השכרת רכב לסופ”ש

איזה כיף שסוף השבוע הגיע ואנחנו יכולים להרים רגליים, סליחה, עוד לפני, אנחנו יכולים להמשיך לישון ולישון, אין עבודה לקום אליה וכוס הקפה של הבוקר יכולה להתארך לשעה במקום לגימה מהירה והופ לצאת מהר לעבודה כדי לא לאחר לא להיתקע בפקקים.

סוף השבוע הוא הזמן המתאים והטוב ביותר לעשות את כל מה של יכולנו לעשות במהלך השבוע, בין אם בגלל עבודה לבין אם לימודים ולכן מיד משהגיע יום חמישי, כולנו כבר לא יכולים לחכות ליומיים הכייפים האלו בהם נוכל לצאת לטייל ביחד עם כל המשפחה או החברים, נוכל לצאת למסע הקניות הגדול שדחינו ודחינו מיום שני ובעיקר נוכל לבלות וליהנות.

אחד הדברים שעלולים למנוע מאיתנו את הכיף הזה הוא חוסר קיומו של רכב.. כידוע, מדינת ישראל היא מדינה בה שומרים שבת ומרבית התחבורה הציבורית אינה קיימות אך אל דאגה, לכל דבר יש פתרון והפעם הוא מגיע בהתגלמותה של יכולת השכרת רכב בארץ.

יונדאי – Hyundai i 10

השכרת רכב – לא רק למי שאין לו רכב

אחת התפיסות המוטעות בכל הקשור לביצוע השכרת רכב בארץ היא שמדובר בשירות שהוא רק עבור לכל אלו שאינם הבעלים של רכב.

למעשה, אנשים ומשפחות אשר יש להם רכבים, הם חלק די נכבד מקהל לקוחות. להלן מספר סיטואציות בהן השכרת רכב תתאים לכל אחד ואחת מאיתנו:

♦ כמות נוסעים – מרבית בתי האב מחזיקים ברכבים פרטיים, חלקם יהיו משפחתיים וחלקם יהיו רכבים קטנים (עלות נמוכה יותר, תחזוקה קלה יותר, חניה נוחה יותר ועוד שלל סיבות).

כאשר מגיע הסופ”ש ורוצים לצאת לטיול, אחד הדברים החשובים ביותר הוא מקום ברכב, הן לנוסעים שיוכלו להתרווח לאורך הנסיעה הארוכה והן עבור הציוד.

לא כולנו התברכנו ביכולת להחזיק ברכב כזה באופן שוטף אך תודות לעלויות המשתלמות, כולנו נוכל להיות מבורכים ברכב כזה לסופ”ש על בסיס השכרה מחברת אביב השכרת רכב בישראל.

♦ קניות גדולות – כל אחד ואחת מאיתנו מכיר את הצורך ברכב גדול על מנת לערוך קניות גדולות מהרגיל. אנחנו כל כך מכירים את זה עד שאנחנו לעיתים מוותרים על התענוג רק משום שאין לנו מקום וה “ויתור” הזה כבר מוכר ואינו מרגש.

אז יש לנו חדשות טובות בשבילכם, כיום ניתן לשכור רכב לכמה שעות או לסופ”ש, בו תוכלו להשתולל עם הקניות ולהעמיס כמה שיותר על הרכב.

אם בעבר היה ניתן להשכיר רק רכבים פרטיים הרי שכיום ניתן לבצע השכרת רכב מסחרי כמו גם השכרת רכב עם וו גרירה.

♦ זהות הנהג – עלויות הביטוח בישראל הן גבוהות, זהו נתון שלא ניתן להתווכח איתו וזה פוגע בעיקר בנהגים הצעירים אשר לא כל המשפחות יכולות להרשות לעצמן להוסיף נהג חדש לביטוח הרכב המשפחתי.

החדשות המעולות עבור הצעירים מבינינו הן שניתן לבצע השכרת רכב לנהג צעיר לסופ”ש עבור הנהג הצעיר שחזר מהצבא או מהלימודים וכך לאפשר לו ליהנות מנהיגה נעימה ברכב חדש, נוח ובעיקר בטוח.

הטיפ שלנו וחשוב שתזכרו אותו: לעולם אל תחליטו ישר איזה רכב אתם רוצים! התקשרו, ספרו לנציג החברה מה הם הצרכים שלכם ומדוע אתם בוחרים לשכור רכב, ומשם הנציג המקצוען כבר ידע להמליץ על הרכב הנכון עבורכם ואין זה משנה איזו סוג השכרת רכב בארץ תרצו לבצע: השכרת רכב מפואר, השכרת רכב לנהג צעיר, השכרת רכב מסחרי, השכרת רכב עם וו גרירה וכל רכב אחר. התקשרו, ספרו, שכרו ותיהנו.

נקודה חשובה נוספת שאותה כדאי לדעת היא שיש חברות השכרה הערוכות לקבל את הרכב שהושכר גם במוצאי שבת, כמו אביב השכרת רכב, וזה יתרון מאוד חשוב שכן החזרה במוצ”ש פותרת את הצורך לאחר לעבודה או לשלם בעבור יום השכרה נוסף.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן