השכרת רכבים בכל הגדלים

השכרת רכבים היא פעולה אותה יבצע כל אחד ואחת מהנהגים שבינכם, ואפילו נעז ונאמר שיותר מפעם אחת בחייו.

אם בעבר, רבים היו סבורים השכרת רכב מבוצעת רק בחו”ל, הרי שכיום השכרת רכב בישראל היא שכיחה עד מאוד ולעיתים מסתמנת כפתרון המושלם ביותר.

מרבית החברות, יעמידו לרשות לקוחותיהם מגוון רכב של סוגי רכבים וזאת על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר והמענה המדויק ביותר עבור כל לקוח וכל דרישה.

הבה נכיר מעט את סוגי הרכבים העומדים להשכרה אצל חברת אביב רנט וכך תוכלו לתכנן מראש את ההשכרה הבאה שלכם:

· רכבים קטנים

קטגוריית רכבים פופולארית במיוחד בעת השכרת רכב וזאת בשל העלות הנמוכה, חוסר הצורך להתמודד עם חיפוש חניה עבור רכב גדול או אפילו משפחתי סטנדרטי וגם צריכה דלק נמוכה יותר.

· רכבים לנהגים חדשים

נהגים חדשים הם נהגים פחות מנוסים ולכן גם במקרה זה (בדומה לנהגים צעירים), מדובר בעלויות ביטוחיות גבוהות אשר אינן תמיד משתלמות. אם אתם בעצמכם נהגים חדשים או שהילד שלכם הוציא רישיון, בדוק ובחנו היטב את אופציית השכרת הרכב, סביר והשכרת הרכב תחסוך לכך עלויות רבות וגם תאפשר לכם להעניק לחייל שלכם (באם מדובר על חייל כמובן), סוף שבוע מהנה ועצמאי.

השכרת רכב לנהג צעיר

· רכבים מסחריים

השכרת רכב מסחרי היא השכרה המיועדת לצרכים נקודתיים, צרכים אלו יכולים להיות מעבר דירה או צורך בביצוע עבודת הובלה כזו או אחרת, תהיינה אשר תהיינה הסיבות.

מה שחשוב לדעת הוא איזה רכב מסחרי הוא הטוב ביותר עבורכם וגם לקבל קצת טיפים לנהיגה מהצוות המקצועי של חברת השכרת רכב מסחרי – זאת בשל העובדה שמדובר ברכב גדול יותר מאשר הרכב הממוצע.

· רכב עם וו גרירה

לא פעם סביר ותאמרו לעצמכם “אילו רק היה לי רכב עם וו גרירה” ואז תבדקו את הנושא ותבינו שאלא אם אתם זקוקים לוו עבור העבודה או באופן יומיומי, הרי שאין לקיומו של וו גרירה הצדקה – יחד עם זאת, ניתן לבצע השכרת רכב בישראל עם וו גרירה לתקופה הנדרשת לכם ובקלות שאפילו תפתיע את הספקנים הגדולים ביותר מכם.

· רכבים לנהגים לצעירים

עלויות הביטוח עבור נהגים צעירים מרקיעות שחקים ולא מעט בתי אבל אינם מסוגלים לשאת בעלות הזאת. וכך, נוצר מצב שהנהג הצעיר אינו זוכה לאימון ולנהיגה הנדרשת לו. אחד הפתרונות הגאוניים ביותר עבור נהגים צעירים, או יותר נכון עבור הורי הנהג הצעיר, הוא השכרת רכב נקודתי לזמן בו יוכל הנהג הצעיר לנהוג.

· רכבי יוקרה

השכרת רכבי יוקרה היא השכרה פופולארית עבור אירועים נקודתיים וגם אם נהייה כנים עבור ה- SHOW

. בין אם מדובר בהשכרת רכבי יוקרה עבור חתונה לבין אם סתם תרצו לנקר עיניים, היא השכרה לכל דבר ותוכלו למצוא מספר סוגי רכבים העומדים בקטגוריית יוקרה בגאון. אנחנו רק מזהירים אתכם שנהיגה ברכבי יוקרה היא נהיגה ממכרת.

לסיכום, ביצוע השכרת רכב, ואין זה משנה אם מדובר על השכרת רכב מסחרי, רכב קומפקטי או השכרת רכבי יוקרה, היא בחירה נכונה כאשר אתם זקוקים לרכב ואין בנמצא.

תודות לקלות ולנגישות של השכרת רכב בישראל, לא כל אחד ואחת מכם חייב להיות בעלים של רכב באופן קבוע.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל חברת אביב רנט – השכרת רכב ולבחון את היצע הרכבים המוצעים להשכרה וזאת בשל העובדה שכאשר אתם שוכרים רכב, מוטב ומומלץ לעשות זאת מחברת השכרת רכב אמינה, מקצועית, בעלת תודעת שירות ובעלת ניסיון. בברכת נהיגה נעימה!

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן