איך לבחור חברה להשכרת רכב?

חברה להשכרת רכב צריכה להחזיק ב– ד‘ אמותיה רכבי בוטיק מן המעלה הראשונה, משנים מאוחרות ולא מוקדמות, תוך אבזור כל רכב במיטב האביזרים הנדרשים. על חלק מהאביזרים חלה חובת הצבה ואת חלקם פשוט מומלץ שיהיה לכם מטעמי נוחיות נטו. השכרת רכב מומלץ כי תתבצע על פי ההנחיות הבאות:

השכרת רכב עושים בחברת אביב

ודאו שהמחיר שמוצע לכם הוא המחיר הריאלי לא רק עבור הרכב אלא גם עבור התכולה

ישנן תכולות שלא מובן מאליו שיהיו חלק מהרכב שלכם, ואם חברת ההשכרות מעניקה לכם אותן במסגרת החוזה, זה יכול לחסוך לכם עשרות או מאות שקלים על קנייה במוסכים וחנויות רכב שונות. במילים אחרות, אם יש חברת השכרת רכב זולה המציעה רכב בלבד, וחברה יקרה המציעה רכב עם מוצרים נלווים, עליכם לבדוק טוב את ההפרש, כי ייתכן שתמצאו שבהינתן האביזרים הנלווים הוא לא כל כך גדול כפי שסברתם. כשמקבלים כיסוי הגה מהחום, כיסוי לעטיפת הרכב והגנה עליו מסופות אבק, ג‘ק הרמת גלגל מפונצ‘ר שהוא גדול ויציב יותר מהג‘ק הקטן שנחשה לג‘ק החובה, ועוד מגוון אביזרי בוטיק שונים – חווית הנהיגה שונה לחלוטין.

ודאו שהחברה מעמידה לרשותכם מענה מהיר ויעיל

אחד היתרונות הבולטים ברכב להשכרה הוא המענה בשעת תקלה, צרה ומצוקה. כשהרכב הוא שלכם, והשם שלכם עם ה– ת.ז שלכם הוא שרשום בחברת הביטוח, זה אומר שהטלפון שלכם צריך לספוג HOLD טלפוני, היד שלכם צריכה לחתום על 10 מסמכים בכל פעם שיש תקלה, ועוד. כאשר יש לכם חברת השכרת רכב מאחוריכם – הביורוקרטיה עליה ולא עליכם, ומניסיון – פתרון הבעיות הרבה יותר מהיר. חברות ביטוח מעניקות שירות הרבה יותר מהיר ויעיל לחברות השכרת רכב וליסינג מאשר ללקוחות פרטיים, ומה שנשאר הוא לברר האם הקשר בין החברה לבינכם הוא קשר טוב: חברה שעונה מהר לנהגים שלה ומטפלת ביעילות בבעיות דרכים, מחסור בדלק, גמר מצבר וכד‘ היא החברה ממנה הייתם רוצים להשכיר רכב.

בדקו מהן אפשרויות פריסת התשלומים שלכם

כמובן שניתן לבחור במגוון רחב של דרכי תשלום, כאשר החברה המשכירה, כמו כל חברה, הייתה כמובן רוצה להיות משולמת שנה מראש, אך זה לא מקובל ולא ישים בפועל. בדרך כלל מתבצע תשלום בכל חודש ימים. מומלץ לבדוק כשהחברה מנסחת מולכם את החוזה – האם ניתן להתאים עבורכם את אפשרויות התשלום השונות: לשלם כל רבעון או כל חודשיים במקום מדי חודש בחודשו, למשל. ייתכן כי חברת השכרת רכב שתהיה יותר גמישה עם התשלומים תתגמש ותהיה יעילה גם בנושאים אחרים. אחרי הכל, כמו כל שירות השכרות אחר – השוכר היה רוצה לראות משכיר נוח ולא כזה שסוגר לו דלתות לעתים תכופות.

בהגיעכם למגרש, אל תחששו לשוחח עם שוכרים קודמים ולקבל המלצות מהם

שאלו על טיב הרכבים, כיצד הם התקבלו לידיו של הלקוח, האם הם התקבלו ללא בעיות, ועם תא דלק בכמות סבירה ולא נמוכה. בררו האם החברה הייתה יעילה במענה הטלפוני שלה והאם היא הייתה גמישה במוסר תשלומיו של הלקוח. בירורים אלו יחסכו לכם המון טרחה, יגרמו לכם להכיר טוב יותר את שוק השכרת הרכב בישראל, ועל כן יניבו לכם מידע חשוב – לאיזו חברה כדאי ללכת ומאיזו עדיף להימנע.

השכרת רכב בחברת “אביב”

כאן תוכלו ליהנות משירותי השכרת רכב מדוגמים, עם כל התכולה הנדרשת לכם, ועוד הרבה מעבר לכך. אנו בחברת “אביב” נספק כיסויי רכב לכל מטרה: למושב, לגוף הרכב ולהגה. נספק התקני מולטימדיה יוקרתיים בכל רכב שכור, ואביזרי חובה משובחים סוג א‘: פח אשפה פנימי והתקן החלפת גלגל מפונצ‘ר.

לפרטים ומידע על השכרת רכב מחברת “אביב” גשו לקישור שלפניכם!

אפשרויות
מבצעים
אודות פיגו
השכרת רכב לחודש החל מ 2339₪
לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים ושלחו

הצהרת נגישות עסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  • רמפה
  • חנייה נגישה

אימייל של רכז הנגישות: aviv_rent@bezeqint.net

טלפון של רכז הנגישת: 052-2451048

דילוג לתוכן