המדריך המלא להשכרת רכב משפחתי

פעמים רבות, כאשר אנו שומעים את המונח השכרת רכב, ישר עולות לנו אסוציאציות של טיול באירופה או בארה”ב, או תיירים אשר מגיעים ארצה וזקוקים לרכב על מנת להתנייד.

אולם, אם נפתח קצת את המחשבה נגלה שהשכרת רכב יכולה לפתורלנו בעיות רבות של ניידות, והיא אפילו לא יקרה כל כך כמו שנדמה.

במדינה שלנו האוטובוסים מגיעים לעיתים רחוקות, תחנת הרכבת לא כל כך נגישה, ואין רכבת תחתית המאפשרת לנו להגיע
במהירות ממקום למקום, השכרת רכב משפחתי, פרטי או יוקרתי יכולה להיות אפשרות מצוינת להקל על הנסיעה, ולחסוך בזמן.

באילו מקרים יש צורך בהשכרת רכב משפחתי?

עסקים חדשים אשר אין ברשותם רכבי חברה עדיין ישכרו רכבי יוקרה לפגישות חשובות על מנת לעשות רושם על הלקוח או המשקיע החשוב, סוכניי שטח אשר רכבם נמצא בתיקון ישכרו רכב על מנת לא להפסיד יום עבודה, אך לא תמיד ברור לנו מדוע כדאי להשקיע בהשכרת רכב משפחתי. הנה כמה מקרים בהם מכונית משפחתית יכולה להועיל:

  • חופשה משפחתית בארץ או בחו”ל: אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה משפחתית בחו”ל,כמובן שהשכרת רכב היא הדרך הקלה והנוחה ביותר להתנייד למרחקים גדולים, בנופים ובין הערים הגדולות. אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה בארץ, והרכב שלכם לא יכול להכיל אתכל בני המשפחה אשר מעוניינים לצאת לטיול, או במקרים בהם הרכב שלכם ישן יחסית, ואתם לא מעוניינים להיתקע בדרך לאילת, או בעליות של ים המלח, השכרת רכב לזמן החופשה תפתור לכם את הבעיה.
  • משפחה גדולה: במקרים בהם ישנה משפחה מרובת ילדים, או משפחות דתיות בעלות מספר גבוה שלנפשות, השכרת רכב משפחתי יכול להיות פתרון מצוין. פעמים רבות הרבה יותר נוחל התנייד בתוך העיר בתחבורה ציבורית או רגלית, ורק כאשר המשפחה זקוקה לנסיעה ארוכההיא יכולה לשכור מכונית. נוסף על כך, לא כל בני המשפחה נוסעים בו זמנית במכונית, ורק במקרים בהם כולכם צריכים לנסוע הם יוכלו לעשות שימוש ברכב שכור. 
  • אירועים:לעיתים עליכם לנסוע לאירוע מרוחק, וברצונכם לצרף לנסיעה בני משפחה נוספים. לא כולכם נכנסים במכונית אחת, ולכן השכרת רכב משפחתי יכולה להיות אפשרות מצוינת.מתחלקים בדלק, מתחלקים במחיר ההשכרה, והרי לכם נסיעה כיפית, מהנה ולעיתים אף זולה יותר מאשר מצב בו כל אחד היה נוסע ברכב משלו.

מכונית משפחתית לחתן ולכלה

השכרה של מכונית משפחתית יכולה להיות אפשרות מצוינת בעבור חתן וכלה ביום חתונתם. חתן וכלה אשר ברשותם רכב ישן או רכב קטן, יעדיפו לשכור רכב משפחתי משתי סיבות עיקריות:

  • הגעה לאולם האירועים בנוחות ובקלות.
  • לעיתים קשה מאוד להיכנס למכונית קטנה עם שמלת כלה גדולה ונפוחה. רכב שכור יעניק לזוג מרחב, יאפשר להם לשבת בנוחות עד ההגעה לאולם, וגם יספק להם מזגן איכותי וימנע הזעה מיותרת.
השכרת רכב לחתונה - אביב השכרת רכב
אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן