השכרת רכב לבעלי רישיונות זרים

השכרת רכב לתיירים בישראל

תיירים רבים פוקדים את מדינת ישראל ומכיוון שאין אנחנו מדינה המצטיינת בתחבורה הציבורית (בשונה מניו יורק בעלת הסאבווי למשל), מרביתם בוחרים ובצדק לבצע השכרת רכב בישראל.

כצפוי, בכל מדינה יש חוקי תעבורה שונים ולא תמיד התיירים מכירים את החוקים אצלנו ועלולים להיקלע לסיטואציות לא נעימות אשר במקרה הטוב יעברו בשלום תודות למיומנות של הנהגים האחרים ובמקרה הגרוע תאונה או הסבת נזק לרכב ותשלום גבוה מאוד של השתתפות עצמית (בהתאם לחוזה השכרת הרכב שנכרת).

אם יש מסר אחד, שנרצה שתצאו מהמאמר הזה איתו הוא שחשוב מאוד להכיר את כללי התנועה ולהישמע להוראות ולחוקי התעבורה הקיימים!

להלן סקירה קצרה של מספר חוקי תנועה חשובים במדינת ישראל כך שאם אתם או מי מיקירכם, שוקלים השכרת רכב בארץ הקטנה והיפה שלנו, תוכלו לנהוג בבטחה…

השכרת רכב לטיולים בארץ

כללי נהיגה שחשוב להכיר

מדליק מי שמקליק ראשון

בישראל יש חובת חגירת חגורה, הן במושבים הקדמיים והן במושבים האחוריים. מי שנתפס לא חגור, לא רק שמסכן את עצמו ואת יושבי הרכב האחרים, יקבל דו”ח כספי ולעיתים גם נקודות (יותר לבעלי רישיון נהיגה ישראלי).

נהיגה לאחר צריכת סמים

לאחרונה, נכנסה לתוקף בדיקה אשר ייעודה הוא איתור נהגים אשר צרכו סמים טרם עלו על ההגה.

ללא כל קשר לתקינות ואמינות הבדיקה, הנהיגה תחת השפעת סמים אסורה בתכלית האיסור אפילו אם הנהג מרגיש שהוא יכול לנהוג ושהוא “שולט” בעצמו

נהיגה לאחר צריכת אלכוהול

נהיגה תחת השפעת אלכוהול היא אסורה בהחלט ואין כל הצדקה לפעולה כזו חסרת אחריות! כל תייר צריך לדעת זאת מהסיבה הפשוטה שנהיגה בשכרות אינה מותרת בשום מדינה בעולם.

אומנם יש סף מאוד נמוך שבו מותר לנהוג אך לנהג עצמו אין את הכלים לדעת זאת וכידוע, אלכוהול גורם לנו להרגיש שאנחנו יכולים הרבה יותר מאשר באמת.

נהג אשר ייתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול, עלול למצוא את עצמו משלם המון כסף ושרכבו יוחרם – ואם מדובר בתייר הרי שכל החופשה סביר להניח תיהרס כליל.

שימוש בטלפון בעת נהיגה

השכרת רכב בארץ אינה מתירה לנהג לשוחח בטלפון במהלך הנהיגה במידה ואין לו דיבורית. חשוב מאוד שכל תייר אשר אינו רגיל לחוקי התעבורה בארץ, יכיר חוק זה וכך ימנע מעצמו קנסות מיותרים.

שמירה על מהירות

כמו בכל מדינות העולם בכבישים המוסדרים, ישנה מהירות נסיעה מותרת. ישראל אינה שונה וכאשר מבצעים השכרת רכב בישראל יש להכיר את מגבלת מהירות הנהיגה המותרת.

ציות לרמזורים

ברחבי העולם, יש מדינות בהן ניתן לנסוע למרות שהרמזור אדום, בין מדינות אלו נמצא כמה ממדינות ארצות הברית אך בישראל כאשר הרמזור מראה אדום, יש לעמוד ולא לנסוע. חשוב מאוד להישמע לרמזורים ובמיוחד כי מדובר בסיכון גדול מאוד.

ציות לתמרורים

כמו הרמזורים, כך גם יש לציית לתמרורים וכאשר הרמזור אינו עובד או אינו בנמצא, יש לציית לתמרורים ולנהוג על פיהם.

הכרת הקווים המסומנים על הכביש

לכל קו המסומן על הכביש יש משמעות, קו רציף אינו מאפשר חצייה שלו, קו מקוקו מאפשר חצייתו וכן הלאה.

כאשר מגיע תייר ומבצע השכרת רכב בארץ, מופק חוזה השכרת רכב ובחוזה זה מפורטות כלל הסיבות אשר בגינן ישלם אותו משכיר עלויות שונות. אנו ממליצים לבחון את החוזה היטב טרם החתימה ולא להתחשב אך ורק בעלויות עצמן.

חברת השכרת רכב מומלצת המעניקה מחירים מעולים היא חברת אביב רנט ואנו ממליצים מאוד לבדוק את אביב רנט עבור כל צרכי השכרת הרכב שלכם ושל הסובבים אתכם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן