השכרת רכב חודשית

מחפשים להשכיר רכב באופן חודשי? הגעתם למקום הנכון

השכרת רכב לתקופה חודשית הינו שירות השכרה המאפשר לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מניידות מקסימאלית לאורך כל ימות חודש ההשכרה.
שירות זה מיועד לכל אחד ואחת מביניכם המחזיק ברישיון נהיגה, וזאת ללא קשר לוותק הרישיון.

יחד עם זאת, חשוב לציין שתעריפי השכרת רכב לחודש נקבעים בין היתר בהתאם לזהותו של השוכר, כאשר קיים פער
תעריפי בין עלויות השכרת רכב לחודש לנהגים חדשים לבין השכרת רכב לחודש לנהגים וותיקים.

השכרת רכב חודשית

מחפשים אחר רכב השכרה לתקופה חודשית? הגעתם למקום הנכון!

אצלנו בחברת אביב השכרת רכב, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות מקצועיים לאורך כל תקופת ההשכרה וביניהם:

  • מגוון רחב של רכבי השכרה לכל מטרה – לרשותנו, צי רכבי השכרה חדישים ומתוחזקים המאפשר לכם לבחור את הרכב המותאם ביותר עבורכם. רכבי ההשכרה שלנו כוללים בין היתר: רכבי השכרה קומפקטיים, רכבי השכרה פרטיים ומשפחתיים (כולל רכבי השכרה 7 מקומות),  רכבי יוקרה להשכרה (כולל רכבי מנהלים), רכבים מסחריים להשכרה – כולל רכבי הובלה, טנדרים ועוד.
  • כיסוי ביטוחי מורחב – השכרת רכבים לחודש ימים באמצעותנו, הינו שירות השכרה המאפשר לכם ליהנות מכיסוי ביטוחי מורחב לאורך כל תקופת ההשכרה. במידת הצורך, אנו מאפשרים לכם להרחיב את הכיסוי הביטוחי גם לנהגים צעירים/חדשים אשר יעשו שימוש בכלי הרכב המושכר לאורך תקופת ההשכרה.
  • שירות אישי לאורך כל תקופת ההשכרה – לקוחותינו נהנים משירות ויחס אישי לאורך כל תקופת ההשכרה. שירות זה בא לידי ביטוי גם בשלב התאמת כלי הרכב לצרכי ההשכרה הנחוצים לכם וגם לאורך כל התקופה במידה ואתם נתקלים בבעיה ו/או תקלה בכלי הרכב המושכר.
  • תעריפי השכרה הגיוניים ומשתלמים – ההיצע הגדול של רכבי ההשכרה העומד לרשותנו, מאפשר ללקוחותינו ליהנות מתעריפי השכרה נוחים ומשתלמים בכל מסלולי ההשכרה המוצעים על ידינו, לרבות, מסלולי השכרת רכב לחודש ימים.
  • מכסת קילומטרים גבוהה – השכרת רכב לחודש ימים באמצעותנו הינו שירות המאפשר לכם ליהנות ממכסת קילומטרים גבוהה במיוחד. מכסה זו מאפשרת לכם לבצע אינספור נסיעות במהלך חודש ההשכרה מבלי לדפוק חשבון למספר הקילומטרים.

מתלבטים בנוגע לסוג וגודל הרכב? המומחים שלנו כאן לרשותכם!

השכרת רכב לחודש ימים הינו אחד ממסלולי ההשכרה הנפוצים ביותר בחברתנו. מסלול זה מאפשר לכם ליהנות מניידות מקסימאלית לאורך כל תקופת ההשכרה והוא מאפשר לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של רכבי השכרה. אחד מהשירותים הנלווים המוצעים על ידינו במסגרת מסלול השכרה חודשי, הינו שירות מקצועי לבחירת הרכב המתאים ביותר לצרכי ההשכרה הנחוצים לכם – וכל זאת בהתאמה מרבית למסגרת תקציב ההשכרה העומד לרשותכם.

אביב מספקת שירותי השכרת רכב על בסיס חודשי ומזמינה אתכם ליהנות משירות מקצועי שעושה את ההבדל.
לפרטים ולהזמנות חייגו 03-5790909 ונשמח לעמוד לשירותכם.

פתרון מצוין וזול לזקוקים לרכב באופן זמני

כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו, להגיד לנו שאתם מתעניינים בשירותי השכרת רכב חודשית ואנחנו כבר נדאג לסייע לכם בבחירת הרכב המתאים לצרכים,להעדפות ולתקציב שלכם.
למידע נוסף ולבחירת הרכב הזמני שלכם חייגו עכשיוונשמח לעמוד לשירותכם.
אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן