השכרת רכב ברומניה

טסים לרומניה ושוקלים להשכיר רכב? הכתבה הבאה בדיוק עבורכם

רומניה, הממוקמת בדרום מזרח אירופה, היא אחת מהמדינות המתפתחות ביותר בעשורים האחרונים בכל יבשת אירופה, וככזאת, היא הפכה ליעד תיירותי מבוקש בקרב תיירים מישראל.

השכרת רכב ברומניה

ענף התיירות ברומניה נחשב לאחד ממנופי הכלכלה של המדינה והוא נחשב לענף הכלכלי המתפתח ביותר במדינה בשנים האחרונות.
לצד הבירה בוקרטשט המהווה יעד תיירותי פופולארי במדינה, תוכלו למצוא ברחבי רומניה ערים תיירותיות נוספות וביניהן: בראשוב, סיגישוארה, קלוז’ נאפוקה ו-סיביו.

כמו כן, ברומניה פועלים אתרי סקי מובילים באזור הצפוני של המדינה. אחד מיעדי התיירות המובילים ברומניה הוא אזור טרנסילבניה שהוא למעשה אזור היסטורי המשתרע לאורך חלקה המרכזי והמערבי של רומניה. ברחבי המדינה, תוכלו למצוא שבעה אתרים אשר הוכרזו על ידי ארגון אונסק”ו כאתר מורשת עולמית.

השכרת רכב ברומניה – למי היא מומלצת?

במידה ואתם מתכננים נסיעה לרומניה בזמן הקרוב ואתם מעוניינים להיחשף ליופייה של המדינה גם מחוץ לערים התיירותיות, הרי שהשכרת רכב ברומניה מיועדת במיוחד בשבילכם.
במקרים בהם אתם מגיעים למדינה לסופשבוע קצר או ארוך שאת רובו אתם מתכננים לבלות בין מועדוני בילוי, בתי קזינו ומרכזי קניות בערים הגדולות, אנו ממליצים לכם להימנע מהשכרת רכב ולהסתייע בשירותי התחבורה הציבורית הנחשבת למתקדמת ונוחה במרכזי הערים הגדולות במדינה.

השכרת רכב ברומניה – האם להזמין כבר בארץ או רק לאחר הגעתכם למדינה?

בשדה התעופה המרכזי של רומניה, נמל התעופה אוטופני הממוקם בסמוך לבירה בוקרשט, תוכלו למצוא מספר עמדות להשכרת רכב של מספר חברות השכרה שונות.

יחד עם זאת, אנו ממליצים לכם לא לחכות להגיעכם למדינה אלא לבצע את ההזמנה עוד בטרם יציאתכם מהארץ, וזאת מכיוון שאתם עלולים שלא למצוא רכב פנוי להשכרה המותאם לצרכי הנסיעה הספציפיים שלכם.

חשוב לציין שהיצע רכבי ההשכרה ברומניה איננו גדול כמו במדינות אירופאיות אחרות, ולכן, ההמלצה שלנו היא לשכור את הרכב עוד בישראל ולא לעשות זאת במסגרת שירותי השכרת רכב ברומניה בשדה התעופה.

במידה ותוך כדי שהותכם ברומניה תהיו מעוניינים לשכור רכב עימו תצאו לטיול ברחבי המדינה באזורי התיירות המרהיבים בצפון או באזור טרנסילבניה, תוכלו להסתייע בשירותי השכרת רכב למטייל המוצע לכם על ידי סוכנויות מקומיות המתמחות בהליכי השכרת רכב ברומניה בוקרשט או ערים גדולות נוספות ברחבי המדינה.

השכרת רכב ברומניה – מה חשוב לדעת?

בדומה לשירותי השכרת רכב בחו”ל, גם ברומניה, השכרת רכבים מתאפשרת לנהגים מגיל 21 ואילך, כאשר השכרת הרכב מתאפשרת לבעלי רישיון נהיגה ישראלי ללא צורך בהנפקת רישיון נהיגה בינלאומי.
יחד עם זאת, חלק מחברות וסוכנויות ההשכרה, מחייבות הנפקה של רישיון נהיגה בינלאומי גם במקרים בהם תהיו מעוניינים לשכור רכב ברומניה.

כאחת מהמדינות המתפתחות ביותר במדינות מזרח אירופה, ממשלת רומניה משקיעה משאבים רבים בפיתוח תשתיות כבישים במהלך השנים האחרונות.
יחד עם זאת, רוב הכבישים הראשיים ברחבי המדינה מצויים במצב סביר והם מחברים בין הערים המרכזיות לבין כפריים ועיירות קטנות ברחבי המדינה.
עם כניסתכם לאזורים הכפריים ברומניה, תדרשו לנהיגה זהירה יותר וזאת לנוכח מצב הכבישים באזור ולנוכח העבודה שבכבישים אלו משוטטות חיות באופן חופשי.

באזורים התיירותיים של המדינה, תוכלו למצוא מספר גדול של מתחמי תחנות דלק המשמשות גם כנקודות מידע לתייר.
מתמחים אלו ממוקמים בעיקר באזורים התיירותיים של המדינה וככל שתתרחקו מהם, מספר תחנות הדלק ילך ויפחת,
ולכן, אנו ממליצים לכם למלא טנק מלא בכל פעם שאתם מגיעים למתחם כזה באזור התיירותי בו אתם מבקרים.

טיפים לנהיגה ברומניה

בניגוד למדינות אחרות באירופה, ברומניה כמעט ולא תמצאו כבישים מהירים, ולכן, המהירות המרבית במרבית כבישי רומניה הינה 80 קמ”ש לכל היותר.
מכיוון שרבים מאיתנו לא מורגלים למהירות זו, חשוב להפקיד על נסיעה איטית ונינוחה יותר ולשמור על חוקי התנועה המונהגים במדינה וזאת לנוכח הימצאותם של שוטרי תנועה מסווים בכל פינה ברחבי המדינה.

הבדל משמעותי בכל הנוגע לחוקי התנועה ברומניה לבין אלו המונהגים בישראל, חשוב לציין את נושא זכויות הקדימה בכיכרות ומעגלי תנועה, ולכן, חשוב לשים לב לתמרורים השונים המופיעים בסמוך למעגלי התנועה והכיכרות.

לסיכום, השכרת רכב ברומניה מומלצת בעיקר לאילו מביניכם המעוניינים להיחשף ליופייה העשיר של המדינה במסגרת טיולים באזורי התיירות שמחוץ לערים הגדולות ברחבי המדינה.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן