השכרת רכב בעיר הבירה – ירושלים

צריכים לנסוע לירושלים ומחפשים רכב להשכרה? הגעתם למקום הנכון.

ירושלים, בירת ישראל, היא גם העיר התיירותיות ביותר במדינה, עם מספר התיירים הגדול ביותר הפוקד את העיר מדי שנה. כפועל יוצא מכך, השכרת רכב בירושלים מהווה שירות תיירותי לכל דבר ועניין עבור תיירים רבים הפוקדים את העיר לאורך כל ימות השנה.

השכרת רכב בישראל

השכרת רכב בירושלים – מה חשוב לדעת?

השכרת רכב בירושלים, בדומה לשירותי השכרת רכב בארץ, מיועדים לבעלי רישיון נהיגה בתוקף בלבד, לרבות, מחזיקי רישיון בינלאומי. תעריפי ההשכרה בירושלים נקבעים בהתאם לסוג וגודל הרכב אותו אתם מעוניינים לשכור, תקופת ההשכרה ומכסת הק”מ הנחוצה לכם.
במקביל, תעריפי השכרת רכב בירושלים או בכל עיר אחרת בישראל, נקבעת בהתאם למאפייני הנהג העיקרי ברכב (השוכר), כאשר נהגים בעלי וותק נהנים מתעריף מוזל יותר בהשוואה לתעריפי ההשכרה המוצעים לנהגים צעירים ו/או נהגים חדשים.

יחד עם זאת, השכרת רכב בירושלים לנהג צעיר, הינו שירות השכרה פופולארי בקרב עשרות אלפי ישראליים בגילאי 17 עד 24, וזאת לנוכח העובדה שלרבים מהם לא עומד רכב פרטי בבעלותם.
השכרת רכב בירושלים לנהג חדש או צעיר, מאפשרת גם לצעירים שביניכם ליהנות מניידות גבוהה באחת מהערים התיירותיות ביותר בישראל.

כעיר תיירותית המושכת אליה מדי שנה מיליוני תיירים גם במסגרת מה שמכונה תיירות חוץ וגם במסגרת מה שמכונה תיירות פנים, ירושלים, נמצאת בראש דירוג הערים בהן הביקושים להשכרת רכב הולכים וגדלים מדי חודש.
לפיכך, תוכלו למצוא יותר ויותר מסלולי השכרה המותאמים לכל מטרת השכרת רכב בעיר, לרבות, השכרת רכב בירושלים ל-24 שעות, השכרת רכב בירושלים לפי שעה, השכרת רכב בירושלים לשבוע ימים, השכרת רכב לחודש ומסלולי השכרה נוספים.

השכרת רכב בירושלים – מהן הסיבות לביקושים הגבוהים?

ברשימת הסיבת בגינן יותר ויותר אנשים מחליטים לשכור רכב בירושלים, ניתן למצוא מגוון רחב של סיבות הכוללות בין היתר:

  • העיר התיירותיות ביותר במדינה – מדי שנה מבקרים בירושלים כ-2.5 מיליון תיירים המגיעים לעיר מכל רחבי העולם וכ-800 אלף מבקרים המגיעים מישראל למטרות תיירות פנים.
  • היצע גדול של מוקדי תיירות – ירושלים מאכלסת בשטחה את ההיצע הגדול ביותר של מוקדי התיירות בישראל ולמעשה מאפשרת לכלל התיירים הפוקדים את העיר ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות תיירותיות לאורך כל ימות השנה.
  • תשתיות חדישות – מרבית הכבישים הסלולים בירושלים מאפשרים לכם ליהנות מחוויית נהיגה נוחה וחווייתית.

אף על פי שהתחבורה הציבורית בירושלים נחשבת למתקדמת ונוחה, רוב האנשים הנדרשים לבקר או לשהות בירושלים מעדיפים לעשות זאת באמצעות רכב פרטי שכור ו/או בבעלותם, כאשר השכרת רכב בירושלים
הינו שירות המיועד גם לתושבי העיר שאינם מחזיקים בבעלותם רכב פרטי ומעוניים לשכור רכב למטרות שונות, לרבות, אירוח חברים ובני משפחה במהלכו הם נדרשים לניידות לצרכי הגעה מאתר היסטורי אחד למשנהו ברחבי העיר וסיבות נוספות.

מידע חשוב לשוכרי רכבים בירושלים

במידה וגם אתם מעוניינים לשכור רכב בירושלים לכל מטרת שהותכם בעיר, אנו ממליצים לכם לשכור רכבים המאובזרים במערכות ניווט ו/או להוריד לטלפון הנייד שלכם את אפליקציית וויז וזאת על מנת להתמצא באופן מהיר יותר בדרכים השונות של ירושלים.
כמו כן, במידה ואתם נוסעים בשבת, אנו ממליצים לכם לתכנן מראש את מסלולי הנסיעה וזאת על מנת להימנע מכניסה עם הרכב השכור לתוך רחובות בהם הנסיעה אסורה בשבת.

חשוב לציין שברחבי ירושלים תוכלו למצוא מספר גדול של תחנות דלק שבחלקן שומרות שבת, ולכן, חשוב להקפיד למלא דלק עוד לפני כניסת השבת במידה ואתם מתכננים נסיעות במהלך השבת בירושלים.
השכרת רכב בירושלים בשבת הינו מסלול השכרה נוסף המוצע לכם על ידי יותר ויותר חברות השכרה. שירות זה מיועד לאילו מביניכם המעוניינים להגיע לירושלים במהלך השבת ולטייל בה באמצעות רכב שכור.

השכרת רכב בירושלים, מתאפשרת באמצעות עשרות דגמי רכבים שונים וביניהם גם דגמי רכבי מיני, דגמי רכבים משפחתיים, דגמי רכבי יוקרה ורכבי מנהלים ודגמי רכבי שירות עד 12 נוסעים בהתאם לסוג הרישיון אותו אתם מחזיקים.
בקטגוריית רכבים משפחתיים להשכרה בירושלים תוכלו ליהנות מרכבי השכרה בני 5 מקומות ורכבי השכרה בני 7 מקומות.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן