נוסעים לחופשה?

המדריך המלא להשכרת רכב בחו”ל

מתכננים חופשה משפחתית או זוגית בחו”ל? עומדים לקראת נסיעת עסקים לחו”ל? מעוניינים לשכור רכב בחו”ל במהלך שהותכם בחופשה או בנסיעת העסקים? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא טיפים מעשיים אשר יסייעו גם לכם לשכור רכב בחו”ל בראש שקט.

השכרת רכב בחול

השכרת רכב בחו”ל עלולה להיות מורכבת ומסובכת יותר מהשכרת רכבים בישראל ולכן אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין לשכור רכב בחו”ל, לפעול על פי ההנחיות הבאות:

  • הקפידו להזמין את הרכב מראש – אין זה משנה מהי מטרת הנסיעה לחו”ל ומהי תקופת ההשכרה הרצויה לכם, אנו ממליצים גם לכם לדאוג להזמין את הרכב מבעוד מועד ולא להמתין להגעתם ליעד המדינה אליה אתם טסים על מנת לשכור רכב במהלך תקופת שהייתכם במדינה. הזמנת רכב מראש תאפשר לכם ליהנות גם מהיצע מגוון יותר של דגמי רכבים להשכרה וגם מתעריפי השכרה אטרקטיביים יותר.
  • ערכו השוואת מחירים בין מספר סוכנויות וחברות המתמחות בהשכרת רכבים בחו”ל– במידה ואתם מתכננים את הנסיעה לחו”ל מבעוד מועד, תוכלו לפנות זמן על מנת לערוך סקר השוואת מחירים בין מספר סוכנויות וחברות להשכרת רכב בחו”ל. תהליך השוואתי זה יאפשר לכם לבחון את חלופות ההשכרה העומדות לרשותכם בהתאם לתאריכים המבוקשים על ידיכם ואף להיחשף לדילים אטרקטיביים היכולים לחסוך לכם מעלויות השכרה לאורך כל התקופה הרצויה לכם.
  • הקפידו לבצע את כל תהליך ההשכרה מהארץ – את כל הסידורים הקשורים להשכרת הרכב אנו ממליצים לעשות טרם יציאתכם מהארץ וזאת על מנת להבטיח לעצמכם תהליך השכרה זול יותר, נעים יותר ובטוח יותר. במסגרת התהליך חשוב לבדוק את סעיפי ההסכם עליו אתם חותמים ולבדוק האם לא מופיעים בו סעיפים שונים ומשונים העלולים להעיב על חווית הנסיעה שלכם באמצעות רכב שכור בחו”ל. במידה ועומד לרשותכם זמן לצרכי ביצוע תהליך ההשכרה מהארץ, אנו ממליצים לכם לבחון את כל ההיבטים הקשורים להשכרת הרכב בחו”ל, לרבות, התשלום בגין ביטוחים שונים ואפשרויות שדרוג מערכות הרכב הנדרש לכם.
  • מעמד קבלת הרכב בנקודת ההשכרה– כאשר אתם מגיעים לנקודת ההשכרה בחו”ל לצרכי נטילת הרכב, חשוב לוודא שעומדים לרשותכם כל המסמכים הנדרשים לצורך כך, לרבות, הסכם ההשכרה, רישיון נהיגה בינלאומי אליו מצורף גם רישיון הנהיגה הישראלי שלכם, דרכון ואמצעי תשלום. בעת מעמד קבלת הרכב תדרשו לחתום על טופס נוסף אותו חשוב לקרוא היטב ולבדוק שלא מופיעים בו תוספות ושינויים מההסכם הראשוני עליו חתמתם עוד בארץ. שימו לב- לאחר חתימתכם על חוזה ההשכרה בחו”ל לא תוכלו לבטל חיובים שונים עבור תוספות אותם רכשתם ולכן חשוב לבדוק היטב את סעיפי ההסכם עליו אתם חותמים.

ומה בנוגע למגבלות הגיל?

הגיל המינימאלי ברוב מדינות העולם להשכרת רכב הינו 21, כאשר ברוב המדינות נהגים מעל גיל 70 ונהגים מתחת לגיל 25 נדרשים לשלם יותר עבור פוליסות ביטוח רכב השכרה.

את נושא הגיל והתוספות השונות אנו ממליצים לכם לברר מבעוד מועד ובכך לחסוך מעצמכם אי נעימויות בעת מעמד קבלת הרכב בנקודת ההשכרה בחו”ל.

בנוסף לטיפים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכם להיחשף מבעוד מועד לחוקי הנהיגה השונים המונהגים במדינת היעד אליה אתם מתכוונים להגיע.
חשוב לנו לציין שחוקי התנועה והתעבורה משתנים ממדינה אחת לשנייה ולכן אנו ממליצים לכם לחפש בגוגל מידע אודות חוקי הנהיגה במדינת היעד.

כמו כן, אנו ממליצים לכם לבנות מראש מסלולי נסיעה ייעודיים ולבדוק האם במסלולים אלו תדרשו לעלות על כבישי אגרה שהנסיעה בהם מחויבת בתשלום הנשלח
ישירות למשרדיה של סוכנות הרכב או חברת ההשכרה ממנה שכרתם את כלי הרכב ותעריפי הנסיעה ייגבו מכם כאשר תחזירו את הרכב.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן