השכרת רכב לחתונה ללא נהג

יום החתונה הוא אירוע מרגש אותו חווה הזוג המאושר פעם בחיים וכדי שהיום ייזכר לדורות וישרה אווירה חיובית בזיכרון המשפחתי, חשוב להשקיע בכל פרט ופרט. אחד הפרמטרים החשובים במהלך ארגון החתונה, הוא בחירת רכב, שיסיע את החתן והכלה לכל אורך היום, החל מבוקר ההתארגנות, דרך יום הצילומים ועד ההגעה לאולם או גן האירועים. משום שאת הנהג אתם בוחרים (לא תרצו לחלוק אירוע ויום מרגש זה עם אדם זר), הנכון ביותר הוא לשכור רכב יוקרתי שיהווה עבורכם אזור נוח ויקנה לכם תחושה יוקרתית כיאה ליום זה.

מרצדס Mercedes C Class
מרצדס – C Class
יונדאי טוסון 2.0 פרמיום Hyundai Tucson
יונדאי טוסון 2.0 פרמיום
מרצדס אביב השכרת רכב
מרצדס E Class
מזדה 6 – Mazda 6
מזדה 6

כיצד לבחור רכב ליום המאושר ביותר בחייכם

אם אתם מארגנים את יום חתונתכם, זה הזמן לבחור את הרכב, שיהפוך לכלי תחבורה צמוד באותו היום. כדי שתבחרו את הרכב האידיאלי ביותר עבורכם, עליכם לבחור ברכב מפנק מרווח ונוח, כך תוכלו להרגיש מיוחדים וליהנות מנוחות האולטימטיבית. ככל שתבקשו, תוכלו לשכור רכבים יוקרתיים יותר וכאלו, שימגנטו מבטים מכל עבר והרי יום חתונתכם הוא היום החשוב ביותר עבורכם וכך חשוב שתרגישו ושיגרמו לכם להרגיש – גם אם זה מהמבטים שילוו אתכם במהלך ההתארגנות והנסיעה אל עבר החופה והקידושין.

הנהג עליכם היוקרה עלינו

מכירים חבר שיש לו רכב יוקרתי? סביר להניח שלא וגם אם כן, למה שתיקחו סיכון להרוס את החברות ביניכם, אם אתם יכולים פשוט לבצע השכרת רכב שיגיע נקי, מסודר וריחני, ויותר מזאת, רכב שאתם תבחרו ממגוון הרכבים הנרחב שיש לחברה להציע לכם. את הנהג אתם תבחרו ממגוון בני המשפחה או החברים ואף תביאו אתכם את השוקולדים שאתם אוהבים, את השמפניה שתפתחו במהלך היום לציון המאורע השמח כך שהתשלום, יהיה עבור האוטו בלבד. ככל שתבחרו רכב מהודר יותר, כך תוכלו להרגיש עשירים ומבורכים יותר.

שוכרים רכב ליום החתונה באביב השכרת רכב

כמה זה עולה לכם

סוגי המכוניות שתוכלו לשכור ושישמשו אתכם ביום חתונתכם הם רבים ומגוונים וביניהם לדוגמא: מרצדס MRCCEDED E CLASS – רכב בעל ריפודי עור לבנים או ריפודי עור בצבע כאמל – רכב בצבע שחור, שירשים לא רק אתכם אלא גם את סביבתכם ויספק לכם נסיעה מרווחת ונוחה. כשאתם בוחרים רכב יוקרה ליום החתונה חשוב לקח בחשבון את הנוחות והמקום המרווח, שהרכב מציע לכם שהרי חשוב לזכור כי אתם מגיעים עם ציוד רב אל היום המיוחד, ציוד שיש להניחו בצורה מסודרת ולשמור עליו שלא יהיה מגובב עם יתר הציוד, כמו למשל החליפה שאתה תצעדו אל החופה, הזר אותו תאחז הכלה תחת החופה ועוד.

כל עוד תצליחו לבחור ברכב המרווח ביותר, כך יהיה לכם קל יותר להתנייד ממקום למקום ביום האינטנסיבי שצפוי לכם. על הרכב להיות מאובזר במיזוג מעולה, מערכת שמע טובה, שתצליח להרגיע אתכם עם המוסיקה אותה אתם אוהבים, דיבורית אליה תחברו את הטלפון הנייד, שהרי ביום זה סביר שתתבקשו לסגור פינות אחרונות ושיחות הטלפון, עתידות להיות רבות…

העלות עבור השכרת הרכב משתנה, הן בהתאם לסוג הרכב אותו תשכרו והן בהתאם למשך ההשכרה. זה נכון, שמתחתנים פעם בחיים ושמגיע לכם הטוב ביותר, אך חתונה לא מתחילה ונגמרת בהוצאה עבור הרכב אותו אתם שוכרים ועל כן נכון לשקול את העלויות באופן מבוקר ולהיות ערוכים למחיר מבעוד מועד. העלות יכולה להיות בין 600-800 ₪ עבור רכב בין 1-6 ימים כך שרכבי יוקרה הם לא רכבים לעשירים בלבד.

בנוסף לעלות ההשכרה תאלצו להשקיע בקישוט הרכב במידת הצורך ובאבזור הרכב בהתאם לרצונותיכם החל מחטיפים, שוקולדים, שתייה וכיוצא בזאת. מזל טוב!

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן