השכרת רכב מסחרי למעבר דירה

מעבר דירה הוא תהליך מורכב למדי, שרובנו עוברים לא פעם בחיים. אחד ההיבטים המרכזיים שלו, הוא כמובן כל ה”בלגן” של הסעת תכולת הדירה הישנה לדירה החדשה. דברים רבים עשויים לסבך זאת עוד יותר, דוגמת שכירת דירה בקומה אחרונה בלי מעלית. אבל ללא ספק, אחד ההיבטים היותר קריטיים מבחינת יעילות וחוויית המעבר, הוא הרכב שבאמצעותו מבצעים את ההעברה. הרכב הפרטי הממוצע לרוב קטן מדי ולכן דורש נסיעות העברה רבות. בכל מקרה, הוא לא מיועד במקור להעברת דירות. כך אנחנו מוצאים את עצמנו נאבקים עם הרכב – מזיזים כיסאות, משעינים משענות וכן הלאה, בכדי לנסות ולדחוס בו עוד חפץ גדול מדי. ותמיד יהיו דברים, שעבורם זה פשוט לא מספיק. אז למה לא לשכור רכב שמותאם לכך מראש? אלה כמה טיפים, כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר:

פיאט דוקטו – Fiat Ducato

להעריך מראש מה דרוש להעביר

הערכת נפח החפצים שתצטרכו להעביר, חשובה לשם הערכת מספר ה”נגלות” שיידרשו להעברה. כמובן, לא ריאלי וגם אין צורך לעשות רשימה מלאה של כל תכולת הדירה. מה שחשוב, הוא לקבל סדר גודל של הנפח הכללי שיידרש. בהזדמנות זו, שימו לב גם לרשימת החפצים הגדולים במיוחד, שכנראה יהיו מעט יותר מאתגרים להעברה.

ממדי אזור האחסון

אורך אזור האחסון ברכב המסחרי שתשכרו, הוא אחד הפרמטרים הראשונים והמשמעותיים ביותר לבחירה. יותר ארוך – משמע פחות נסיעות שיידרשו. מצד שני, האם אתם מסוגלים לנהוג בבטחה על רכב גדול כזה? תיבת הילוכים אוטומטית עשויה לפשט את העניינים, אבל עדיין – מדובר ברכב מסחרי, גדול מהרגיל. כמו כן, שימו לב לוודא שיש ברשותכם רישיון נהיגה שמתאים לסוג ולגודל הרכב שאתם שוכרים. גם גובה אזור האחסון עשוי להיות משמעותי, בהתאם לחפצים שצריכים להעביר. הגובה מתבטא גם בנוחות העבודה בתוך חלל האחסון ברכב, מבחינת יכולת לעמוד בנוחות.

שיקולי העמסה

מאחר שתצטרכו להשקיע מאמץ וזמן רב בהעמסת חפצים על הרכב, הפרטים הקטנים יעשו כאן הבדל גדול. מאיפה מעמיסים את הרכב? אם תשכרו רכב שבנוי להעמסה מאחורה, רמפת העמסה תסייע לעשות זאת במהירות ובקלות. אם תשכרו רכב שמיועד להעמסה מהצד, כדאי לבחור ברכב עם דלתות הזזה. זאת, מאחר שפתיחת דלתות אלה לא מפריעה למי שנע במדרכה שלידה חונים (הולכי הרגל באשר הם, אבל גם אתם). אלה דלתות שבפתיחתן לא תופסות מקום וכך מאפשרות לרכב להיכנס למקומות צרים יותר. ומהיבט הבטיחות, הדלת לא “תכסח” בפתיחתה אף רכב אחר.

לא לשכוח את הנוסעים

מלבד המושבים לנהג ולנוסע אחד לצידו מקדימה, האם תצטרכו ברכב עוד מושבים לנוסעים? לרוב, התשובה חיובית וכדאי לחשוב מראש, לכמה מושבים תזדקקו.

מחיר

בדרך כלל, יש הבדל במחירי השכרת רכב מסחרי, בהתאם לתקופת ההשכרה – ליום, לשבוע או לחודש. כמו כן, היום בשבוע משמעותי. מעדיף להעביר בסופ”ש? לא רק אתה. ולכן – המחיר בימי סוף השבוע גבוהים מהרגיל. כמובן, כדאי להשוות מחירים בין חברות ההשכרה השונות.

ביטוח

מבחינת ביטוח החפצים שתעבירו, אין הרבה אפשרויות. “ביטוח סחורה בהעברה” הוא ביטוח יקר יחסית עבור חברות הובלה ולטווח ארוך. משמע – לא רלבנטי לאדם פרטי שמנסה לחסוך כמה שקלים, בכך שהוא מעביר דירה לבד. מצד שני, אתם מעבירים את החפצים אישית – יש ביטוח יותר טוב מזה? סעו בזהירות! מה שכן תוכלו ושבהחלט כדאי לעשות בהיבט הביטוח, זה לשים לב אילו נהגים מכסה ביטוח הרכב. זאת, למקרה שתרצו שאנשים נוספים יסייעו לכם בנהיגה עבור העברת הדירה.

לעמוד בהסכם

חשוב לקרוא את האותיות הקטנות, להבין למה מתחייבים ולהשתמש ברכב באופן אחראי. אמנם מדובר סך הכל בהשכרת רכב לטווח קצר, אבל גם כאן עשויות להיות מגוון נקודות קטנות בהסכם ביניכם לבין המשכיר, שחשוב להבין ולקחת בחשבון. לדוגמא: התחייבות לנקות את הרכב לפני החזרתו. כמו כן, לפני שחותמים על הסכם שכירת הרכב, חיוני לסקור את הרכב לפגמים ותקלות ולתעד זאת מול המשכיר. זאת, גם אם הדבר לא מוזכר בחוזה. הסיבה לכך, היא שלהעברת דירה באמצעות רכב יש פוטנציאל רב לגרימת נזק לרכב. לא שאתם תעשו נזק כזה, אבל אם אחרים עשו אותו לפניכם, חבל שאתם תהיו אלה שישלמו על כך פיצוי לחברת ההשכרה.

 

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן