איך לבחור רכב יוקרה?

מחפשים אחר רכב יוקרה מסובב ראשים? אתם אוהבים את החיים הטובים, יודעים מה טוב לכם וכנראה גם אוהבים לנהוג. אם כך, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים או משכירים רכב יוקרה חדש. הנה כל המידע לפניכם.

הקטגוריה של מכוניות יוקרה קיימת מאז ומתמיד, אבל רק בשנים האחרונות אנחנו רואים מהפכים ורפורמות בעולם הרכב היוקרתי, כמו השינוי בשוק של המכוניות החשמליות היוקרתיות. אם אתם לקראת בחירת רכב יוקרה, השורות הבאות עבורכם. אנחנו עומדים לדסקס על כל מה שקשור ללוחות יד 2 באינטרנט (רכבים משומשים), ליסינג פרטי ותפעולי, רכישת רכב מול השכרת רכב יוקרה ועוד. אך תעשיית הרכב עברה הרבה שינויים. יש כל כך הרבה יצרנים חדשים בחוץ, עם סגנונות ודגמים שונים.

השכרת רכב יוקרה

כיצד לבחור רכב יוקרה בתוך אוקיינוס ההיצע של ימינו

בחירת מכונית הפאר המושלמת אינה קלה, אבל עם מעט עזרה אתם תבחרו נכון. במיוחד בעידן הקניות הדיגיטליות, כאשר כבר אפשר לרכוש מכוניות אונליין, חשוב לדייק את הבחירה ברכב הנכון עבורכם ועבור מטרותיכם ממנו.

יש כל כך הרבה אפשרויות, כל כך הרבה מותגים, כל כך הרבה סוגים שונים של מכוניות לבחירה, מה שעשוי להיות מעט מבלבל. להוסיף על כך את העובדה שכיום יש לא מעט טכנולוגיות עליהן המכוניות מבוססות, הרי שקיבלנו החלטה מורכבת.

רכבי יוקרה מבוססים בנזין ודיזל VS רכבים היברידיים וחשמליים

אם בשנים עברו רכבים היו מיוצרים עם מנוע בנזין או מנוע דיזל, הרי שכיום התמונה שונה לגמרי. ישנם רכבי פלאג אין, חשמליים, היברידיים, רכבים עם מנועי טורבו ועוד. אין ספק, ההיצע הוא רחב. ועם מגוון רחב של מכוניות יוקרה, יש בשוק את המכונית המושלמת לכל נהג ונהגת.

מ-אודי ועד BMW, דרך מרצדס וכלה ברכבי SUV יוקרתיים, יש בשוק המכוניות את כל הדגמים שיתאימו לצרכים שלכם. ועם תוכניות המימון שיש בימינו (כמו ליסינג פרטי למשל), אתם יכולים לבחור מה הכי מתאים לכם.

ליסינג פרטי לרכב יוקרה – מה חשוב לדעת?

בין אם זו תוכנית תשלום חודשית או ליסינג מסוג אחר, תוכלו למצוא תנאי מימון אטרקטיביים במיוחד לרכבי יוקרה. בסופו של דבר, רכב יוקרה לא חייב להירכש במזומן. בימינו אנשים שוכרים מכוניות בליסינג פרטי, כולל רכבי יוקרה בתשלומים חודשיים נוחים במיוחד ובריביות נמוכות.

אנשים תמיד מחפשים אחר החדשות והעדכניות ביותר בקטגוריית מכוניות היוקרה, מה שיצריך לא מעט פקטורים שכדאי לקחת בחשבון. כשאתם מחפשים רכב יוקרה מכל סוג, אחד השיקולים החשובים ביותר הוא העלות מול התמורה.

כמה יעלה לי רכב יוקרה?

מכוניות יוקרה יכולות לעלות מאות אלפי שקלים, כאשר חלק ממכוניות היוקרה מגיעות גם לסכומים של מיליון ₪. בעוד שאנשים מסוימים מתקשים להרשות לעצמם מכוניות אלה, לא משנה כמה הם מרוויחים, בימינו לא חובה להיות מיליונר כדי לנהוג ברכב יוקרה.

ושוב נפנה אתכם לתנאי ליסינג פרטי לרכב יוקרה, מומלץ לבדוק כיצד גם אתם יכולים לשבת מאחורי ההגה של רכב חלומותיכם. דבר נוסף שכדאי לזכור הוא, יעילות וצריכת הדלק. זאת, בהנחה שאתם רוכשים רכב יוקרה שאינו חשמלי.

אם אתם מתכננים להשתמש במכונית למרחקים ארוכים, צריכת הדלק תהיה חשובה מכיוון שמחירי הדלק יכולים לעלות במהירות לעיתים. שיקול נוסף שיש לאנשים מסוימים הוא, האם הם רוצים מכונית היברידית או חשמלית. מכוניות מסוג זה אולי אינן יוקרתיות כמו מכוניות מסורתיות המונעות על בנזין, אך הן מציעות יעילות דלק טובה יותר ומשתמשות בפליטות מזיקות פחות ממכוניות המונעות על ידי בנזין וסולר.

האם כדאי לרכוש רכב יוקרה משומש?

רכישת רכב משומש יכולה להיות דרך מצוינת לעלות על הכביש עם רכב מפואר, אבל בעלות נמוכה יחסית. עם זאת, כמו כל רכישה, חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים לפני קבלת החלטה. רוכשי מכוניות משומשות חייבים להכיר את הסיכונים הכרוכים ברכישת רכב משומש, בין אם רכב יוקרה או לא.

למרות שהמחירים יכולים להיות נמוכים יותר, תמיד יש סיכוי שתגיעו למוסך בעקבות תקלות של בלאי. ישנן דרכים רבות להימנע מסיכון זה, כולל ביצוע בדיקה מכונית (ב-קומפיוטסט), וחיפוש אחר רישומים של היסטוריית תאונות והתחזוקה של הרכב. אמנם ישנן כמה סיבות טובות לרכוש רכב יוקרה משומש, אבל אם התקציב מאפשר אז עדיף לעלות בשנתון ולקנות בליסינג פרטי אחד יותר חדש.

רכב יוקרה חדש מול משומש – יתרונות וחסרונות

אם מדברים על רכבי יוקרה חדשים, ישנן תכונות ומערכות בטיחות הנלוות לרכבים אלו. תכונות אלה אינן זמינות במכוניות ישנות יותר, מה שהופך אותן למסוכנות יותר לנהיגה (את הישנות). בעבר אנשים לא היו חושבים פעמיים על נהיגה במכונית ללא תכונות בטיחות כגון חגורות וכריות אוויר.

ככל שמדינות נוספות מאמצות חוקים חדשים ותקנות בטיחות מתקדמות, אנשים מתחילים להבין את חשיבות התכונות ומערכות הבטיחות הללו. אם אתם מחפשים אחר רכב יוקרה, אנו ממליצים להיכנס לסוכנות רכב של ליסינג פרטי ולבדוק את האופציות שלכם. סעו בזהירות.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנחנו כבר נדאג למצוא למצוא עבורכם את רכב היוקרה לחתונתכם במחיר המשתלם עבורכם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן