השכרת רכב לתקופת החגים

השכרת רכב – תקופת החגים בישראל

תקופת החגים היא תקופה נהדרת וכייפית, למעשה אין טובה יותר ממנה לטייל ולהיות בחיק המשפחה והחברים.

בדיקות לפני שמשכירים רכב

אז מה בעצם קורה בתקופת החגים בארץ ישראל?.. כולם בחופש ויוצאים לחקור ולטייל בארץ, חלק בוחרים לרדת דרומה ואחרים מצפינים צפונה, מזרחה ועוד. מעבר לכל אלו שגרים בישראל, אלפי תיירים מגיעים ארצה וכולם רוצים ליהנות ממה, שלארצנו הקטנטונת והיפה יש להציע ולא מעט מגיעים על מנת להיות עם המשפחה. אין ספק, שהדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות רכב וכך לא להיות תלויים בתחבורה הציבורית, שלא תמיד עובדת בתקופת החגים – כי בכל זאת גם לנהגים מגיע חופש.

כאשר יש לך רכב משלך ולרשותך, ההתנהלות וההגעה מנקודה אחת לשנייה, קלה הרבה יותר ולכן לא מעט אנשים בוחרים לבצע השכרת רכב בישראל ובכך להחזיק רכב אשר יוכלו להתנייד בעזרתו. השכרת רכב בארץ היא יחסית השכרה נוחה אל מול מדינות אחרות והעלויות גם משתלמות – זאת בתנאי ואכן בוצעה השכרת רכב מחברה אמינה, מסודרת ובעלת מוניטין כמו של חברת אביב רנט. אין ספק כי יש לבצע סקר שוק ולדעת, שאכן המחיר משתלם ואתם מכוסים מבחינה ביטוחית.

מילה קטנה על ביטוח

אחד הדברים אשר הפכו ברבות השנים להיות נושא, לא אהוב המייקר את עלות השכרת רכב בישראל הוא עלות הביטוח. כאשר ניגשים לביצוע ההשכרה יש לבחור באחת מתוכניות הביטוח הקיימות. באופן כללי ישנם 2-3 סוגי ביטוח: הראשון יהיה ביטוח רגיל אשר עלותו נמוכה יחסית אך בעת קרות מקרה ביטוחי, תגבה השתתפות עצמית. השני הינו ביטוח המכסה חלק גדול מנזקים אשר עלולים להיגרם אך באופן מלא ולבסוף הסוג השלישי הוא ביטוח מלא אשר לא משנה מה, שוכר הרכב מכוסה. ככל שיבחר כיסוי ביטוחי גבוה יותר כך תחושת הביטחון תהייה גבוהה יותר אך לא מעט אנשים בוחרים לבטח בביטוח הבסיסי על מנת שלא להיכנס לעוד עלויות ולוקחים את הריזיקה.

יתרונות ההשכרה

· אדון לעצמך – כאשר מבצעים השכרת רכב בארץ, כמו בכל העולם, הרכב נמצא לרשותך והוא לשימושך הפרטי. במידה והרכב עתיד לשמש משפחה, אין חכם יותר מאשר לשכור את הרכב על מנת שלא להיגרר במוניות או למצוא פתרונות ניידות כאלו ואחרים. הרכב שהושכר, ישמש את השוכרים ללא הגבלה ולא יהיה צורך בבקשת טרמפים או חיפוש אחר מונית באמצע הלילה בעת מקרה חירום (חלילה).

· עלויות – בניגוד רב לדעה הרווחת, השכרת רכב בישראל היא אינה הוצאה כלכלית גדולה אשר לא ניתן לעמוד בה. אין ספק כי לא מדובר בשקל שניים אך העלות אל מול התועלת היא נעימה, נוחה ומשתלמת. מומלץ מאוד לבדוק האם ישנם מבצעים וגם לבחון אופציות של הגבלת קילומטרים על מנת להוזיל את העלויות. ישנם מגזרים שונים הזכאים להנחות (סטודנטים, חבר, ארגון המורים וכדומה)

· ביטוחים – כאשר מבצעים השכרת רכב בישראל, ישנן מספר אופציות לביטוח עבור הרכב השכור. בחנו את כל האופציות ובחרו את הכיסוי הביטוחי הנכון עבורכם. ההמלצה שלנו היא תמיד לקחת כיסוי מלא וכך להיות רגועים כי לא משנה מה יקרה, אתם מכוסים.

לסיכום, בעת הגיעה תקופת החגים ואתם מעוניינים לצאת לטייל אך אין אתם בעלים של רכב או שאתם מגיעים כתיירים למדינת ישראל, צרו קשר עם חברת אביב רנט ובחנו את אופציות השכרת הרכב העומדות בפניכם. השכרת רכב היא פתרון מעולה עבור כל מי שרוצה להיות מסוגל להתנייד בקלות ויעילות וליהנות מטיולים במהלך תקופת החגים וגם לאורך כל השנה.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן