השכרת רכב בפסח

מדינת ישראל חוגגת מדי שנה את חג הפסח הבא עלינו לטובה

כידוע, חג הפסח הוא החופש הארוך ביותר וחופש משמעו טיולים!

אז אם גם אתם רוצים לצאת לטיול משפחתי או עם חברים בהרכב מלא, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את המאמר הבא ולהכיר את האפשרויות הרבות העומדות לרשותכם לקראת החג בכל הקשור אל השכרת רכב בישראל.

איך למצוא חברה להשכרת רכב

קצת על חג הפסח הקרב ובא

חג הפסח נקרא גם חג המצות והינו החג הראשון בשלושת הרגלים. פסח נועד לציין את יציאת בני ישראל מעבדות לחירות.

השם פסח מקורו בפסוק: “וַאֲמַרְתֶּם זֶבַח פֶּסַח הוּא לַ-ה’ אֲשֶׁר פָּסַח עַל בָּתֵּי בְנֵי יִשְׂרָאֵל בְּמִצְרַיִם בְּנָגְפּוֹ אֶת מִצְרַיִם וְאֶת בָּתֵּינוּ הִצִּיל” מספר שמות.

בחג הפסח יש מספר מצוות ובין אלו נמצא את איסור האכילה וההנאה מחמץ, אכילת מצות ומרור ולשתות 4 כוסות יין.

בחג הפסח יש את שבוע חול המועד ומדובר בשבוע חגיגה לכל השכירים אשר נוהגים לצאת לטיולים וליהנות עם הילדים אשר נמצאים בחופש בעצמם וגם נזכה לראות ברחבי הארץ תיירים רבים אשר בוחרים להגיע במיוחד בתקופה זו אשר ידועה כבעלת מזג אוויר נוח ונעים לטיולים.

מטיילים בארץ עם רכב

ישראל שלנו היא מדינה קטנה אך על מנת לטייל במדינה כמו שצריך ואכן להצליח להגיע למקומות השווים בימי החג, יש לעשות זאת ברכב. למי מהמטיילים שאין רכב, מומלץ לבצע השכרת רכב בארץ.

כאן המקום לציין כי גם התיירים מבצעים השכרת רכב בישראל על מנת ליהנות מכל מה שיש לארץ להציע.

רכב שכור – כדאי?

קודם כל, התשובה היא בהחלט כן וזאת מפני שרכב שכור הוא רכב המושכר למספר ימים ולרוב מדובר ברכב חדש אשר עתיד להיות אמין ומטופל באופן קבוע על ידי חברת ההשכרה.

יתרה מזאת, מרבית האנשים מחזיקים ברכב המספיק לצרכים היומיים שלהם ולא בהכרח רכבים אשר יצליחו להכיל את כל בני המשפחה או החברים ועוד הציוד הנדרש על מנת למקסם את הטיול – ולכן, השכרת רכב היא האלטרנטיבה הטובה ביותר וכאשר יש חברות השכרה כגון אביב השכרת רכב, בה ניתן לשכור את כל סוגי הרכבים וליהנות מרמת שירות גבוהה, ההחלטה קלה מתמיד.

כיצד לבחור חברת להשכרת רכב?

כאשר בוחרים חברת השכרת רכב חשוב לבדוק מספר דברים ובין אלו: מוניטין החברה, צי הרכב בו היא מחזיקה, תעריפי החברה ובעיקר שירות הלקוחות של החברה.

טרם תבצעו את השכרת הרכב, היכנסו את אל החברה או התקשרו ודברם עם אחד הנציגים, ספרו להם על הצרכים שלכם וכך תוכלו ליהנות מהתאמת הרכב הנכון ביותר וגם ללמוד על המבצעים הקיימים באותו רגע (במידה ויש).

בחרו את הרכב המותאם לכם ותתכוננו להניע ולהתניע את הטיול פסח שלכם.

לסיכום, השכרת רכב בישראל מתאפשרת על ידי חברות השכרה כמו אביב השכרת רכב המעניקה שירות וליווי לאורך כל תהליך ההשכרה ומעמידה צי רכב לכל דרישה.

השכרת רכב בארץ היא הדרך הנכונה לטייל וליהנות ברחבי הארץ, בפסח ובכל חג אחר, בנוחות מקסימלית ובלי דאגות מיותרות כגון בעיות ברכב או שלא תוכלו להעמיס את כל הציוד הנדרש.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן