השכרת רכב לטיול

רבים מכם ודאי שאלו את עצמם מה עדיף? לנסוע בתחבורה ציבורית או להשכיר רכב. בעבר, ניתן היה לומר כי מבחינה כלכלית התחבורה הציבורית הייתה משתלמת יותר, ומבחינת נוחות – השכרת רכב הייתה עדיפה. כיום חלו תמורות לא חיוביות בתחבורה הציבורית שגרמו ללא מעט מטיילים לחשוב פעמיים לפני שהם מסכמים כיצד ייסעו. תדירות התחבורה ברוב הקווים נמוכה, מצריכה דקות ארוכות של המתנה, המחירים של התחבורה הציבורית עולים אוטומטית בין 1.4 ל– 4% בשנה. אף על פי שמשרד הכלכלה הנוכחי בלם עליה זו, המחיר המספרי עדיין נחשב יקר לעומת נסיעה מקבילה במדינות מעבר לים, מה שמעלה את סוגיית השכרת הרכב כסוגיה ריאלית ומוצדקת ולא כפתרון נוחות גרידא.

השכרת רכב

סוגי רכב שניתן להשכיר לטיול

ניתן להשכיר רכב מסחרי, מנהלים, לנהג חדש, רכב יוקרה, רכב משפחתי ועוד מגוון רחב של רכבי בוטיק. כל הרכבים ממוזגים, מתוחזקים היטב ומותאמים במיוחד לנסיעות ארוכות. הרכבים מצוידים כולם במסמכים הדרושים להצגה לרשויות: מעבר טסטים, רישיונות רכב ותעודות ביטוח עדכניות.

התאמה מלאה של הרכב לנהג

השכרת רכב לטיולים מתבצעת בתיאום אישי של הרכב לנהג המטייל ושותפיו. אנו מסייעים להתאים את המושבים הרצויים: יש שיעדיפו אותם חשופים ויש שיעדיפו כיסוי בד עליהם להגנה מהחום. אנו מספקים גם הגה מצופה בכיסוי בד מטעמים דומים. כמו כן, מתבצעת התאמת הרכב לתוואי השטח. מטייל שמוצאו הוא תל אביב, לדוגמה, והיעד הוא נתניה או נחל אלכסנדר יצטרך רכב בעל מנוע קטן יותר מאשר מטייל הנוסע לנגב, לגליל או לגולן בכוונה לטייל בשטחים קשי נסיעה כמו הרים, מדבריות ודיונות.

אבזור חובה ברכב: ניתן להחליף את רכיביו לבקשת הלקוח

אנו ממליצים ללקוח לבדוק את תכולת הרכב: כיצד נראה הגלגל הרזרבי שלו, כיצד נראית הערכה להחלפת גלגל, היכן ממוקם פח האשפה ברכב וכד‘. האם מי מאביזרי החובה הללו זקוק לדעתו של הנהג להחלפה? מומלץ להודיע בהקדם למוקדן בחברת השכרת רכב, שיבדוק את הסוגיה ויספק רכיב תחליפי בהידרשו.

מענה ביטוחי מזורז

אין צורך לפנות לחברת הביטוח הרשומה בפוליסה שנספק לכם. ניתן לפנות אלינו, ואנו נדאג לתקן עבורכם את הנושא הביטוחי ולהסדירו מול חברת הביטוח. המשמעות היא שכאשר אתם זקוקים לגרר או כאשר נתקעתם בלי דלק לא צריך לפשפש במספרי הטלפון של חברת הביטוח אלא להתקשר ישירות אלינו ואנו נעשה זאת עבורכם. לידיעה, חברת הביטוח, גדולה ככל שתהיה, תספק לנו שירות מזורז יותר בשל היותנו חברת השכרת רכב, מה שייעל את זמן הטיפול הכולל בתקלתכם.

אבזור מלא לרכב המיועד לנהג החדש

במידה והמטייל הוא נהג חדש, נדאג לספק רכב המאובזר בשלט “נהג חדש” ואמצעי כיוונון כגון מראות, מראות פנורמיות ומושבי נהג – נוחים וקלים ביותר לשימוש על מנת שגם נהגים חדשים יוכלו לתפעל מהר את ההתקנים הדרושים.

ניתן להשכיר את הרכב גם לטיול לילי

במידה והטיול שלכם הוא לאזורי בילוי ליליים, לחיק הטבע עם שינה באוהלים בלילה וכד‘ – ניתן להגיע למשרד אחר הצהריים או בעבר, ולהחזיר את הרכב בבוקר. כמטיילים, חשבנו על כל צרכי הטיול שלכם, ועל כן העמדנו לרשותכם גם אופציה זו כאש אתם מבקשים להסדיר השכרת רכב גם עבור שעות לא קונבנציונליות שכאלה.

חברת “אביב השכרת רכב” מספקת רכבי בוטיק בהתאמה אישית

החברה מציעה שירותי השכרת רכב לכל סוגי הלקוחות ועבור כל סוגי הטיולים: קרובים ורחוקים ביעדם. החברה מעמידה לרשות הלקוח רכב בהתאמה אישית, על פי הנתונים הדרושים לו והאבזור הפנימי שהוזמן על ידו. היא מאפשרת ללקוח להשכיר את הרכב גם בלילה וגם בשעות היום. בחברת “אביב השכרת רכב” ידאגו שברכב שלך תחוש תמיד הנאה מלאה וסיפוק רב.

לקבלת כל המידע על השכרת רכב, פנו לחברת “אביב” באמצעות הקלקה על קישור זה!

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן