השכרת רכב באיטליה

ככה תוכלו לשכור רכב באיטליה

טסים לאיטליה ומעוניינים לשכור רכב למטרות תיירותיות במהלך שהותכם במדינה? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי לכם על השכרת רכב באיטליה

השכרת רכב באיטליה

איטליה נחשבת לאחת מיעדי התיירות המובילים ביותר בעולם עם מיליוני תיירים המגיעים לארץ המגף מכל קצוות העולם לאורך כל ימות השנה.
הערים התיירותיות ביותר במדינה כוללות את: מילאנו, רומא, ונציה, פירצנה, ורונה ו-נאפולי, כאשר חבלי ארץ כגון: טוסקנה, אזור האגמים, הדולומיטים ואגם גארדה מהווים אף הם אזורים תיירותיים המאפשרים לכל תייר ותיירת להיחשף ליופייה של המדינה.
במידה וגם אתם מתכננים נסיעה לאיטליה בזמן הקרוב ומעוניינים לשכור רכב למטרות ניידות ממקום למקום ברחבי המדינה, זה הזמן לדעת הכול על שירותי השכרת רכב באיטליה.

השכרת רכב באיטליה – מתי מומלץ?

השכרת רכב באיטליה מומלצת לכל אילו מביניכם המתכננים לטייל ברחבי איטליה, בין אם מדובר בטיול לאזור הדרומי של איטליה ובין אם מדובר בטיול באזור הצפוני של המדינה.
במקרים בהם אתם מתכננים לבלות את כל שהותכם באיטליה באחת מהערים התיירותיות, אנו ממליצים לכם להימנע מהשכרת רכב וזאת לנוכח קשיי הניידות והחניה במרכזי הערים התיירותיות.

גילאי השכרת רכב באיטליה

בדומה לכל הליך השכרת רכב בחו”ל, גם באיטליה, הגיל המינימאלי להשכרת רכב הינו 21, כאשר באיטליה הנהג נדרש להציג שנת וותק אחת לפחות.
במידה והינכם מעל גיל 21 ומתחת לגיל 25, חשוב לציין שתדרשו לתעריף תשלום גבוה יותר במסגרת השכרת רכב באיטליה נהג צעיר.
חשוב לדעת: בניגוד למדינות אחרות באירופה, באיטליה מכבדים רישיון נהיגה ישראלי לתקופה של עד 3 חודשים, ולכן, אם מתכננים טיול קצר באיטליה
לא תדרשו להנפקת רישיון נהיגה בינלאומי, אך מומלץ לברר את הנושא מול חברת ההשכרה.

המלצות לבחירת רכב השכרה באיטליה

במסגרת שירותי השכרת רכב באיטליה, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של רכבים היכולים לשמש אתכם לכל מטרת נסיעה באיטליה ברכב השכור.
יחד עם זאת, לצורך בחירת הרכב הנכון עבורכם למטרות השכרה באיטליה מומלץ להתייחס לפרמטרים הבאים:

  • גיר ידני או אוטומט – מה עדיף? השכרת רכב גיר ידני אומנם מוזיל באופן משמעותי את תעריפי ההשכרה וגם את עלויות הדלק.
    לכן, מומלץ לאילו מביניכם בעלי רישיון על גיר ידני לשכור רכב כזה וזאת במידה ואינם מתכננים לנסוע באזורים ההרריים של המדינה המצויים בעיקר בצפון איטליה. במידה וכן, שכרו רכב אוטומט המותאם יותר לנסיעה הררית.
  • גודל הרכב – מומלץ לבחור את סוג הרכב בהתאם למספר הנוסעים הקבוע ברכב ובהתאם למאפייני הנסיעה.
    במידה ואתם מתכוונים לאחסן את כל כבודת הנסיעה שלכם גם בדרכים, חשוב לוודא שהרכב מכיל תא מטען גדול ומרווח לצורך כך.

השכרת רכב באיטליה המלצות נוספות כוללות: איסוף של הרכב ממרכזי הערים הגדולות בהן פועל שדה תעופה וכך תוכלו לחסוך לא מעט כסף בהשוואה לנקודות איסוף והחזרה הממוקמות בנקודות המרוחקות בשדות התעופה.
כמו כן, אנו ממליצים לכם לבדוק היטב את מערכת המיזוג ברכב, וזאת לנוכח העבודה שבניגוד למדינות אירופאיות אחרות, תנאי מזג האוויר באיטליה, מחייבים את הפעלתה של מערכת המיזוג כמעט בכל נסיעה ובכל עונה.

מספר מילים על חוקי התנועה באיטליה

המהירות המותרת בשטחים עירוניים באיטליה הינה 50 קמ”ש, המהירות המותרת בכבישים משניים מחוץ לערים הינה 90 קמ”ש, המהירות המותרת בכבישי אגרה הינה 145 קמ”ש.
בדומה לישראל, באיטליה הנסיעה היא בצד הימני של הכביש כאשר עקיפת רכבים מתאפשרת מצד שמאל כמו בישראל.

לפני כל תחילת נסיעה וודאו שאתם מחזיקים במקום נגיש את מסמכי ההשכרה והביטוח ואת רישיון הנהיגה.
בדומה לישראל, גם באיטליה חובה לחגור חגורות מלפנים ומאחור, כאשר הישיבה במושב הקדמי אסורה על ילדים מתחת לגיל 12, וזאת למעט ישיבה של פעוט בכיסא תינוקות מתאים.

שימו לב- באיטליה חובה להדליק אורות לאורך כל ימות השנה חצי שעה לאחר השקיעה וחצי שעה לפני הזריחה, ולאורך כל שעות היממה בכל פעם שאתם נוסעים מתחת לגשרים ו/או בתוך מנהרות.

לסיכום, השכרת רכב באיטליה מתאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם מגיל 21 ואילך, כאשר ברוב המקרים לא תדרשו להוצאת רישיון נהיגה בינלאומי.
ברוב המקרים, השכרת רכב באיטליה מומלצת לאילו מבינכם המעוניינים לטייל מחוץ לערים הגדולות ולבקר בחבלי ארץ שונים באיטליה.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן