עוברים דירה? השכרת רכב מסחרי במקום הובלה

נדרשים להוביל תכולה? עתידים לעבור דירה או משרד? זה הזמן לדעת הכול על השכרת רכב מסחרי כאמצעי הובלה.

השכרת רכב בארץ מאפשרת לכם לשכור מגוון רחב של רכבים לכל מטרה, לרבות, השכרת רכב מסחרי למטרות הובלת דירות, משרדים ותכולה מכל סוג ובכל היקף עד משקל כולל של 3,500 קילוגרם לבעלי רישיון מסוג B.

הובלת דירות/משרדים בישראל היא כיודע הוצאה כספית לא מבוטלת ובמקרים מסוימים היא עלולה להגיע לאלפי שקלים וזאת בהתאם למורכבות ההובלה, היקף התכולה אותה תרצו להוביל מנקודה לנקודה והמרחק בין נקודה לנקודה. במקרים בהם נדרשת לכם הובלה של תכולה קטנה יחסית מומלץ לשקול את האפשרות להשכרת רכב מסחרי באמצעותו תוכלו לבצע את ההובלה בכוחות עצמכם ועל הדרך לחסוך סכום כסף לא מבוטל.

השכרת רכב למעבר דירה

השכרת רכב מסחרי למטרות הובלה – למי זה מיועד?

השכרתם של רכבים מסחריים למטרות הובלה הינה פעולה המיועדת לכל אחד ואחת מביניכם העתיד לבצע הובלת תכולה של משרד או דירה בזמן הקרוב, כאשר ברוב המקרים, השכרת רכב מסחרי למטרות ההובלה, מיועדת למטרות הובלה של תכולה בהיקפים קטנים יחסית ובמידה ומצבכם הבריאותי –גופני מאפשר לכם לבצע את ההובלה בכוחות עצמכם ו/או בעזרת חברים, בני משפחה וקרובים אשר ישמחו לסייע לכם בתהליך.

יתרונות ההשכרה על פני שירותי הובלה

הובלת תכולה מכל סוג ולכל מטרה, הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי חברת הובלות. ברוב המקרים, שירותי ההובלה נועדו לצרכי הובלת תכולת בתים, דירות ומשרדים מנקודה לנקודה, כאשר שירותי ההובלה המורחבים כוללים בין היתר: שירותי אריזה, שירותי פריקה וטעינה, שירותי פירוק והרכבה של מערכות ריהוט כבדות וכדומה. החיסרון הבולט של שירותי ההובלה טמון בעיקר בעלויות השירות הנקבעות על פי פרמטרים שונים הנקבעים על ידי חברות ההובלה השונות. כמו כן, ענף ההובלות בישראל הינו ענף לא בפיקוח ולכן כל אחד ואחת מאיתנו נחשף לסיפורים ומקרים לא נעימים הקשורים לחברות ההובלה השונות.

במידה וגם אתם יכולים לבצע את ההובלה בכוחות עצמכם ובסיוע חברים, מכרים ובני משפחה קרובים, אנו ממליצים לכם לבחון את האפשרות להשכרת רכב מסחרי המספק לכם מגוון רחב של יתרונות לאורך כל הדרך:

  1. הנהיגה ברכב מסחרי עד 3,500 קילוגרם איננה מחייב אתכם לרישיון מיוחד- רישיון מסוג B המוחזק על ידי רוב הנהגים בישראל מאפשר נסיעה על גבי רכב מסחרי במשקל כולל של עד 3,500 קילוגרם.
  2. עלויות השירות- מחיר השכרתו של רכב מסחרי לצרכי ביצוע ההובלה הינו נמוך באופן משמעותי מעלות שירותי ההובלה
  3. במקום לעשות “נאגלות” על הרכב הפרטי מעמיסים הכול בפעם אחת על גבי הרכב המסחרי- במידה ואתם מתכננים מעבר בין דירות או משרדים באמצעות הרכב הפרטי שלכם, חשוב לשקלל את הוצאות הדלק שיידרשו מכם לצורך ביצוע הנאגלות (הלוך חזור) על מנת להוביל את כל התכולה. מנגד, השכרת רכב מסחרי מאפשרת לכם להעמיס את כל התכולה פעם אחת ולפרוק אותה בנקודת היעד, כאשר בנוסף הרכב המסחרי הינו רכב הצורך פחות דלק באופן יחסי ליכולת ההעמסה ובעיקר אם את שוכרים רכב מסחרי המונע בדיזל.

אז עכשיו, לאחר שביקרתם בלוח דירות למכירה ולהשכרה ומצאתם את הדירה הרלוונטית עבורכם, נשאר רק ליצור קשר ולשכור רכב להובלת התכולה!

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן