השכרת רכב לנהג צעיר

מזל טוב! עברתם את הטסט בהצלחה והפכתם גם אתם לנהגים באופן רשמי. על פי חוקי משרד הרישוי, נהגים חדשים ונהגים צעירים מוגדרים באופן שונה במדינת ישראל. מדוע זה חשוב? מאחר וגם בתחום השכרות הרכב יש לכך השלכות.

השכרת רכב לנהג חדש באביב השכרת רכב

נהג צעיר ונהג חדש – מהו בעצם ההבדל?

על פי משרד הרישוי, נהג צעיר ייחשב כל מי שעבר את הטסט וקיבל את רישיון הנהיגה. בשלב זה, מותר לנהג הצעיר לעלות על ההגה אך ורק בליווי של מלווה למשך תקופת זמן של 6 חודשים.
מי יכול להיות המלווה של הנהג הצעיר? החוק קובע כי רק מי שמלאו לו 24 שנים והוא בעל ותק של 5 שנים לפחות (לפי סוג הרכב) יוכל להיות מלווה. במידה ולנהג המלווה ותק של 3 שנים, גילו חייב להיות מעל 30.

עלויות הביטוח עבור נהגים חדשים ונהגים צעירים

כולנו מודעים לכך שביטוחי הרכב של נהגים צעירים יקרים יותר. חברות הביטוח לא מוכנות לקחת סיכונים מיותרים, ומעלות את מחירי הפרמיות עקב חוסר הניסיון של הנהגים הצעירים על הכביש.

כשם שחוקי המדינה מטילים הגבלות שונות על הנהגים הצעירים (חובת תליית שלט, הקפדה יתירה על חוקי התנועה, תקופת ליווי מדורגת, מספר נוסעים מוגבל ועוד…), כך גם חברות הביטוח מעלות את הפרמיות הביטוחיות כדי לכסות עצמן מכל כיוון.

מדוע אם כך קיים קשר ישיר בין מחיר הביטוח וגילו של הנהג? הנתונים אינם משקרים, וגם חברות הביטוח כבר יודעות שברוב תאונות הדרכים מעורבים נהגים חדשים פזיזים וחסרי ניסיון. כך גם הפרמיות וגם מחירי ההשתתפות העצמית עשויים לעלות משמעותית עבור נהגים חדשים.

מהו הפתרון, ניתן לבצע סקר שוק מקיף ולבחור את ביטוח הרכב הגמיש ביותר שמתאים לצרכים של ילדיכם. עם זאת, ברוב המקרים נראה שדווקא השכרת רכב לנהג חדש / צעיר עשויה להיות הפתרון האידיאלי עבור ילדיכם.

השכרת רכב לנהג צעיר

מאזדה 2 – Mazda 2

את רישיון הנהיגה מקבלים רוב הנהגים הצעירים בתקופה בה הם נמצאים בצבא, מסיים את הלימודים בתיכון או שקועים עמוק בלימודים האקדמיים. משמעות הדבר היא, שבניגוד לנהגים ותיקים שזקוקים לרכב צמוד יום יום, נהגים חדשים וצעירים ישתמשו ברכב לעיתים רחוקות יותר.

על מנת לחסוך את עלויות הביטוח והאחזקה המיותרים, הורים רבים מחליטים בשיתוף עם ילדיהם לבחור בהשכרת רכב לטווח ארוך או טווח קצר.

מהם היתרונות של השכרת רכב לנהג צעיר?

  • חיסכון כלכלי – במקום לבזבז את הכסף על רכישת רכב וביטוח יקר, האחזקה והטיפולים השוטפים של הרכב, כמו גם התעסקות עם חברות הביטוח במקרים של תאונות דרכים חס וחלילה, ניתן במקום זאת לשכור רכב.

חברות ההשכרה מציעות מסלולים גמישים של השכרת ארוכה או קצרת טווח. כך תוכלו לשכור את הרכב רק בתקופות שאתם זקוקים לו ולהסיר מעליכם דאגות בנוגע לביטוח ולטיפולים ברכב.

  • נוחות ושקט נפשי – אם תשכילו לבחור בחברה אמינה ומקצועית להשכרת רכב תוכלו להסיר מעליכם ומעל ילדיכם המון דאגות מיותרות. במעמד ההשכרה של הרכב תוכלו לרכוש את ביטוח הרכב המתאים עבור הצרכים שלכם ולצאת אל הדרך בראש שקט – בכל מקרה של נזק לרכב או תאונה תאלצו כמובן לשלם דמי השתתפות עצמית, אך חברת ההשכרה תדאג לכל הבירוקרטיה וההתנהלות מול המוסך והכי חשוב תחסוך מכם את ההתייקרות של הפרמיה בעקבות תאונה
  • השכרת רכב לאירוע חגיגי או חופשה – השכרת רכב לנהג צעיר יכולה להיות פתרון נהדר עבור מי שמעוניין להשכיר רכב לתקופת זמן קצרה. בין אם מדובר בהשכרת רכב לחתונה, אירוע חגיגי עם החברים או חופשה קצרה בארץ, אופציית ההשכרה בהחלט תהיה עדיפה על רכישת של רכב חדש עבור נהג צעיר שממילא לא ישתמש בו באופן קבוע.

באביב השכרת רכב תוכלו למצוא מגוון גדול של רכבים להשכרה לכל מטרה. אנו מציעים השכרות רכבים לתקופות קצרות או ארוכות, רכבי יוקרה, כלי רכב לחופשות וגם לנהגים חדשים וצעירים. אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם מהדגמים השונים ולקבל הצעת מחיר לרכב משתלם שמתאים בדיוק לצרכים האישיים שלכם.

מה עוד חשוב לדעת? נהג חדש שגילו נמוך מ-21 שנים אינו רשאי להסיע יותר מ-2 נוסעים, אלא אם כן לצידו יושב מלווה.

אז מי מוגדר בעצם בתור נהג חדש צעיר? פשוט מאוד אלו הם נהגים חדשים שלא הגיעו לגיל 24. ואו נהג שלא מלאו לו 24 חודשי רישיון

לפני שניגש לפרטים וננסה להבין מדוע השכרת רכב יכולה להיות אופציה משתלמת במיוחד עבורכם ועבור ילדיכם, הכנו עבורכם מדריך מקוצר על החוקים החלים על נהגים צעירים במדינה.

השכרת רכב לנהג צעיר – לטיול ולכל מטרה…

כשאתה צעיר זה הזמן לצאת, ליהנות ולנסוע לטיולים.

אתה לא יכול כי אין לך רכב? אנחנו משכירים רכבים גם לנהגים צעירים!

להשכרת רכב לנהג צעיר חייג עוד היום למספר 5790909–03

אנו בחברת אביב השכרת רכב שמנו לנו למטרה לאפשר לחברה הצעירים ליהנות מכל מנעמי החיים, ושהמחסור ברכב לא יעצור את התוכניות שלהם.

שירותי השכרת הרכב שלנו מאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות:

◊ טיפול מסור בכל הרכבים

◊ הקפדה על ניקיון הרכבים

◊ שירות ברמה גבוהה

◊ התאמה של הרכב לצרכים שלכם כולל השכרת רכבי יוקרה

השכרת רכב לצורך טיול

רוצה לנסוע לטיול בצפון עם חברים?

לעשות קומזיץ אל תוך הלילה, לישון באוהל ולהתעורר לבוקרו של יום הרפתקאות חדש?

מה עוצר מבעדך?

אה… אין לך רכב.

החלטת לפנות לחברות השכרה, אך מרביתן לא הסכימו לעבוד איתך בשל גילך הצעיר?

אנו הכתובת שלך.

אנו מכירים בצורך של הצעירים לנצל כל דקה מהחיים שלהם, ומספקים לך את הכלים הדרושים לצורך כך – רכב להשכרה לנהג צעיר.

השירות הייחודי שלנו מאפשר לך להיפטר מהצורך לתאם טיול בהתאם ללוחות הזמנים של האוטובוסים ולטייל בדרך שלך ובקצב שלך.

שוכרים רכב ומתנסים בנהיגה

השכרת רכב בישראל חשובה במיוחד לנהגים צעירים שלא יוצא להם לתרגל וללטש את יכולות הנהיגה שלהם.

הנהיגה היא יכולת נרכשת, שהולכת ומשתפרת עם הניסיון.

עם זאת, נהגים צעירים מוצאים עצמם במצב בו אינם יכולים לנהוג כי אין להם על מה.

שירותי השכרת רכב לנהג צעיר שאנו מציעים נועדו למנוע את הצרה הזו, ולאפשר לאותם נהגים לשמר ולשפר את יכולות הנהיגה שלהם.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן