השכרת רכב בחורף

תקינות כלי רכב לקראת חודשי החורף

כבישים רטובים העלולים לגרום להחלקות מסוכנות, שדה ראייה מוגבל עקב תנאי מזג האוויר ועומסי תנועה הנוצרים כתוצאה מנסיעה איטית עקב תנאי מזג האוויר, כל אלו ועוד מהווים חלק בלתי נפרד מהתמודדות היומיומיות של הנהגים במהלך חודשי החורף.

אחת מהדרכים המומלצות ביותר לכלל בעלי הרכבים בישראל לצרכי נהיגה בטוחה בחורף הינה בדיקת חורף לרכב. בדיקה זו מתקיימת בכל מוסך שירות אפשרי ברחבי המדינה והיא כוללת בתוכה מספר בדיקות שגרתיות של חלקי הבטיחות בכלי הרכב, לרבות, בדיקת צמיגים, בדיקת בלמים, בדיקת אורות, בדיקת מגבים ובדיקה כללית בכל הנוגע למצבו המכאני של כלי הרכב.

בדיקה זו מהווה תנאי הכרחי מקדים לנהיגת חורף בטוחה והיא מאפשרת לכל אחד ואחת ממשתמשי הדרך שביניכם, לבדוק את תקינות כלי הרכב לקראת חודשי החורף.

חשוב לנו שתדעו שאצלנו בחברת אביב השכרת רכב, כל הרכבים העומדים לרשותכם לצרכי השכרה במהלך חודשי החורף עברו בדיקת חורף קפדנית על ידי מוסכי שירות מורשים ומוסמכים ורכבים אלו ערוכים ומוכנים לשרת אתכם נאמנה במהלך חודשי החורף.

אצלנו תוכלו למצוא היצע מרשים של רכבים המיועדים לצרכי השכרת רכב בישראל לאורך כל ימות השנה, לרבות, חודשי החורף.

טיפים לנהיגה בטוחה בחורף

מספר טיפים לנהיגת חורף בטוחה

תנאי הנהיגה הבסיסיים במהלך חודשי החורף שונים באופיים מתנאי הנהיגה הבסיסיים במהלך חודשי הקיץ וזאת לנוכח תנאי מזג האוויר העלולים להקשות על שדה הראייה, הכבישים הרטובים ממי הגשמים ואפילו האדים המצטברים על שמשות הרכב.

תנאים אלו מחייבים אתכם בראש ובראשונה להכין את רכבכם לחורף במסגרת בדיקות חורף לרכבים, ובנוסף, לסגל לעצמכם מספר כללים בסיסיים לנהיגת חורף בטוחה הכוללים בין היתר:

  • הקפדה יתרה על שמירת מרחק מכלי הרכב שלפנים – במהלך חודשי החורף מומלץ להגדיל את טווח המרחק מהרכב שלפנים וזאת מכיוון שלעולם אין לדעת מתי הרכב שמלפנים יבצע עצירת פתח או בלימת חירום עקב שיבושים בכביש הנגרמים בין היתר כתוצאה מהופעת שלוליות מי גשמים על הכביש וכדומה.
  • אחיזת הגה מלאה– בניגוד לחודשי הקיץ במהלכן רבים מאיתנו איננו מקפידים על אחיזת הגה מלאה, במהלך חודשי החורף חשוב להפקיד על אחיזת הגה מלאה היכולה לסייע לכם להגיב לכל התרחשות כזו או אחרת בכביש.
  • אל תשכחו להדליק אורות– נהיגה במהלך חודשי החורף מחייבת אתכם בהדלקת אורות לאורך כל שעות היום והלילה ולכן חשוב לוודא לפני תחילת הנסיעה שמערכת האורות ברכב פועלת כראוי.
  • הקפדה יתרה על תקינותם של צמיגי הרכב– צמיגי רכב תקינים מבטיחים לכם אחיזת כביש בטיחותית לאורך כל ימות השנה ועל אחת כמה וכמה במהלך חודשי החורף בהם כבישי ארצנו רטובים ועלולים לגרום להחלקות מסוכנות. צמיג רכב תקין הינו צמיג שלא מופיעים בו סדקים, חריצים ועיוותים כאלו ואחרים העלולים להשפיע על אופן התנהגות הצמיג בעת בלימת הרכב. כמו כן, חשוב לוודא שהאוויר בצמיג ברכב תואם את כמות האוויר הנדרשת (בכל רגע נתון) על פי הוראות היצרן.
  • הקפידו על לבוש קל ונוח– הימנעו מנהיגה כאשר גופכם עוטה בגדים כבדים העלולים לסרבל ולהגביל את התנועתיות שלכם ואת מהירות התגובה שלכם במהלך הנסיעה. כיום, רוב הרכבים מאובזרים במערכות חימום פונקציונאליות המאפשרות לכם לנהוג במהלך חודשי החורף שלגופכם לבוש קל ונוח.

מעבר לכל אלו, אנו ממליצים לכם להקפיד על נסיעה רציפה בנתיבי תנועה המאפשרים לכם לשמור על מהירות נסיעה אחידה ולהימנע ככל הניתן משימוש מוגבר ותכוף בדוושת הגז- ברקס- גז. שימוש זה עלול להגביר את סכנת ההחלקה על גבי כבישים רטובים.

זקוקים לרכב השכרה במהלך חודשי החורף? אצלנו באביב השכרת רכבים תוכלו למצוא פתרונות השכרה מצוינים לכל ימות השנה.

מגיעים לחופשה בישראל במהלך חודשי החורף? זה הזמן ליצור איתנו קשר ולשמוע על פתרונות CAR RENTAL ISRAEL המוצעים על ידינו.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן