השכרת רכב מיני

השכרת רכב היא תהליך פשוט בו אתם ניגשים לסוכנות השכרת רכבים, מבקשים את הרכב הדרוש לכם מההיצע הרב המוצע בסוכנות, מדווחים על מספר הימים, מפקידים כרטיס אשראי ומקבלים מפתחות לנסיעה בטוחה.

השאלה הנשאלת היא, כיצד אתם בוחרים את הרכב שיספק לכם את מירב היתרונות ויענה במאת האחוזים על הצרכים האישים שלכם? סביר שעל שאלה זו נצליח לענות לכם, כל עוד אתם מחליטים לשכור רכב מיני.

רכב מיני יתרונות

פיאט – 500 Fiat

לכל אחד מסוגי הרכבים יתרונות שונים ומגוונים אך להבדיל מתהליך השכרת רכבי יוקרה, התכנסנו לדון בתהליך השכרת רכב בארץ מסוג מיני דהיינו רכב קטן.

אל תטעו לחשוב כי רכבי המיני הם בהכרח בעלי מנוע קטן, משום שישנם רכבי מיני בעלי מנוע זהה ולעיתים גדול יותר מהמשפחתיות הרגילות (1.6 ליטר).

אתם יכולים לבצע השכרת רכב ליום מדגם היברידי, ספורט או יוקרה על אף שאלו הם רכבי מיני.

נוחות – השכרת רכב לנהג חדש היא השכרה חשובה מאין כמותה, משום שהחשוב מכל ומעבר לבטיחות היא הנוחות. על מנת שהנהג החדש ינהג בזהירות המרבית וישים לב לכל דבר ולו הקטן ביותר, עליו להתרכז אך ורק בנהיגה ולשם כך הנוחות חשובה עד מאוד.

רכבי מיני הם רכבים נוחים המאפשרים לנהגים לנסוע בנוחות יתרה וזאת על אף העובדה שהרכב קטן באופן יחסי למשפחתיות הרגילות.

חיסכון בהוצאות דלק – רכב קטן יצרוך פחות דלק, כך שעלויות ההשכרה יקטנו באופן יחסי ובהתאמה. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם רכב מיני מכל אספקט, הרי שהחיסכון בדלק יהיה משמעותי וישתלם לכם בטווח הקצר והארוך גם יחד.

חשוב להבין כי חלק נכבד מעלויות ההשכרה הוא דווקא הדלק אותו תאלצו לשלם ועל כן השכרת רכב מיני יכול להוות פתרון אולטימטיבי לחיסכון בהוצאות ההשכרה.

חניה מהירה ובכל מקום – השכרת רכב לנהג חדש כמו גם השכרת רכב לנהג צעיר מסוג מיני, עתידה להשתלם בעיקר כאשר מחפש הנהג חניה ובטח אם זה בערים צפופות כמו תל אביב.

כידוע מצוקות החניה הן קשות ולעיתים מתישות, וישנן חניות רבות שרק נהג מיומן ומקצועי יצליח להיכן אליהן ועל כן וכדי לייעל לנהג את הנהיגה ולחסוך לו בחיפושי חניה, נכון שישכור רכב מיני.

עם רכב קטן הסיכוי לאתר חניה הוא גבוהה באופן משמעותי כך שהשוכר חוסך לא רק זמן נסיעה על הכביש אלא גם דלק על סיבובי חיפוש החניה.

מחיר – אין זה משנה מה מטרת השכרת הרכב, בין אם אתם מעוניינים להוביל חתן וכלה ביום חתונתם ממקום למקום ובין אם אתם צרכים להוביל מכונת כביסה מסבתא שקנתה לעצמה חדשה והורישה לכם את הישנה, רכב מיני הוא הרכב המשתלם ביותר גם מבחינת מחיר.

כיום ניתן לבצע השכרת רכב מסחרי קטן כמו גם השכרת רכב יוקרה מסוג מיני ולשלם מחיר מופחת מזה שהייתם משלמים לולא בחרתם בדגמי המיני.

הפחתת זיהום – אם הסביבה חשובה לכם, הרי שנכון לקחת בחשבון את העובדה שרכב מיני הוא רכב ירוק יותר, אשר מזהם הרבה פחות את הסביבה. אם אתם ועוד מיליוני האנשים אשר שוכרים רכבים ישכילו לשכור רכבי מיני, כך הסביבה תישאר נקייה יותר.

פונקציונאליות – רכבי המיני הפכו בעידן הנוכחי לפונקציונליים לא רק עבור הרווקים והרווקות, אלא גם עבור הרכבים אחרים בין אם אלו הם משפחות עם או בלי ילדים, זוגות צעירים וכיוצא בזאת.

קיה פיקנטו

עיצוב רכבי המיני מאפשר לכל אחד מהנוסעים את הנוחות המקסימאלית מקדימה ומאחור גם יחד ועל כן אם אתם שוכרים רכב, שקלו להשקיע מחשבה ברכבי המיני.

שימו לב כי רכבי המיני מגיעים בדגמים רבים ומגוונים כמו גם בצבעים שונים כך שמבחינה זו ובחינות נוספות, אתם יכולים לשכור לעצמכם בדיוק את הרכב שאתם מחפשים ובהבדל אחד ומשמעותי – עלות נמוכה יותר.

כל עוד רכבי המיני מוצעים להשכרה וכל עוד אתם נוסעים ברכב לבדכם או עם עוד נוסע אחד או שניים, כדאי לכם לשקול ברצינות את הרכב הקטן שעונה על ציפיות גדולות. רכבי המיני מעוצבים תוך התאמה מלאה לקהל היעד הצעיר, כך שמעבר לכל היתרונות הממשיים אתם יכולים ליהנות משיק שילווה אתכם לכל אורך הנסיעה שלכם.

לסיכום: פנו אלינו עוד היום לאביב השכרת רכב ואנחנו נדע למצוא לכם את הרכב המושלם עבורכם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן