השכרת רכב לחודש

השכרת רכב משפחתי

השכרת רכב משפחתי

רכבים משפחתיים חדישים ומפנקים, לחופשות וטיולים בארץ.
השכרת רכב לנהג צעיר

השכרת רכב לנהג צעיר

אצלנו ניתן לשכור מבחר כלי רכב גם לנהגים צעירים וחדשים במחירים אטרקטיביים.
יונדאי – Hyundai i 10 החדשה

השכרת רכב ליום מ -95 ₪

חייב רכב מיידי? השכרת רכב גם ליום בודד התקשרו עכשיו!

השכרת רכב לחודש במחירים ללא מתחרים!

לפרטים נוספים חייגו: 5790909–03
חברת אביב – השכרת רכב שמחה להציע לכם שירותי השכרת רכב לחודש. כחברה שבאמת מבינה את צורכיהם של לקוחותיה, אנו דואגים לספק לכם מגוון פתרונות, ומתאימים עבורכם את האפשרות המתאימה ביותר. המומחים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם, ולהציע לכם שלל רכבים חדישים ובטוחים.

השכרת רכב לחודש – מה חשוב לדעת על עלויות ההשכרה?

השכרת רכב לחודש מחיר נקבע בראש ובראשונה בהתאם לסוג וגודל הרכב הנדרש לכם, כאשר קיים פער תעריפי בין רכבי השכרה מסחריים לרכבי השכרה פרטיים. אצלנו בחברת אביב – השכרת רכב, תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של רכבי השכרה מסחריים ופרטיים כאחד. היצע הרכבים שלנו, מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מהרכב המותאם ביותר לצרכי הניידות הנחוצים לו לאורך כל תקופת ההשכרה.

פרמטר מרכזי נוסף המשפיע על עלויות השכרת רכב לחודש ימים, קשור לזהותו של השוכר והוותק התחבורתי העומד לרשותו, וזאת לנוכח התעריף הביטוחי הנכלל בתעריפי עלויות ההשכרה. לפיכך, השכרת רכב לחודש נהג חדש תהיה כרוכה בעלויות ביטוחיות גבוהות יותר והדבר משפיע באופן ישיר על עלויות ההשכרה בהשוואה לעלויות הנדרשות מנהגים וותיקים.

בכל הנוגע לשאלה כמה עולה השכרת רכב לחודש, חשוב לציין שמעבר לפרמטרים המופיעים לעיל, עלויות ההשכרה נקבעות בהתאם למטרה שלשמה אתם שוכרים את הרכב וגם בהתאם למספר הקילומטרים לאורך חודש ההשכרה. בכל חוזה השכרת רכב לחודש ימים, עומדת לרשותכם מכסת קילומטרים הנקבעת בהתאם למטרת ההשכרה, כאשר כל קילומטר מעבר למספר הקילומטרים המצוינים במכסה, תחייב אתכם בתשלום נוסף עפ”י תעריף קבוע לכל קילומטר.

כל הסיבות להשכרת רכב לחודש או לטווח הארוך:

  • תעריפי הדלק מתייקרים
  • הביטוח הוא לא עניין זול
  • הליסינג לא תמיד משתלם
  • הביקור במוסך הוא לא תענוג גדול
  • התחבורה הציבורית אינה מספקת את אותו המענה שרכב צמוד מסוגל לתת
  • פתרון חכם וחסכוני, אידיאלי למצבים זמניים

התאמה מושלמת לצורכיכם

בגלל כל הסיבות הנ”ל שהוזכרו, אין זה מפליא כלל שאנשים רבים מעדיפים לשכור רכב פרטי לחודש או לטווח הארוך, ולא להחזיק אוטו משלהם או להשתמש בשירותי מוניות ואוטובוסים. מדובר בפתרון נהדר לאנשי עסקים, למשפחות ולמעשה – לכל אחד!

השכרה על בסיס חודשי הינה פתרון פשוט, נוח וכדאי במיוחד הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור לקוחות עסקיים: כאשר קולטים עובד זמני לצורך פרויקטים חד-פעמיים, כאשר הרכב עבר תאונה או נגנב (חלילה), כאשר מגיעים חברים מחו”ל לטיול ארוך בארץ, כאשר מוכרים את האוטו וזקוקים לתחליף זמני וכדומה.

למי מתאימה השכרת רכב חודשית?

  • ללקוח עסקי הקולט עובד לתפקיד זמני – השירות מאפשר לעובד ליהנות מתנאי עבודה הוגנים ושווים, ולמעסיק –לשלם רק עבור תקופת ההעסקה עצמה. בדרך זאת כולם נהנים מכל היתרונות וכל הצדדים יוצאים מרוצים.
  • ללקוח עסקי הזקוק לרכב לפרויקט זמני – אם אתה זקוק לרכב רק לצורך פרויקט מסוים שאתה יודע את מועד סיומו,תוכל ליהנות מרכב איכותי ואמין שיאפשר לך לנוע בכבישי הארץ בבטחה ובנוחות.
  • ללקוח שרכבו הפרטי נגנב או עבר תאונה (חלילה) – אם האוטו הפרטי שלך מושבת, בין אם בגלל תאונה שעבר ובין אם הוא נגנב, תוכל להשתמש בשירותי השכרת רכב חודשית של אביב. שירות זה יאפשר לך להמשיך ליהנות מכל היתרונות של בעלות על רכב ולהמשיך בשגרתה חיים הרגילה.
  • ללקוחה נמצא בארץ לתקופה מוגבלת – תייר או תושב חוזר הנמצא בארץ למשך פרק זמן מסוים בלבד, יכול ליהנות מכל היתרונות של נהיגה ברכב שמאפשרים לו לטייל בבטחה ובנוחות – בלי לשלם הון על מוניות או להיות תלוי בחסדי התחבורה הציבורית.
  • ללקוח שמכר את רכבו וזקוק לרכב לתקופה זמנית – אם מכרת את הרכב הפרטי שלך ועוד לא מצאת רכב אחר (או שמצאת רכב שיכול לעבור אליך רק עוד פרק זמן מסוים) תוכל גם אתה ליהנות משירותי השכרת רכב חודשית של אביב.

הבחירה הנכונה

יוקר המחייה אינו דורש מכם להתפשר על נוחות. אנחנו עושים את הכול, על מנת שתיהנו מרכב שמור, מטופל ונוח, שיאפשר לכם נסיעה בטוחה ונעימה.
כל הרכבים שלנו מתוחזקים היטב על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

אנו משקיעים את מירב המאמצים על מנת שתוכלו להיות רגועים ובטוחים שבחרתם במקום הנכון.
וכל זאת – במחירים משתלמים ביותר, בהשוואה למתחרים.
הגיעו אל אחד משלושת הסניפים שלנו ותוכלו ליהנות מהשכרת רכב לחודש!

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן