השכרת ג’יפ בארץ – טיפים והמלצות

ארצנו הקטנטונת שופעת במרחבי טבע עוצרי נשימה שמתאימים לחובבי טיולי ג’יפים – החל מנופים והרים ירוקים, נחלים, רצועות חוף מהפנטות ועד למרחבים זהובים במדבר. אין ספק שמדובר באחד הטרנדים המבוקשים ביותר אשר מתאימים כמעט לכל אחד, בין אם במסגרת טיול משפחתי קליל, חוויה רומנטית זוגית או פעילות גיבוש עם כל העובדים או רק החבר’ה הטובים. אם אין לכם רכב שטח משל עצמכם, אחת האפשרויות הנוחות ביותר שעומדות בפניכם היא השכרת ג’יפ בישראל – ריכזנו לכם את כל הטיפים וההמלצות במקום אחד.

יונדאי טוסון 2.0 פרמיום Hyundai Tucson

למי מתאימים טיולי ג’יפים?

בעיקרון, השכרת ג’יפים לטובת טיולים בשטח מתאימה לכולם, בין אם משפחה, קבצת חברים, צעירים אחרי צבא ואף אנשים בפנסיה. עד לא מזמן, טיולי שטח נתפסו כמשהו מאתגר שמתאים רק לאנשי האקטסרים, אך כיום – כולם כבר הבינו שזה הרבה יותר מהנה, נוח ומנגיש מסלולים ייחודים בטבע.

מה חשוב לבדוק לפני שאתם משכירים ג’יפ?

  • ראשית, לפני שאתם בכלל פונים לחברה שמשכירה ג’יפים, חשוב לוודא שאתם פונים לחברה מקצועית ואמינה, איך עושים זאת? סקר שוק. בדקו את המוניטין של חברת השכרת הרכב לפני שאתם ממהרים להשכיר ממנה – מה לקוחות מספריה עליה? מה אפשרויות ההשכרה? מה טווחי המחירים? כל אלה יסייעו לכם להחליט מהיכן הכי נכון עבורכם להשכיר.
  • לאחר שבחרתם חברה והגעתם למקום, יש לבדוק את כל הפגיעות החיצוניות שיש ברכב ולוודא שאלה מסומנים בטופס ההשכרה שניתן לכם, כך תמיד תמנעו מאי נעימויות.
  • בדקו אם יש אוויר תקין בגלגלים.
  • תוודאו שיש מספיק מקום בתא מטען לכל הדברים שלכם. כמו כן, וודאו שכולם יכולים לשבת בנינוחות, בלי תחושת צפיפות ברכב.
  • בדקו שהמגבים והאורות עובדים. אל תתפשרו על הפרט זה – אם אלה לא עובדים כראוי, עדיף לא להשכיר את הרכב הזה.
  • בדקו מצב של שמן ומים.
  • השלב הבא הוא לבדוק האם תיבת ההעברה עובדת כמו שצריך – יש להעביר לLOW ולהתחיל לנסוע.
  • אם אתם משכירים ג’יפ לכמה ימים, בדקו מה היא צריכת הדלק של הדגם שבחרתם – זה פרט חשוב במיוחד לטיולים ארוכים.

השכרת ג’יפ – המלצות למתחילים

  1. לא יוצאים לבד לטיול ג’יפים – אם זאת פעם ראשונה שאתם משכירים רכב שטח לטובת טיול, חשוב שתהיו מודעים לכך שלא יוצאים לטיול לבד, במיוחד אם מתכננים לטייל באזורים מבודדים כמו מדבר יהודה והנגב. כמו כל דבר, גם בטיול ג’יפים יש סכנות שונות, ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם לבד במצבים בהם יש תקלה מכנית ברכב, שקיעה בבוץ ועוד מגוון תקלות שעשויות להתרחש.
  2. נוהגים נכון בבוץ – הרבה אנשים אוהבים להשכיר ג’יפ בימים חורפיים בשביל לצאת לשטחים הירוקים והמרהיבים בעונה הקרה. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שבימים הללו האדמה מאוד חלקה ובוצית. לכן, יש מספר חוקים שחשוב לזכור: אם אתם רואים מכשול בוצי לפניכם, אתם לא יורדים אליו לפני שבדקתם אותו – מה זה אומר? להבין מה עומק הבוץ והאם הרכב שלכם יצליח לחצות אותו? זוכרים שאמרנו שצריך לבדוק אוויר בצמיגים? זאת דוגמה נהדרת לחשיבות שלהם.
  3. למדו היטב את ציר הניווט לפני שיוצאים – לפני שאתם משכירים את הג’יפ ויוצאים להרפתקה, תוודאו שאתם עוברים על המסלול שאתם מתכוונים לעשות. בדקו היכן יש כבישים רגילים, יישובים או ערים סמוכות. בנוסף לתוכנת הניווט בטלפון שלכם, תמיד קחו אתכם אמצעי ניווט נוספים, גם מפת נייר.
  4. להתמודד עם שיפוע צד – בטיולי ג’יפים, יש פעמים בהם נכנסים לשיפוע צד וכדי להתמודד עם כראוי, יש צורך לפנות מכשולים ולהעביר להילוך ראשון LOW. כדי לעשות כמו שצריך, אפשר להוריד אוויר בגלגלים העליונים, כך שיהיה לכם קל יותר למתן את הזווית של הרכב. אם אתם מרגישים שהרכב שלכם נמצא רק לפני התהפכות או החלקה לשיפוע – יש לסובב את ההגה לכיוון השפיעה, כלומר לירידה.

כמה מילים אחרונות…

טיול ג’יפים זה ללא ספק חוויה מהנה, אם אתם לא בעלי ג’יפ אז השכרתם היא פתרון נפלא עבורכם. אנחנו מקווים שהטיפים עזרו לכם והכי חשוב – סעו בזהירות ותיהנו!

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן