מה ההבדל בין השכרת רכב לבין ליסינג?

בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר ויותר חברות השכרת רכב אימצו את המודל החדשני העונה לשם ליסינג. למרות הדמיון העז בין שני המודלים, למען האמת, ניתן למצוא כמה וכמה הבדלים שכדאי להתעכב עליהם. אם כן, האם עדיף לפנות לחברת השכרת רכבים שמציעה גם ליסינג? ומה בעצם ההבדל בין סוגי השירות השונים? הנה כל הפרטים.

כאמור, בשני המודלים הרעיון הבסיסי הנו זהה – אנו משלמים לחברה העוסקת בהשכרת רכבים עבור הזכות לנסוע ברכב לפרק זמן ידוע מראש (בין אם לפרק זמן מוגבל ובין אם לפרק זמן ארוך יותר). מדובר בפתרון נוח ביותר, עבור כל אותם אלו אשר מגיעים לארצות אחרות לתקופה מוגבלת ואינם מוכנים לוותר על הניידות, עבור אנשי עסקים בביקורם, עבור אנשים הזקוקים לרכב לתקופה מעט יותר ארוכה, חברות אשר רוצות להעניק הטבות לעובדיהן וכן עבור אנשים אשר מעוניינים לקנות רכב “בתשלומים“.

מה ההבדל בין השכרת רכב לליסינג

ליסינג והשכרת רכב – הבדל במהות השירות

יחד עם זאת, בין שני המודלים קיימים לא מעט הבדלים אשר באים לכדי ביטוי בכמה וכמה תחומים. הראשון הוא המהות של השירות עצמו.

ראשית כל ולפני הכל יש להבחין בשני שירותים של ליסינג והם ליסינג תפעולי וליסינג מימוני. בדומה להשכרת רכב, שיטה בה השוכרים משלמים על הוצאות הדלק אך הביטוח וכל ההוצאות השוטפות חלות על חברת ההשכרה, כך הדבר גם בליסינג תפעולי. לעומת זאת ליסינג מימוני הנו כמעין אמצעי מימון עבור אנשים המעוניינים לרכוש את הרכב ואין ברצונם לקחת הלוואה מהבנק. כאשר משווים בין ליסינג להשכרת רכב, לרוב הדגש מושם על ליסינג תפעולי.

אלמנט הזמן מהווה גם הוא הבדל משמעותי

בחירה בין המודלים השונים משתנה בין לקוח ללקוח, היות ולכל לקוח צרכים אישיים. המשתנה העיקרי אשר יכול להשפיע על הבחירה באופן ניכר הוא אלמנט הזמן והכוונה היא לטווח הזמן שבו אנו זקוקים לרכב. ברוב המקרים, השכרת רכב זהו פתרון לטווח קצר של ימים. רוב עסקאות של השכרת רכבים נעשות לתקופה של ימים עד שבועות בודדים אשר בסופם, מחזירים את הרכב לחברת ההשכרה.

במודל של ליסינג, לרוב השכרת הרכב נעשית לתקופה הרבה יותר ארוכה שיכולה להגיע עד לכדי מס’ שנים. לכן, אם הצורך הוא ברכב לתקופה קצרה, הרי שהשכרת רכב היא הפתרון האולטימטיבי. לעומת זאת, אם הצורך הוא ברכב לתקופה ארוכה הרבה יותר, האופציה של ליסינג תפעולי תהיה הרבה יותר מתאימה עבורך.

והרי ספוילר – על מודל אחד תשלמו מיסים

עובדים אשר כחלק מתנאי העבודה שלהם מקבלים רכב ליסינג צמוד, צריכים לשלם מס בגין שווי השימוש ברכב, סכום אשר מופקד על ידי המעסיק ויורד מהמשכורת מדי חודש בחודשו. לכן ישנם מקרים בהם מומלץ לשקול לבחור בהשכרת רכב, במיוחד עם זה פתרון לטווח זמן קצר. יחד עם זאת יש לציין, כי גם הוצאה על ליסינג וגם על השכרה מוכרות לצרכי מס.

אביב השכרת רכב

בעזרת הגדרת מטרות לשמן צריך את הרכב מלכתחילה, ניתן למצוא את הפתרון הנוח, הזמין והמשתלם ביותר, גם בתחום השכרת רכב. כמובן שאם אינכם יודעים את התשובה לשאלה “מה כדאי– ליסינג או השכרת רכב“? הרי שאנו תמיד כאן עבורכם ונשמח למצוא את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכים הייחודיים שלכם.

חברת אביב השכרת רכב מעמידה לרשותכם מגוון שירותים בתחום הרכב החל מהשכרת רכבים לנהגים צעירים, דרך השכרת רכבי יוקרה ועד לליסינג תפעולי ומימוני. באפשרותכם לבחור את הרכב העונה לצרכים שלכם כבר עכשיו, מתוך מבחר רכבים רחב. לאחר מכן אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולבצע הזמנה. כמובן שבאפשרותכם לבצע השכרת רכב בכל עת גם דרך האתר וכך לחסוך אנרגיה, התרוצצויות ובעיקר – זמן יקר!

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן