כל היתרונות בהשכרת רכב לטווח הארוך

בעבר, נהוג היה להשכיר רכבים בעיקר לתקופות זמן קצרות. הרכבים המושכרים שימשו אותנו בעיקר למטרות מיוחדות וספציפיות כמו חופשה משפחתית בחו”ל או בארץ, ליווי של אירוע חגיגי כמו חתונה, או במהלך יום חופש מפנק.

אך כשאתם שוהים במקום אחד למשך זמן רב, ללא ספק רכב יהיה טוב יותר מאשר להיות תלויים בתחבורה ציבורית או בתשלום יקרים עבור נסיעה במונית. רכב שכור זו האפשרות הטובה ביותר כדי להקל על אופי הנסיעות ולחסוך לכם כסף רב. במקום לבחור בחבילות השכרה יומיות וקצרות, שקלו להתחיל לבחור בחבילות השכרת רכב לטווח הארוך – מכיוון שיש כמה הטבות שמגיעות עם זה. המשיכו לקרוא כדי לגלות את כל היתרונות של השכרת רכב לטווח הארוך, מתי ועבור מי זה יהיה שימושי.

בדיקות לפני שמשכירים רכב

בשביל מי זה מיועד?

משפחות שנמצאות בנופש של מספר שבועות עשויות למצוא את זה בעייתי לטייל ברחבי העיר באמצעות תחבורה ציבורית, או לחילופין להיות באזור נטול תחבורה ציבורית וללא רכב זמין. חוזים להשכרת רכב לטווח הארוך נותנים לכם את החופש לנסוע מתי שאתם רוצים, מבלי לחשוב פעמיים. בסיום הטיול תגלו שחסכתם כסף וזמן רב מאשר אם הייתם בוחרים בתחבורה ציבורית.

גם אנשים שעברו לעיר חדשה יכולים להשתמש במכונית שמושכרת לטווח הארוך כדי להבין את סביבתם. הם יכולים ליהנות מנסיעה ליעדיהם מבלי להתחיל לחפש תחנות אוטובוס ורכבת בסביבה זרה.

בנוסף, יש אנשי עסקים רבים שמסיבותיהם לא מחזיקים ברכב קבוע ומשכירים רכבים לצורך נסיעה לפגישות– כך הם גם מדייקים בזמן וגם יוצרים רושם ראשוני על לקוחותיהם עם מכונית פאר.

מדוע לבחור השכרת רכב לטווח ארוך?

אחת הדרכים להרגיש שיש בבעלותכם רכב מבלי להתחייב לאחד – זה לשכור אותו. אחרי הכול, זו טרחה גדולה לנסוע בתחבורה ציבורית, במיוחד כשהיא תמיד צפופה ולא מדויקת בזמנים.

אם תמיד רציתם לנהוג במכונית החלומית שלכם, אך אינכם יכולים להרשות לעצמכם לקנות אחת, השכרת רכב לטווח הארוך היא פתרון נפלא עבורכם. כדאי לדעת שלרוב, חבילות לטווח הרחוק משתלמות יותר וחברות נוטות להציע הנחות עליהן.

יתרונות עיקריים להשכרת רכב לטווח הרחוק

להשכרת רכב לטווח הארוך מספר יתרונות משמעותיים, ובמקרים מסוימים הבחירה הטבעית תהיה ברכב שכור ולא בקניית רכב חדש – בעיקר בגלל שהרכב המושכר יוכל לענות על הצרכים שלכם ולהוות חלופה פרקטית, זולה ואמינה לקנייה של רכב חדש.

  1. חסכון כלכלי – בהסתכלות ארוכת טווח, אין ספק שברוב המקרים משתלם יהיה לבחור בהשכרת רכב לטווח ארוך ולא להשקיע בקנייה של רכב אישי.
    המיסוי הגבוה על רכישת רכב חדש, אחזקה שוטפת לכל אורך השנה, טיפולים שנתיים ותקופתיים ותיקונים שוטפים במוסך – כל אלו הם נטל כלכלי כבד. השכרת רכב לטווח הארוך מאפשר לכם לנהוג ברכב בראש שקט, ולחסוך אלפי שקלים כל שנה על טיפולים תקופתיים, ביקורים במוסך ואחזקה שוטפת. כל אלו יינתנו לכם במסגרת שירותי ההשכרה דרך חברת השכרת הרכבים.
  2. נוחות מקסימלית – רבים מעדיפים את האפשרות של השכרת רכב לטווח הארוך על מנת להימנע מפרוצדורות מייגעות ובירוקרטיה ארוכה. החל משלבי החיפוש והמיקוח לפני הרכישה, ועד כאבי ראש טכניים בכל הנוגע לרישום הרכב במשרד התחבורה, רכישת ביטוחים ועוד. חברות ההשכרה דואגות עבורכם לכל הבירוקרטיה ומאפשרות לכם לנהוג בראש שקט ובטוח.
  3. החלפת רכבים – במציאות בה אנו חיים, לא תמיד קיים תזמון מושלם בין מכירת הרכב הקודם וקניית הרכב החדש, כך שרבים מוצאים עצמם ללא פתרון ונותרים ללא אמצעי ניוד. השכרת רכב היא הפתרון הפרקטי והנוח ביותר עבור המקרים הללו, ומאפשרת לכם להמשיך להתנייד בחופשיות לכל מקום שתרצו עד הגעתו של הרכב החדש.
  4. ירידת ערך – הנתונים המספריים של שוק הרכבים מלמדים אותנו עד כמה משמעותיות ירידות הערך של הרכבים. במקרים רבים, הירידה תהיה משמעותית כל כך, עד שכלל לא ישתלם לנו להחזיק את הרכב ולקנות אותו מלכתחילה. עם ירידות ערך שנתיות של עשרות אחוזים, רבים מעדיפים לבחור באופציה של השכרת רכבים לטווח הארוך, ולא להפסיד כספים רבים על הירידה השנתית בשווי של הרכב שלהם.
  5. תנאי חוזה גמישים – אחד היתרונות העיקריים של השכרה לטווח ארוך הוא שתוכלו לנהל את התקציב והעלויות של הרכב שלכם בצורה נוחה הרבה יותר. אם הנסיבות משתנות בכל שלב תוכלו להחזיר את הרכב ללא קנסות.
  6. מגוון רחב – בכל הנוגע לרכישת רכב חדש לפעמים הבחירה יכולה להיות מוגבלת בהתאם למסגרת התקציב שלכם. אבל זה לא המקרה כשמדובר בחוזה שכירות ארוך טווח. חברת השכרת רכבים תוכל להציע לכם מגוון רחב של רכבים איכותיים שיוכלו לענות על הצרכים שלכם וגם להשתלם לכם כלכלית, החל מדגמי רכבים פשוטים, טנדרים, מיניבוסים, רכבי שטח ועד לרכבי יוקרה – תמיד תצליחו למצוא את מה שמתאים לכם בקלות.
  7. תמיכה מלאה – כשאתם חותמים על חוזה עם חברה להשכרת רכבים, תוכלו להיות בטוחים שמהתחלה ועד הסוף תהיו נתמכים לאורך כל תקופת ההתקשרות שלכם איתם. בין אם זה בשעת חירום, ובין אם יש לכם רק שאלה לגבי הקילומטראז’ שלכם, המשמעות של חוזה ארוך טווח זה בין היתר יחסי עבודה ארוכי טווח. חברות רבות מציעות במסגרת השירותים שלהן מוקד חירום שפועל 24/7 שעות ביממה, כך שתדעו שבכל שלב תוכלו לדבר עם איש מקצוע, גם בשעות מאוחרות.
  8. חופשה ארוכה – במקום לצאת לחופשה עם הרכב הפרטי שלכם, תוכלו להנות משלל אופציות להשכרת רכבים חלופיים. היתרון הוא בבחירת רכב המיועד בדיוק לצרכים האישיים ולדרישות שלכם. תוכלו לבחור בין מגוון דגמים של רכבים משפחתיים ומאובזרים עם ביצועים מרשימים וחיסכון מקסימלי בדלק. השכרת רכב לטיול ארוך היא הפתרון האידיאלי עבור מי שרוצה להתאים את הרכב שלו בדיוק לצרכי החופשה, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה פרקטית.

לסיכום –

השכרת רכב לטווח הארוך היא פתרון מושלם עבור כל אדם שזקוק למכונית לתקופה מסוימת (למשך כמה חודשים בודדים ועד לשנה). עולם התחבורה ושוק השכרת הרכבים מלמד אותנו כי את פתרונות הניוד המשתלמים ביותר ניתן למצוא לעיתים קרובות דווקא בהשכרת רכב לטווח הארוך.

בין אם מדובר בחופשה משפחתית ארוכה, צורך כלכלי או העדפה אישית שלכם – השכרת רכב בארץ מהווה אלטרנטיבה ראויה לקניית רכב צמוד – ההשכרה מאפשרת לכם לחסוך סכומי כסף נכבדים בכל שנה על אחזקתו, ולהנות מרכב מאובזר ופרקטי שיענה על כל הדרישות והצרכים שלכם.

כאמור היתרונות הם רבים: אתם נהנים מרכב איכותי ואמין, מבלי לדאוג לביטוחים וטיפולים יקרים. בנוסף, בסיום תקופת ההשכרה אתם לא תצטרכו לדאוג שערכו של הרכב ירד, לרדוף אחרי קונים או לרוץ בין מוסכים – בקיצור, יש לכם פחות מחויבות ולאורך כל התקופה אתם מקבלים הטבות משתלמות שלא תמצאו בקניית רכב חדש.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן