השכרת רכב בזול

השכרת רכב במחירים זולים

אנחנו בחברת אביב- השכרת רכב, מאמינים שהשכרת רכבים איננה מותרות אלא צורך חיוני לניידות מקסימאלית בכל רגע נתון, ולכן, אנו מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של מסלולי השכרה על בסיס שעתי, יומי, חודשי או שנתי.

בכל אחד ממסלולי ההשכרה המוצעים על ידינו, תוכלו ליהנות מתעריפי השכרה מוזלים ואטרקטיביים בענף השכרת הרכב. התעריפים המוזלים שלנו הם פועל יוצא של היתרונות המובהקים שלנו כחברת השכרת רכב מובילה בתחומה, והאם מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות משירותי השכרת רכב בזול ללא קשר למסלול ההשכרה המותאם ביותר עבורכם.

תעריפי השכרה אטרקטיביים- 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה!

על מנת לספק לקהל לקוחותינו את פתרונות הניידות הנחוצים להם לאורך כל ימות השנה, אנו מאפשרים לכל אחד ואחת מהם ליהנות ממסלולי השכרה שונים שבכל אחד מהם ניתן ליהנות מתעריפי ההשכרה האטרקטיביים ביותר בענף השכרת הרכב.

תעריפי ההשכרה המוזלים שלנו יאפשרו גם לכם ליהנות בין היתר משירותי השכרת רכב בזול לחודש ימים, שירותי השכרת רכב בזול על בסיס יומי או שעתי ושירותי השכרת רכב בזול לתקופות ממושכות. היצע הרכבים המוצע על ידינו מותאם לכל מטרת השכרה אפשרית, החל מרכבי השכרה קומפקטיים למטרות השכרת רכב בזול תל אביב או לצרכי נהיגה במרכזי הערים, דרך השכרת רכבים פרטיים ומשפחתיים (כולל רכבים בני 7 מקומות) ועד להשכרת רכבים מסחריים לצרכי עבודה, הובלה וכדומה. כמו כן, עומדות לרשותכם אצלנו מחלקת השכרת רכבי יוקרה ומחלקת השכרת רכבים לנהגים צעירים/חדשים.

חשוב לנו שתדעו: מסלולי ההשכרה השונים המוצעים על ידינו, מבטיחים גם לכם ניידות מקסימאלית בהתאם למטרות ההשכרה ובהתאם לסוג וגודל הרכב הנחוץ לכם, כאשר התעריף המוזל שלנו בא לידי ביטוי בכל מסלולי ההשכרה השונים.

מעבר לתעריף המוזל המוצע על ידינו בכל אחד ממסלולי ההשכרה השונים, אנו מאפשרים לכם ליהנות גם ממספר יתרונות מקצועיים לאורך כל תקופת ההשכרה וביניהם:

  • שירותי ייעוץ למטרות התאמה אידיאלית בין מטרת ההשכרה לבין סוג וגודל הרכב המותאם ביותר עבורכם
  • יחס אישי לאורך כל תקופת ההשכרה – אצלנו תוכלו למצוא מענה מיידי לכל תקלה ו/או בעיה בכלי הרכב לאורך כל תקופת ההשכרה, לרבות, רכב חלופי במידת הצורך.
  • מכסת קילומטרים גבוהה – בכל אחד ממסלולי ההשכרה שלנו, תוכלו ליהנות ממכסת קילומטרים גבוהה המאפשרת לכם לבצע נסיעות ממושכות לאורך תקופת ההשכרה
  • היצע גדול של רכבי השכרה חדישים ומתוחזקים – כל רכבי ההשכרה שלנו מתוחזקים ומטופלים במוסכים מורשים בלבד!

השכרת רכב בזול – מחיר שמשתלם

אנחנו באביב יודעים, שכשאתם שוכרים רכב אתם באמת צריכים אותו, ולא משנה אם זה לצורך טיול עם המשפחה, פגישת עסקים או פשוט כדי לקיים שגרת חיים רגילה ולהביא את הילדים למוסדות החינוך ולחוגים.
לכן, אנחנו מציעים לכם שירות ייחודי של השכרת רכב בארץ בזול, שמאפשר לכם ליהנות ממכונית איכותית שתיקח אתכם לכל מקום שרק תרצו – לכל תקופת זמן שתצטרכו.

השכרת רכב – בלי לשלם מחיר מופרז

למה לשלם מחיר מופרז אם אפשר להשיג את אותו הרכב במחיר הגיוני ומוזל?

אם עד היום נהגתם להיכנס אל סוכנות רכב (אתר האינטרנט של הסוכנות), כדי לשכור לעצמכם את הרכב הראשון מהרשימה המועדפת עליכם, הרי שמהיום יש לכם אפשרות למצוא את הרכב במחיר הכי זול, במהירות האפשרית וביעילות. השכרת רכב היא משימה מורכבת שבהחלט יכולה להיות פשוטה, אם רק תבחרו היכן לבצע ולחפש את הרכב הבא אותו תשכרו.

הפסיקו לחפש בדרך הקשה והמסורבלת והתמקדו בחיפוש קל ונוח, זה שיוביל אתכם הישר אל הרכב אותו אתם מחפשים – במחיר הנוח והזול ביותר.

יש דרך טובה יותר למצוא רכב בזול

אם בשנים עברו, על מנת לאתר את הרכב הזול ביותר, נאלצתם לשוטט בין מספר רב של סוכנויות רכב ולקבל מהן הצעות מחיר, הרי שכיום ניתן במקום אחד ובלחיצת כפתור אחת, לאתר את המחיר הזול ביותר ובכך תחסכו לא מעט בהוצאות . רכבי החברה אותם תשכרו מטופלים היטב על ידי מוסכים מורשים, הם כשירים לנסיעה בטוחה ובטיחותית. מציאת הרכב הזול ביותר תאפשר לכם ליהנות מאותן היתרונות במחיר מוזל יותר.

השכרת רכב הוא שוק גדול ומשגשג, בו קיימות “שחקניות” רבות וכמו בכל שוק תחרותי, גם בשוק השכרת הרכבים המחירים נעים מהזול ביותר ליקר ביותר. תחרות היא דבר מבורך ובעיקר עבור הצרכן הסופי (שהוא אתם), אך כדי להגיע למצב בו אתם אכן מתייעלים ומשיגים את המחיר הנוח והזול ביותר (וזאת על פני המחירים אותם את רגילים לשלם), עליכם לחפש את אותו הרכב בפלטפורמות שונות ואף יש ביכולתכם לבצע השוואה בפלטפורמה אחת, המאגדת תחתיה מספר חברות אשר משכירות רכבים במחירים מצוינים וזולים.

כל עוד מצאתם את הפלטפורמה הנכונה, אתם יכולים ליהנות מאיכות שרות ומחיר מעולה בכל מקום בו אתם נמצאים, בין אם זה בישראל ובין אם זה במקום אחר על גבי הגלובוס – בין אם אתם נמצאים בשדה התעופה ונזקקים לרכב, בתחנת הרכבת, במרכז העיר ובכלל. לחברה מספר רב של מכוניות להשכרה, מכל הסוגים וכל המינים וכמובן בהתאמה מלאה לצורך האישי שלכם.

רכבי יוקרה
  • אספקת רכבים איכותיים שעברו את כל בדיקות התקינות הנדרשות לנסיעה בטיחותית על הכביש.
  • גמישות מרבית במועדי האיסוף וההחזרה של הרכבים.
  • אפשרות השכרה לנהגים מתחת לגיל 21.
  • אפשרות השכרה לכל תקופת זמן – החל מיום בודד ועד כמה שתצטרכו.
  • אפשרות לשכירות על בסיס חודשי.
  • ליווי מקצועי של הנציגים שלנו לאורך כל הדרך.

חדש – שירותי השכרת רכב ליוצאים לחו”ל

מתכננים נסיעה או חופשה משפחתית בחו”ל ומעוניינים לשכור רכב? צרו איתנו קשר עוד היום ונציגי השירות שלנו יקשרו אתכם עם סוכנויות רכב בהן תוכלו ליהנות משירותי השכרת רכב בזול בחו”ל.

השכרת רכב בזול – כי אנחנו מאמינים שכך צריך לנהוג

אביב השכרת רכב מספקת שירות השכרת רכב בארץ בזול מתוך אמונה שכך ראוי לנהוג. המחירים שאנחנו מציעים הוגנים לחלוטין ומאפשרים לשני הצדדים ליהנות, כך שכולם מרוויחים.

אז אם אתם רוצים ליהנות מרכב איכותי ובטיחותי שיאפשר לכם לנהוג בטוח לאורך כל הדרך ולשלם על כך מחיר הוגן – חייגו עכשיו  ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

נסיעה טובה,
אביב השכרת רכב.

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן