השכרת רכב – עוזר לצמצום זיהום האוויר

שיפור זיהום האוויר

זיהום האוויר בעולם באופן כללי ובמדינת ישראל בפרט, הפך להיות נושא חשוב וכזה אשר תמיד נמצא על סדר היום ובצדק.

ככל שהשנים עוברות, זיהום האוויר גדל והפתרונות לצמצום זיהום האוויר אינם אפקטיביים דייהו ובמיוחד אם האזרחים אינם עוזרים ומשתפים פעולה.

סברות רבות ומחקרים רבים עוד יותר, גורסים כי בקצב הזה, החור באוזון יגדל ואנחנו ו/או ילדינו, עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם נזקי זיהום האוויר אשר פוגעים בשגרת חיינו ולא מאפשרים לה להתנהל כהרגלה או בנוחות.

אחת החולות הרעות של זיהום האוויר הוא הרכבים, כן אותו רכב אשר עומד בחנייה מתחת לביתכם. 2018, היא עוד שנה בה מספר כלי הרכב בישראל עלה ולא מעט. המשמעות היא עוד כלי רכב הנמצאים על הכביש באופן קבוע ומזהמים את האוויר יותר ויותר.

משום מה, ישנה אמונה כי כל אחד ואחת צריך להחזיק רכב וכך יוצא כי בהמון בתי אב יש יותר מכלי רכב אחד וזה רבותיי בזבוז. בעלי רכבים יכולים לתרום רבות לצמצום זיהום האוויר ועל הדרך לזכות בחיסכון כספי עצום מחד ומאידך בהרווחת זמן פנאי נוסף. רוצים לדעת איך? המשיכו איתנו לשורות הבאות.

השכרת רכב מצמצמת את זיהום האוויר

מפחיתים את זיהום האוויר

כפי שכבר צוין לעיל, חייבים למצוא פתרון לזיהום האוויר ומוטב מוקדם מאשר מאוחר אחרת אנחנו עתידים לשלם על כך מחיר ומחיר כבד. באופן מפתיע, יש לא מעט דרכים לעזור בצמצום הזיהום ודרכים אשר רק יטיבו עמכם וישפרו את רמת חייכם.

דרך אחת כזו היא פשוט להיפרד מהרכב הצמוד ולעשות שימוש בתחבורה ציבורית, לרכב על אופניים ולשכור רכב בעת צורך. אם כל אחד ואחת מאיתנו אשר אין להם באמת צורך ברכב צמוד, יבחרו לעשות שימוש בתחבורה הציבורית, הרי שמספר כלי הרכב המזהמים יפחת וכך זיהום האוויר יתחיל להצטמצם. מדינת ישראל היא מדינה המשקיעה לא מעט בתחבורה הציבורית ואוטובוס אחד יכול להגיע כ- 50 נוסעים = משמע כ- 50 רכבים מזהמים פחות!

“אני לא יכול בלי רכב!”

אנחנו מודעים לעובדה שרבים אינם מסוגלים לחשוב על כך שיהיו בלי רכב – גם אם הם משתמשים בו בסופי שבוע ולא באופן תדיר. עבור כל אלו אנחנו רוצים להציג את פתרון השכרת הרכב ולהדגיש את יתרונות השכרת הרכב.

היתרון המרכזי ביותר של השכרת רכב הוא העובדה שמדובר בחיסכון כספי עצום עבור מי מאיתנו אשר הרכב אינו משמש אותו למטרות עבודה. כל עלויות אחזקת הרכב השוטפות והבלתי צפויות נעלמות וכך אותו אדם יכול לחסוך הרבה יותר כסף.

זהו לא היתרון היחיד ואלו אשר בוחרים במודע ובאופן מושכל לשכור רכב יודעים כי הראש שלהם שקט, כי הם ינהגו ברכב חדש ובאופן כללי ינהגו בנוחות גבוהה יותר שכן יש מי שמטפל ברכב והרכב תמיד יגיע נקי. כמו כן, נגישות השכרת הרכב כה גבוהה עד שלא מדובר במטלה מורכבת אלא הזמנת הרכב ואיסופו.

לסיכום, בין אם אתם רוצים להיות אחד מלוחמי זיהום האוויר לבין אם אתם מעדיפים לעשות את מה שבגבול היכולות שלכם, הבחירה להיפרד לשלום מהרכב הצמוד ולעבור לשימוש בתחבורה ציבורית או פעילות ספורט כזו או אחרת (הליכה ברגל, רכיבה על אופניים וכדומה), היא בחירה נכונה ומטיבה עמכם ועם הסביבה.

זכרו, תוכלו תמיד לשכור רכב ולחסוך את כל עלויות אחזקת הרכב וגם ליהנות מרכב מפואר וחדש. כמו כן, את כל הזמן אשר לא תבלו מאחורי ההגה, תוכלו לנצל לטובת דברים אחרים מועילים כגון קריאת ספר, עבודה וכדומה.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן