם הלחץ בזמן הנסיעה שווה את זה? ונניח שאתם לא טיפוסים לחוצים, האם חלילה תאונה וההוצאות הנלוות עבור תיקון הרכב שוות את החיסכון?

הוצאות עבור דלק – בררו כמה דלק צורך הרכב ביחס לכל קילומטר, כך תוכלו לדעת כמה (פחות או יותר) תוציאו עבור דלק. שימו לב כי קיימים בשוק רכבים חסכוניים יותר וחסכוניים פחות, כך שאם אתם מודעים לעובדה זו ומספיק ערניים לבדוק נקודה זו, אתם עתידים לחסוך כסף רב.

מבצעים – כל עסק באשר הוא מציע ללקוחותיו מבצעים מעת לעת וזאת במטרה לשמר לקוחות ואף לגייס לקוחות חדשים. עוד לפני שאתם מבררים אודות הרבים הקיימים בהיצע של סוכנות ההשכרה, שאלו אודות מבצעים חמים שיש להם ללקוחות קיימים או חדשים. לעיתים המבצעים משתלמים וחבל לפספס אותם רק משום שלא הייתם מספיק ערניים לבדוק את סוגיית המבצע.

היכן ממוקמת הסוכנות – נקודה נוספת שחשוב מאוד לבדוק בטרם אתם סוגרים עסקה עם סוכנות רכב זו או אחרת היא מיקום סוכנות הרכב בה אתם אוספים את הרכב השכור ושאליה תחזירו את הרכב ששירת אתכם. שימו לב כי הגעה אל סוכנת הרכב וממנה, תעלה לכם כסף וככל שהיא מרוחקת ממקום מגוריכם, כך תשלמו יותר – לא רק עבור הנסיעה, אלא גם עבור זמן הנסיעה אותו תבזבזו בדרכים, כך שגם את הפקטור הזה עליכם להכניס לתחשיב העלות. עד כמה שנקודה זו נתפשת כרגע טריוויאלית, לעיתים ברגע האמת תשמעו שסוכנות אחת גובה כ – 40% פחות במחיר ההשכרה מסוכנות שנייה שקרובה יותר למקום מגוריכם ותתפתו לקחת ממנה את הרכב, כשלמעשה ההגעה לאיסוף הרכב (מבחינת מרחק) תדרוש מכם להוציא מעל לאותם 40%.

לסיכום – כל עוד תיקחו בחשבון את כל הנקודות לקביעת עלות ההשכרה וכל עוד תקפידו להגיע מוכנים מבחינת הקריטריונים אותם הצבתם לעצמכם טרם ההשכרה, כך הסיכוי שתשיגו רכב שכור במחיר האטרקטיבי ביותר הוא גבוהה יותר ולהיפך, אם תשכרו רכב כלאחר יד מבלי לבחון את כל הקריטריונים, הרי שתאלצו לשלם מחיר גבוהה יותר וחבל. כך או אחרת פנו אלינו לאביב השכרת רכב שתהיה לכם נסיעה קלה נעימה ובטוחה.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן