השכרת רכב לכמה שעות – השכרת רכב לערב – השכרת רכב לפי שעה

בעלי הרכבים לא יצליחו להבין כיצד האנשים נטולי הרכב, מצליחים לשרוד ומתניידים ממקום למקום. מה שבעלי הרכבים לא יודעים הוא שיש פתרון לכל דבר ולכל צורך – כן, גם זה השכרת רכב לכמה שעות בלבד. אז אם גם אתם לא הבעלים הגאים של רכב או כלי תחבורה אחר, הגעתם למאמר הנכון וכאן תוכל להכיר את אופציה של השכרת רכב לכמה שעות או השכרת רכב ייעודי למטרה מסוימת.

השכרת רכב 7 מקומות

עולם השכרת רכב בארץ הוא עולם אשר עבר תהפוכות בשנים האחרונות וכיום, כל חברת השכרת רכב שמכבדת את עצמה ונחשבת לחברה מקצועית ואמינה כדוגמת חברת אביב רנט השכרת רכב, יכולה לענות לצורך של כל אחד ואחת מלקוחותיה ואין זה משנה כמה הוא מופרך. למשל, אם לקוח אחד מעונין לבצע השכרת רכב מפואר רק כי הוא רוצה להגיע לארוחת ערב בסטייל ולגרום לכמה אנשים לקנא, כל שעליו לעשות הוא להתקשר לחברת ההשכרה ולבדוק אלו רכבים זמינים ומה העלויות שלהם על פי שעה או כל תקופה שהוא צריך. חשוב לדעת כי ישנם מחירים מוזלים מאוד על השכרות מסוג זה וחשוב מאוד לבחון את כל האופציות וליהנות מרכב מפואר במחיר של רכב משפחתי רגיל. דוגמא נוספת לצורך של השכרת רכב בארץ לזמן קצוב היא נסיעה לאיקאה. איקאה, היא רשת גדולה ובעלת מספר סניפים בארץ, אומנם קל להגיע אליהן אך לצאת עם הרכישות חדשות קשה בלי רכב… ולכן, גם כאן חברת אביב רנט יכולה לעזור ולהעמיד לרשות לקוחותיה רכבים למטרות כאלו ודומות להן ואפילו ביצוע השכרת רכב מסחרי או השכרת רכב עם וו גרירה לטובת העניין.

וכמה זה עולה לי?

עולם השכרת רכב בישראל בעברו היה עסק יקר מאוד, לקוח אשר שכר רכב למספר ימים מצא את עצמו משלם מאות שקלים ליום ובנוסף עלויות הביטוח היו יקרות למרות, שגובה ההשתתפות העצמית לא ירד. רבים, מחמת החשש לתאונה וכתוצאה תשלום השתתפות העצמאית הגבוה, בחרו שלא להסתכן ולשלם בעבור ביטול השתתפות עצמאית אך זה רק ייקר את עלויות השכרת הרכב. ובכן, החדשות הטובות הן שימיי העלויות הגבוהות עברו חלפו וכיום ניתן לשכור רכב בעלויות כה משתלמות עד שלעיתים החזקת רכב נדמית מיותרת. בין אם אתם צריכים לבצע השכרת רכב מפואר או השכרת רכב לנהג חדש או השכרת רכב מסחרי ואפילו השכרת רכב עם וו גרירה, אנו ממליצים לכם להתקשר לחברת ההשכרה ולברר עלויות, השד כנראה לא יהיה כל כך מפחיד ואתם תוכלו ליהנות מרכב לכל צורך ולכל משך זמן אותו אתם רוצים.

סיטואציות בהן השכרת רכב היא הבחירה הנכונה:

כאשר אין בבעלותכם רכב, אתם מתניידים ככל הנראה באמצעות התחבורה הציבורית או בעזרת זוג האופניים שלכם אך כאשר יש צרוך בנסיעה ארוכה, הובלה או סתם קפיצה לאיקאה, הרכב נדרש. בכל פעם בה התחבורה הציבורית או הדרך התניידות שלכם אינה מספיקה, שווה לבחון אופציה של השכרת רכב.

לסיכום, השכרת רכב בארץ הכוללת השכרת רכב מפואר, השכרת רכב לנהג צעיר, השכרת רכב מסחרי או השכרת רכב עם וו גרירה, אפשרית ובמיוחד באם פונים אל חברת השכרה מקצועית כמו אביב רנט. הטיפ שלנו הוא לשוחח עם הנציגים המקצועיים של החברה, לספר להם על הצורך שלכם והם כבר יוכלו סביר להניח, להפנות אתכם לרכבים המתאימים לכם. אל תתפתו ישר לבחור את הרכב מראש מבלי להקשיב לאנשי הצוות וכפועל יוצא תוותרו על שמיעה על המבצעים הקיימים או על האפשרויות הזולות ו/או המשתלמות יותר.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן