השכרת רכב לתקופה של חודש – למי השירות מתאים, ומהם היתרונות שלו?

אם נסעתם לחופשה בצפון או בכל מקום אחר, בוודאי יצא לכם לברר בעבר לגבי השכרת רכב יומית. הנוהל פשוט: לקחתם את הרכב, החזרתם בסוף היום או ביום שלמחרת, שילמתם עבור השכירות וכאן, פחות או יותר, הסתיימה ההתקשרות עם חברת הרכבים שלכם.

אלא שבשנים האחרונות הולכת ועולה תופעה חדשה: השכרת רכב לטווח ארוך יותר, חודש או יותר. איך הפך תחום השכרת הרכבים לכזה, האם אנחנו יכולים להרוויח מהסידור החדש, איזה רכבים מומלץ לקחת והאם בכלל משתלם לשכור רכב לתקופה של חודש או יותר? הנה כמה פרטים שיעשו לכם סדר בבלאגן.

אביב השכרת רכב

השכרת רכב לחודש – למה בעצם?

נתחיל עם העובדות. השכרת רכב לחודש לא צריכה להגיע רק משום שאתם נוסעים לטיול ארוך, אלא גם לשימוש יום-יומי. לכן, פעמים רבות, כאשר תשאלו אנשים מתי הספיקו להחליף את הרכב שלהם, הם יענו לכם: אתמול, כי אני שוכר רכב לטווח ארוך. כן, ממש ככה, בלי כאבי הראש על קניה ומכירה, בדיקות מיותרות, טיפולים מיותרים במוסך – השכרת רכב נטולת דאגות.

למעשה, עסקת של השכרת רכב לטווח של חודש מהווה למעשה חלק משיטת ליסינג תפעולי, במסגרתה תשלמו עבור הרכב כל חודש ותקבלו את החבילה המלאה. כלומר, תשלום טסט, אגרות (אם ישנן), תיקון, ביטוח וכדומה. כל מה שתצטרכו לעשות, זה רק למלא דלק.

הנה כמה סקטורים ששוכרים מאיתנו רכב לטווח ארוך:

  1. אנשי עסקים. אלו המארחים אנשי עסקים אחרי מחו”ל ורוצים להרשים אותנו באמצעות רכב יוקרתי ובמקביל להשאיר את הרכב שלהם פנוי, עושים זאת. כך, האורח יוכל להתחדש ברכב חדש ונקי שתקל על התאקלמותו בישראל.
  2. חברות וארגונים. בחברות רבות נהוג להעניק לעובדים רכבים. בדרך כלל, נהוג כי יהיה מדובר ברכב חדיש יחסית. רוב החברות לא יכולות להרשות לעצמן גם לרכוש את הרכבים וגם לדאוג לטיפול הסדיר שלו, לטפל בבעיות ולממן עלויות אחזקה שוטפות כמו ביטוח או אגרת רישוי.
    צעד כזה, של השכרת רכב על בסיס חודשי, למשל, הוא נהדר. החברה יכולה להחליף את הרכב מתי שתרצה, להאריך את מועד השכירות ולעשות שינויים ככל העולה על רוחה, בתנאי ההסכם כמובן.
  3. לרוכשי רכב חדש. בשעה טובה, מכרתם את הרכב שבבעלותכם והזמנתם רכב חדש. מה תעשו עד אז? זה בדיוק הפתרון עבורכם. תוכלו לשכור רכב לתקופה של חודש ולהנעים את הזמן עד שהרכב החדש יגיע.
  4. חופשה בארץ. החלטתם לצאת לחופשה של מספר שבועות במהלך הקיץ או בכלל? זהו הפתרון הטוב ביותר עבורכם. שכירות של רכב כזה תחסוך לכם לשכנע את השותפים עם איזה רכב נוסעים או לבדוק אותו לפני הנסיעה. בנוסף, תקבלו רכב משוכלל ונקי שינעים את החופשה שלכם.
  5. עברתם תאונה חלילה? לעתים הכיסוי שלכם לא מאפשר לכם לקבל רכב חליפי. במקרה כזה, תוכלו לשכור רכב של חודש ולהמתין בסבלנות עד שהעניינים עם הביטוח יסתיימו ומוסך ההסדר יתקן את הרכב.

יתרונות של השכרת רכב לחודש

  1. פחות כאב ראש. לא תצטרכו להתעסק עם כל מה שקשור לביורוקרטיה: ביטוח, אגרות, טסט, טיפולים ועוד.
  2. איכות הרכב. שכירות רכב לטווח ארוך כוללת את התחזוקה, הטיפול בו ועוד. כך תוכלו לנסוע כל הזמן עם רכב ברמה גבוהה, בדיוק כמו רכב חדש, אבל לא להיות אחראיים לנושא הביורוקרטי.
  3. מחיר אטרקטיבי. לטווח הארוך, רכב לשכירות של חודש משתלם יותר לשכור מאשר על בסיס יום-יומי. בניכוי כספי האגרות, הביקורים במוסך והזמן שזה יפנה לכם, תוכלו להגיע למסקנה ברורה: פעמים רבות זה משתלם הרבה יותר מאחזקת רכב על שמכם.
  4. מתאים לתקופות שונות בחיים. כך למשל, אם אתם לא יכולים לרכוש רכב אבל זקוקים לרכב ברמה גבוהה ומתוחזק היטב, תוכלו לשכור רכב וליהנות מכל היתרונות של רכב חדש.
  5. לא תצטרכו למכור. שכירות של רכב לטווח קצר או ארוך, היא פעולה פשוטה. תוכלו להחזיר את הרכב בתום השימוש מבלי למכור אותו. פשוט וקל. סיימתם את השימוש? תחזירו אותו לסניף. את השאר אנחנו כבר נעשה.
  6. מגוון של רכבים. תוכלו לבחור איזה רכב שאתם רוצים. ייתכן שהרכב שתמיד חלמתם עליו, עולה עשרות שקלים יותר לחודש מאשר רכב ברמה טובה, שלא הייתם בטוחים לגביו. ברוב המקרים, זה ישתלם לכם.
  7. אפשרות לשנות. הרחבתם את המשפחה? החלפתם עבודה וצריכים רכב מסוג אחר? תמיד אפשר להחליף. את זה, לא תוכלו לקבל כנראה בשום עסקה אחרת.

למה לבחור בנו?

אביב השכרת רכב היא חברה אמינה המעניקה שירותי השכרת רכב למוסדות, עסקים ומפעלים ונותנת שירותים לפרטיים ולתיירים לפי צורך. החברה מחזיקה מגוון רחב של כלי רכב חדישים ומתוחזקים בגדלים שונים: החל מרכבים קומפקטיים ועד לרכבי יוקרה. את רכבי החברה ניתן להשכיר לפרק זמן של חצי יום, חודש או אפילו שנה ומעלה.

חברת אביב השכרת רכב דואגת לספק לכם שירותי השכרת רכב בארץ בהתאם לצרכים שלכם. אצלנו ניתן לשכור רכב לכל תקופת זמן הנחוצה לכם, כאשר כל כלי הרכב תקינים ושמורים במצב טכני מעולה. כן, החברה שלנו מקפידה על רמת הניקיון והבטיחות שלכם.

עדיין מתלבטים? דברו איתנו: 03-5790909 או השאירו פרטים באתר.
בהצלחה.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן