איך בוחרים רכב מסחרי להשכרה?

ככה תבחרו ברכב מסחרי להשכרה

מכיוון שבעסקים אחד האספקטים הקריטיים הוא התנועה, ומכיוון שבתחומי הצרכנות הלא וירטואלית בסופו של דבר מוצר צריך להגיע ממקום למקום, עבור עסקים רבים אחד הדברים החשובים ביותר הוא הרכבים המסחריים שמעבירים.

המוצרים האלה עשויים להיות סחורה או ציוד, ועליהם להגיע מנקודה אלף לנקודה בית.
ניתן לקנות רכב מסחרי וניתן לשכור, בהתאם לאופי העבודה של העסק, לתזרים המזומנים ולמודל העסקי.

היתרון המשמעותי של רכישת רכב מסחרי הם שהרכב בבעלותנו ואיננו תלויים בגורם שלישי.
היתרון המשמעותי של השכרת רכב מסחרי הוא כמובן המחיר – במקום להוציא עשרות או מאות אלפי שקלים, מוציאים סכום
קטן בהרבה מדי חודש, ואנחנו אף חוסכים עלויות של טיפולים במוסך.

אז איך בוחרים רכב מסחרי? ישנם כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב.

השכרת טנדר

להבין את הצרכים של העסק

השלב הראשון בבחירת רכב מסחרי היא מיפוי הצרכים שלנו, שכן ללא שנבין לעומק מה חשוב לנו ברכב, יהיה לנו קשה לבחור את הרכב הנכון שישרת את העסק שלנו נאמנה ולזמן רב. הרי איננו רוצים “להיתקע” עם רכב מסחרי שלא מתאים לפעילות העסקית שלנו ובמקום להקל עליה רק יכביד עליה.

האם אנחנו מעמיסים מטען כבד? קל? האם אנחנו זקוקים להרבה נפח? מה התקציב שלנו? האם אנחנו זקוקים לגמישות מסוימת או שהצרכים שלנו קבועים ובלתי משתנים? האם אנחנו מחפשים השכרת רכב מסחרי לפרויקט ספציפי תחום בזמן, או לשימוש קבוע?

מה התקציב שלנו?

כרגיל, התקציב הוא שקובע רבות ותוחם את האפשרויות שלנו. לכן כדאי להתחיל מהתקציב וכך לצמצם את המבחר, תוך שאנחנו מבינים את הפשרות שעלינו לעשות בהתאם למחיר שאנחנו יכולים ומוכנים להוציא.

לתקציב יש גם להכניס את ההוצאות הקבועות על הדלק. ישנם רכבים מסחריים שניצול הדלק שלהם יעיל במיוחד, ולכן, גם אם העלות הראשונית שלהם גבוהה, אנחנו חוסכים לאורך זמן את ההוצאות על דלק. כמובן שכדאי גם לשקול את הנושאים הסביבתיים, שכן רכבים מסחריים חסכוניים בדלק מצמצמים את הפגיעה באיכות הסביבה של כולנו.

נקודה אחרונה לגבי התקציב – ביטוח הרכב הוא נגזרת של איכות הרכב, איכות האביזרים והציוד שבו. לכן חשוב לוודא שאנחנו רוכשים פוליסה שמתאימה לרכב המסחרי בו בחרנו.

גודל הרכב

מטענים קטנים מצריכים רכבים מסחריים קטנים, בעוד שמטענים כבדים וגדולים מצריכים רכישת או השכרת רכב מסחרי רחב ידיים, שיודע להתמודד ביעילות עם הסחורה או הציוד שאנחנו מעבירים. מעבר למטען, צריך גם להבין אם על הרכב להסיע נוסעים, מעבר למטען, וכך להגדיר כמות מושבים מינימלית. כדאי לשוחח עם אנשי המקצוע המתאימים כדי להבין את המגבלות ועל מה לא ניתן להתפשר.

בטיחות, בטיחות, בטיחות

גם כאשר אנחנו מתייחסים לאספקטים כמו מחיר וגודל, חשוב לזכור את נושא הבטיחות. מרכיבי הבטיחות אינם זהים בקרב כל כלי הרכב המסחריים, ועל כל בעל העסק לשקול את הנושאים הקריטיים האלה.

אביזרים שונים

ישנים אביזרים שעסקים מסוימים לא יכולים לוותר עליהם. למשל, ווי גרירה שמאפשרים לנו לגרור שנאים, מטענים גדולים במיוחד או כלי רכב אחרים. ישנם גם סוגי אביזרים שפחות קריטיים לעבודה השוטפת ומשפיעים יותר על הנוחות שלנו במהלך העבודה. ככל שהאביזרים מתקדמים יותר, כך המחיר מן הסתם יהיה גבוה יותר.

לאחר שעשינו את כל השיקולים, מנינו את היתרונות והחסרונות וצמצמנו את האפשרויות, עלינו לשקלל את כל המידע שאספנו ולקבל החלטה. מומלץ לקחת את הזמן ולא להאיץ בעצמנו, שכן בחירה נמהרת עלולה לדון אותנו לתוצאות לא רצויות ובעלי השלכות לטווח ארוך.

בהצלחה!

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר למידע נוסף.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן