השכרת רכב – איזה רכב מתאים לטיול שלי?

האביב בפתח, עונת הטיולים כבר כאן

וזה הזמן לדעת הכול על האופן בו מומלץ לבחור רכבי השכרה המותאמים לטיולים השונים אותם אתם מתכננים במהלך חודשי האביב והקיץ הקרוב.

בדיקות לפני שמשכירים רכב

מתכננים לטייל ברחבי ישראל במהלך חודשי האביב והקיץ הקרוב? אנו ממליצים גם לכם לבחון את האפשרות לשכור רכב לצורך כך, גם במקרים בהם אתם מחזיקים בבעלותכם רכב פרטי משלכם.

השכרת רכב בישראל מיועדת גם לאילו מביניכם המחזיקים בבעלותכם ברכב פרטי, וזאת בעיקר לצרכי קיומם של טיולים שונים ברחבי המדינה עם רכש שכור המותאם לאופי מסלול הנסיעה והטיול אותו אתם מתכננים.

אנחנו בחברת אביב השכרת רכב עוסקים ומתמחים בהשכרת רכב בארץ, כאשר בין יתר השירותים המוצעים על ידינו נכללים גם שירותי התאמת רכבים לכל סוגי הטיולים.

בשורות הבאות, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים לבחירת הרכב האידיאלי ביותר לטיול הבא שלכם…

טיולים מפנקים לכל בני המשפחה

משפחות המעוניינות לטייל ברחבי הארץ באמצעות רכבי השכרה, יכולות לעשות זאת באמצעות רכבים משפחתיים להשכרה ו/או רכבי שטח להשכרה.

רכבים אלו מיועדים למשפחות בהרכב של עד 5 נפשות (זוג הורים + 3 ילדים), כאשר ניתן לשכור גם רכבי שטח המיועדים ל-7 או 9 נוסעים.

השכרת רכב משפחתי ל-5 נוסעים, תאפשר לכם ליהנות מרכב במימדים נוחים באופן יחסי עם מנוע לא גדול במיוחד המאפשר חיסכון משמעותי בדלק (במיוחד אם אתם עומדים לטייל לאורכה ולרחובה של ישראל), תא מטען מרווח ויתרונות נוספים המאשפרים לכם למעשה להשאיר את הרכב הפרטי שבבעלותכם בחניית הבית וליהנות מרכבי השכרה שונים המיועדים לטיולים משפחתיים.

בנוסף לרכבים המשפחתיים להשכרה, אצלנו בחברת אביב השכרת רכב, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של רכבי שטח ורכבים גדולים ל-5, 7 ו-9 נוספים. רכבים אלו מיועדים למשפחות שביניכן המעוניינות לטייל בשטח ובכבישים לא סלולים לאורך מסלול הטיול.

טיולים בארץ עם רכבי יוקרה

אפשרות נוספת העומדת לרשותכם בכל הנוגע להשכרת רכב למטרות טיולים בישראל, הינה אופציית השכרתו של רכב יוקרה המותאם בעיקר לאילו מביניכם המארחים בני משפחה וחברים מחו”ל ו/או לאילו מביניכם המעוניינים לפנק את עצמם בנהיגה על רכב יוקרה כזה או אחר.

טיולים בארץ עם רכבי יוקרה מותאמים יותר לטיולי כביש והם פחות מיועדים לטיולי שטח. יחד עם זאת, אצלנו באביב השכרת רכב תוכלו למצוא מגוון רחב של רכבי שטח יוקרתיים המאפשרים לכם ליהנות מכל הפינוקים הנלווים לנהיגה על רכבי יוקרה גם בשטח…

השכרת רכבים לטיולים בישראל בהתאמה אישית מלאה

אצלנו בחברת אביב השכרת רכב, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי השכרה למטרות טיולים בישראל.

מסלולי ההשכרה שלנו משלבים בין מסלולי השכרה קצרי טווח (החל מיום אחד ועד מספר ימים) לבין מסלולי השכרה לתקופות משתנות של שבוע עד חודש. לרשותכם, מגוון רחב של סוגי רכבים המותאמים לטיולי זוגות וטיולים משפחתיים בכל רחבי המדינה.

נציגי השירות שלנו, ידאגו לספק גם לכם את הפתרון התחבורתי המותאם ביותר לצרכי הטיול אותו אתם מתכננים.

אצלנו תוכלו למצוא מסלולי השכרת רכבים משפחתיים, מסלולי השכרת רכבי יוקרה ורכבי שטח, מסלולי השכרת רכבים לנהגים חדשים ונהגים צעירים, וכל זאת בהתאמה אישית מלאה למאפייני הנסיעה והטיול אותו אתם מתכננים במהלך חודשי האביב והקיץ.

גם במקרים בהם אתם מחזיקים ברכב פרטי, אנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר ישיר ולשמוע על כל היתרונות הנלווים להשכרת רכבים למטרות טיולים בישראל. אז איזה רכב השכרה מתאים לטיול הבא שלכם? צרו איתנו קשר ותדעו…

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן