השכרת רכב להובלה/למעבר דירה

מעבר דירה הוא אקט שכולנו עברנו ועוד נעבור בחיים. גם אם יש לכם דירה משלכם וגם אם אתם חושבים שלעולם לא תצאו מבית ההורים, לצערנו סביר להניח כי אכן תעשו זאת ויותר מזה, סביר יותר שתעברו דירה מספר פעמים במהלך החיים.

בכתבה הבאה, נדבר מעט על כיצד ניתן לעבור דירה נכון בעזרת השכרת רכב, איזה רכב כדאי לשכור והאם כדי לשכור רכב או לשכור שירותי הובלה. סגרו את הקרטון, התיישבו עליו והמשיכו לשורות הבאות.

פג’ו בוקסר – Peugeot Boxer

עוברים דירה

קודם כל, מזל טוב, אתם עוברים לדירה או בית חדש! זו היא תמיד תקופה מרגשת אפילו אם היא מעט עמוסה בסידורים, אריזות ופריקות. לאחר שמצאתם את הבית החדש שלכם, הגיע הזמן להיפרד מהבית הקודם ולהעביר את כל החפצים אל הבית החדש.

הדרך הטובה ולמעשה היחידה לעשות זאת היא באמצעות הובלה של כל החפצים והחדשות הטובות הן שלא תמיד צריך לשכור שירותי הובלות אלא ניתן לבצע השכרת רכב בארץ ולשנע את הדברים עצמאית.

בין כל סוגי הרכבים אותם ניתן לקבל באמצעות השכרת רכב, ניתן לבצע גם השכרת רכב מסחרי ולהפוך את חווית הובלת החפצים לחוויה נעימה ומהנה.

מה חשוב לבדוק לפני השכרת הרכב להובלה

הדבר החשוב ביותר לבדוק הוא את כמות החפצים שלכם אבל בדיקה אמיתית ומדויקת.

לעיתים, אנו נוטים להסתכל על הבית ולחשוב שאין הרבה חפצים והכל יכנס בארבעה קרטונים ואז כאשר מתחילים לארוז, מגלים שלא רק שלא מדובר בארבעה קרטונים, אלא כבר עברתם למספר בעל שתי ספרות ואתם אפילו לא באמצע.

בצעו בדיקה מדוייקת של כמות החפצים וכך תוכלו לדעת האם אתם זקוקים לרכב פרטי רגיל אותו ניתן לקבל באמצעות כל חברת השכרת רכב או שמע תצטרכו לבחון את אופציות השכרת רכב מסחרי.
אם אתם רוצים לבצע מעבר גדול שידרוש מכם לגרור עגלה גדולה מלאה בציוד שלכם, אז מומלץ לבצע השכרת טנדר או השכרת רכב עם וו גרירה

בנוסף, בדקו האם סך כל המטען שלכם הוא במשקל סביר או שמא מדובר במטען כבד ויקר.

במידה ואכן זה, בחרו רכב חזק יותר וכזה שיוכל לשאת את המשקל ללא בעיה וללא פגיעה ברכב – עליה תצטרכו לשלם לחברת ההשכרה ובמיוחד אם בחרת לבצע השכרת רכב יוקרה רק כי זה נשמע כיף ובא לכם לעבור “בסטייל”.

דבר נוסף אותו חשוב לבדוק הוא מה המרחק בין הבית הנוכחי לבית החדש.

במידה ומדובר על מרחק קצר של מספר דקות נסיעה, הרי שביצוע השכרת רכב בארץ תוכל לספק את הפתרון באמצעות רכב רגיל לכל דבר ועניין ותוכלו להעביר את כל החפצים במספר פעמים.

באם המרחק הוא מרחק גדול ואגב, 25 דקות נסיעה הוא כבר מרחק גדול שלא נעים לעשות מספר פעמים וזה כמובן כולל את כל העליות והירידות עם החפצים, אזי מוטב לבצע השכרת רכב גדול יותר וכך תוכלו לקצר את מספר הפעמים אותן תסעו הלוך ושוב.

כיצד לבחור את סוג הרכב המושכר למעבר הדירה

לאחר שבחנתם את שלושת הפרמטרים אותם ציינו מעלה, גשו אל חברת השכרת הרכב בארץ והתייעצו עם המומחים בסוכנות הרכב. שטחו את הפרטים שלכם והם ידעו לכוון אתכם לרכב הנכון למשימה.

אנו לא ממליצים על ביצוע השכרת רכב יוקרה למטרת העברת דירה אך בהחלט יש מקום לשקול השכרת רכב מסחרי לטובת העניין.

טיפ נוסף אותו נרצה להעניק לכם על גבי שורות אלו הוא להרחיב את הביטוח וגם לצרף נהג אחד נוסף לפחות. אחרי יום של אריזות (יום במקרה הטוב), לא בטוח שיהיה לכם כחל המשי לנהוג ואולי תוכלו להיעזר במישהו ולנוח לפחות במהלך הנסיעה.

לסיכום, כאשר הגיעה השעה לעבור דירה, טרם תרימו את הטלפון לחברת הובלות, בחנו את האופציה לבצע את הובלת החפצים שלכם באופן עצמאי על ידי השכרת רכב.

סוכנויות השכרת הרכב בארץ, יכולות וערוכות להציע לכם מגוון רחב של רכבים אשר יתאימו ויעמדו במשימה. לנו נותר רק לאחל לכם בהצלחה ומזל טוב בדירה או בבית החדש.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן